Omoral - reppa mitt crew Ska antagligen spelas in någon gång nästa vecka, vill ha lite kritik på texten, finns det något jag kan förbättra innan jag reccar?Ja, jag är nybörjare, men gör så gott jag kan.Textenvi är så jävla feta fast ja snackar inte viktproblemoch du kan bara ha ett crew för du scitsofren (yoooo)!bomwaia, crew! har en delivery som drågexportoch sitter på svar på tal som i en frågesport!när vi är på klubben hör man hur bitches dem skrikeroch de börjar slicka på fingret dem hookar upp med osssen så sticker ju vi hem, men när du är på klubben hör man hur brudarna skriker, och dem kutar för livetför du lyckas lika bra som om du vore johnny bravo och hela sverige hatar dig i stil med tommy salo! (puck-o)när vi är klara med dig, så lämnas du med krigsskader (booom!)kindparet inslaget,(waia!) för vi lacka på dig typ som chris garverni tror att ni gör allt så cleant och dödar på beatsmen ni låter som en bögpedofil på rökheroin!bomwaia cru är som filmen, jack the rippersöta som ashley simpson, sköna som stanley ipkissjag lämnar er med maggie simpson hos jerry springeroch säger mary christmas! jävla fitter!