Session T - Beträffande mordet
hehe försök uttala vissa saker till min fördel would ya:)
Ett lik hittas skändat i skogen - och beträffande mordet får jag ber er ta mig nästan på orden....okej såhär Jag festa på krogen- med ett crew du inte vill träffa på krogen En man käfta vid bordet - jag blev stressad av oron Han flexa med hot men - sen knäckte jag snoken spräckte hans läppar mot knogen - tvätta av blodet Gick hem och klämde en donut
3 veckor senare, ravarna festa i skogen Men dom skulle få fett me främmat i skogen Nu skulle jag få hämnas på schlooken
Hade värsta pistolen - och klart mästaren drog den Mästaren? Ja, han som berättar historien - Farligaste killen från Säffle till Boden Stor som fan, aldrig deffat som Loket Nåväl, jag blastade foolen - kändes så coolt men polisen ropa stanna, jag vände utan att släppa pistolen Det sämsta min broder - jag har tat min sista vända på krogen Inget kan rätta till glorian - aldrig får min stämma solen att kretsa kring jorden igen...
Stop screamin, you know the demon said it's best to die And even if Jehovah Witness, bet he'll never testify, D'Evils...
|