Queff - Älskade Findus (True story).txt
Det dröjde hela 18 år, tills vi träffades åt och jag älskar dig så för att du hälsade på aldrig kunde jag tro, att jag skulle träffa nån som du och kan knappt fatta att du kan va borta om nån minut du hette findus, minns du den där morgonen när jag såg dig och blev glad? just det, det var idag.. det känns som en evighet sen, jag såg ner och blev skrämd men sen blev du min vän folk dom ser dig och viskar, pekar och fnittrar men dom förstår inte, det är inget fel med att ha finnar! ingen fattar men jag ber er försök att förstå findus han är söt som få, han är alltid i min ögonvrå.. kommer aldrig glömma dig vad som än händer du och jag har blivit mycket mer än bara vänner du tog mig med storm och tog plats på min näsa du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta Findus.. du är min bästa vän måste ta vara på tiden, imorgon kanske du lämnat mig någon dag kommer du hamna i kläm, och vandra iväg bara så du vet jag kommer alltid va här rip <3 tråden där man kan tanka låten!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
|