Queff - Redo.txt
aldrig varit motiverad i plugget alltid varit den där snubben som missar bussen, med några sekunder och förstår att folk har undrat, hur jag kan resonera som jag gör men, kan iallafall säga att jag har levat om jag dör.. vissa tycker att jag är tråkig som nykter, men när jag väl dricker, säger dom att jag bråkar för mycket, men jag är dålig på konflikter, vet inte hur man hanterar dom och när det är jobbigt så blundar jag hellre än ser mig om.. några har kallat mig dryg, kom igen, inga rappare är ödmjuka dom som har lärt mig mest om livet är mina hörlurar.. jag ljuger ganska ofta, mest för att inbilla mig själv om att jag någotsånär faktiskt lever ett liv ur drömmen.. men hur mycket jag än försöker, kommer jag till insikt varje kväll att det sakta men säkert blir mörkare fläckar på mina vita lögner jag kanske har trampat på några tår, men aldrig stoppat nån, jag hoppas att ni kan förstå, att jag kan komma långt för att, svensk hiphop för mig är inget sommarjobb, och jag tänker fortsätta kämpa tills jag får soppa torsk
Det känns som att jag fått en andra chans, att jag nu kan sätta saker i rätt sammanhang, men framförallt.. Så har jag aldrig vart den som sett ner på folk, och det om nått visar att jag är redo för mitt genombrott.
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
|