Chaos - Gatuvåld i rimform.txt
en ful session jag skrev i väntan på bussen
jag är snubben som gör om gatuvåld till rimformer, ni köper falukorv med matkupong i varustånd till christopher vet inte vad, eller varför jag är mordbenägen men jag är "påväg".. typ som roadkills på motorvägen blööh.. dåliga liknelser, du säger att du "flyter som båtar" och skryter i låtar fast att du knappt kan stava till "lyriskt begåvad" har jag sårat dig älskling? du vet att jag har hårdare texter men snubbar som du... ni tycker Borat är sexig du är cp-störd... och tycker att jag är elak när jag baxar påsen med vetemjöl du skulle ha när du baka ditt leverbröd haha knasigt värre, jag är bra i sängen... kalla det partytrix jag har nåt smart i ärmen, du är en vanlig svenne med dagisrim där sitter ni ihop som en radhusslinga, läser mina texter, blir nöjda och börjar spinna som om ni var bakhjulsdrivna för jag är tjockt bra... som bantningskurer,ditt fuckin luder och mina texter lämnar er fastnaglade som manikyrer
som avslutning, lämnar jag sperma på bordet här hemma för jag försökte skriva, men allt gick åt skogen... som Engla
peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|