T - Närmsta ni kommer
Fånga en rundpall och landa i Sundsvall hora för Mr Skön tillbaka med pondus som en grizzleybjörn så ner på knä, öppna munnen och.. be en sista bön?
Ni är misslyckade David brent i The Office talar i ordalag som "50 cent är fett me softish"
Utekväll med killarna och ni spelar värsta hunkarna som ni aldrig testat rumpan men knullar ändå på varann hårdare än dom flesta lumpargäng
Det närmsta du kommer hiphop är när du utför rimjobs, som får kunden att hoppa som Kriss Kross Jag har massa mynt - medan du är harmynt som Gary Busey Jag går en svår balansgång mellan Stalin och väldigt busig
Like this lil story rite here proves
Spela låtsashård och krossas hårt vi står utanför din dörr, blossar på och greppar rostfrittstål
Kl 19 och dina piroger i ugnen är redan varma, sedan stanna tiden när vi storma in och tvinga dig knulla din egen mamma innan crewet sammanstråla, med kukar stora som Danmarksbåtar i samma gamla hål så att din mamma vrålar medan alla plåtar
Jag förvandlade växterna i huvet till ord och sket ut 18 rader skit, håll tillgodo
(Inlägget ändrat av Mabande 2008-07-01 19:15:32)
Stop screamin, you know the demon said it's best to die And even if Jehovah Witness, bet he'll never testify, D'Evils...
|