Zteve-O - Kärlek
<i>Jepps satt och skrev lite så ville jag testa lite nytt rimschema typ o detta blev resultatet...förpestar jag bara forumet eller visar jag nån sort av framgång haha:P jaja här är den iaf^^ </i><br> <br> kärlek, det kan leda till glädjerus men även svikande och..<br> ..depressioner, men relationer bygger ju just på ärlighet<br> besvärlighet möter alla, särskild när känslorna tar över på..<br> ..riktigt och man ska flytta tillsammans i en liten lägenhet..<br> behov av olika saker och sen har man olika smaker..<br> ..man vill ha sin del av olika kakor, detta är problemens uppehov<br> vissa kärlekspar ser det som ett kärleksprov på deras ..<br> ..förhållande och om dom älskar varandra nog till att hålla ihop<br> människor felar genom livet och människor lär sig av felen dom..<br> ..gjort genom livet, funkar det inte just nu är det inte slutet på livet<br> ingen regel finns skriven, man hittar sin egen väg genom..<br> ..kärlekens hinder och lär sig den svåra lekens regler med tiden<br> man överlever, men man måste bara lära sig den läxan att..<br> ..även om kärlek skapar problemer måste man ibland bara överse det<br> låt inte förälskelsen blinda dig, även om hon verkar vara perfekt..<br> ..och världens bästa tjej betyder det inte att hon inte kan lura dig<br> men var stark, kärleken är som en drog och du fastnar för den..<br> ..men när ruset tar slut med tiden vaknar du av en kraftig spark<br> krossat hjärta, med sjupa sprickor i själen sitter du kvar..<br> ..i skiten utan självförtoende och den krossande smärtan<br> men du återhämtar dig, kolla alltid framåt och var positiv..<br> ..för nu står du med foten på tröskeln med resten av livet framför dig. <br> <br> Droppa gärna lite kritik om vad jag kan göra bättre...<br> <i>yessir... </i>
(Inlägget ändrat av spades_joola 2009-01-08 19:03:56)