Andra Sidan - Nördar som mördar [Från Aggressivt Initiativ]
Här kommer texten till låten Nördar som mördar som vi ska spela in så snart vi kan. Från albumet Aggressivt Initiativ som är på gång. Dock lär albumet dröja, eftersom vi bara spelat in en handfull låtar :) Kommentera konstruktivt nu /TjippY och Jokern
___TjippY___
Jag är TjippY, även känd som en ilsken lyricist Jag är TjippY, även känd som en kristen ateist Snacka skit så ska jag ta mig dit du bor, mufuka Och ja, kristen ateism är min tro, mufuka
___Jokern___
Jokern är här och ska putta ner dig för trappstegen Jag har rappgener därför blir de en snabbseger Snabb på takten fatta makten daskar slangen i kaggens nacke Rappattacken fuckar trakten och akta slakten trackar stacken (andhämtning)
___TjippY___
Vissa rappare bör nöja sig med att förpacka muffins För det enda dom kan är fan att snacka bullshit Därför jag inte battlar, är inte en i mängden Men det är ren fakta att Tjippe-Tjipp är bäst i sängen
___Jokern___
Nu ska jag ta det lite lugna o rappa långsamt Jag är ju galen lita inte på mig för jag bara låtsas (skratt) Alla vet att jokern typ är sexighetstämplad Medans hela din fucking jävla text är samplad
___TjippY___
Disslåtar hit å dit när dom inte ens fattar vad alla säger Säger att dom har respekt av dogs men blir ägda av terriers Utan att dom själva vet vad fan det föreställer Så går hiphopen till i landet som vi kallar Sverige
___Jokern___
Det är det jag menar sverige ba förvränger skiten Därför är Jokern här för att spränga skiten Om någon kallar mig för gangsta känner jag mig stolt För det är just vad jag är om man jämför med dom
___TjippY___
Och på tal om det är Tjippan helt galet bäst Medans du är (inte coolt) som avslagen läsk Jag och Jokern är två fucking bråkstakar Som gör folk fucking illa som en fucking lårkaka
___Jokern___
”Lårkaka är det något som man äter?” (HÖHÖ) Det är så jag brukar tänka när jag fixar käket (HÖHÖ) Skratta du bara kalla mig nörd När jag är klar med dig kommer du att va död
___TjippY___
Kommer fucka alla, säg till om du vill dela knull (what daaa) Och fatta min humor när jag bara spelar dum (jahaaa) Och att jag garvar åt dig när du låtsas leva kung Enda gången du är kung är när vi spelar kubb
___Jokern___
Hatar du på mig?! Då hatar jag på dig! Om vi hatar tillsammans, så vill alla va som mig Fuckar gemet med stil och rakad skalle Sällan allvarlig och sällan med slak balle
___TjippY___
Man kan fan tro att vissa har tagit särpiller För dom är enbart äckliga typ som kräkfilmer Men min brinnande blick fastnar på allas näthinner Medan du inte fångar stora perspektiv som närbilder
___Jokern___
Våran musik är äcklig och sprids med vinden Som elden och därför är vi inne i skiten Du bara glor på sånt som jag bruka röka innan Sen kryper du efter och får röka mina fimpar
___TjippY___
Din musik är propaganda för barn typ som Barbapapa Och din stil är skit som nerbajsad gammal kattsand Säger massa blandat snack som ingen annan fattar Fittor förstår inte vad jag säger ens när jag sammanfattar
___Jokern___
Din jävla rappkarriär kommer sluta i år Jag är redan en förebild, så fuck Idol Börja knäböja inför Jokern och TjippY Innan jag skjuter dig i skallen så du ser ut som Kishti
___TjippY___
Andra Sidan slingrar sig in i gemet som en snara taggtråd Har kommit en bra bit på bara ett halvår Vi är nördar som mördar, lämna landet Fly fort som fan om jag blir benämnd Hannes
___Jokern___
Fyra bars kvar, dom får avsluta låten Besök oss och träffa den assjuka Jokern! Nördar som mördar som sparkar dig hårt i röven Du kommer garanterat känna smaken av döden
(Inlägget låst av Mabande p.g.a. uppningar 2008-09-13 00:29:41)
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|