EMILIE - JAG TÄNKER KÄMPA
daaaamn vad jag har tråkigt! jaja, slänger upp något litet som jag skrev av ren tristess, kritik people!
andreas, jag vet inte riktigt vad jag ska säga du gjorde många fel och fick mig att välja med eller utan, det var endast mitt val efter ett tag utan dig var jag ett tomt skal så jag bestämde mig för att ta dig tillbaka det är så skönt att slippa den sortens saknad för saknaden finns kvar, men inte på samma sätt för nu vet jag att jag valde, ja att jag valde rätt för så många mil ifrån dig lämnar sina sår och för varje gång vi möts lämnar du spår du ger mig underbara känslor och sköna minnen glädje, lycka och ibland tårar efter kinden ett år utan dig, ja det kommer bli svårt men jag lovar att inte glömma allt det som är vårt alla dessa dagar och alla fina stunder allt som finns på mina ögonlock när jag blundar
för jag kommer tillbaka och jag tänker kämpa kämpa för dig och ja, visst kommer jag längta jag kommer hinna gå sönder om och om igen men det är det värt för jag är mer än din vän över två år tillsammans och mer ska det bli för ett liv utan dig är min allra största fobi och jag lovar, jag lovar att jag glömmer dig aldrig för du är mer än ett minne - ja, du är min framtid.
don't tell me the sky is the limit when there's footprints on the moon..
|