Tomv: Jag förväntar mig verkligen inga lovord för varken mitt jobb eller mina något sällsynta nattliga räder om du trodde det, jag är väl fan inte dum. Tror du samhället (folk i allmänhet) är lide down med allt man hittar på? Det är där självdistans o en hjärna kommer in i bilden! sen undrar jag en sak: "Orkar inte läsa allt men får för mig att det är "påhopp" mot folk? inte ok. Låt folk göra sitt, gillar du det inte så varför ens nämna ämnet?" På allvar, din jävla fjant, detta är ett FORUM, vet du vad det innebär och betyder? Inte för att wikipedia är the shit men en snabb citering för din skull: "Internetforum är en inrättning på en sajt där diskussioner om olika ämnen mellan individer kan ta plats. Internetforum benämns ofta också som diskussionsforum, diskussionsgrupp, webbforum eller bara forum (plural: fora). Webbaserade fora, som började komma omkring 1995, liknar funktionsmässigt de BBS-fora och nyhetsgrupper som var populära under 1980- och 1990-talen. Populära teman för diskussionsgrupper är politik, teknik och datorspel, men det finns fora som behandlar en stor mängd vitt skilda ämnen. Besökarna skapar ett inlägg genom att skicka en mängd text till gruppen, denna text kan sen andra deltagare kommentera. I diskussionsgrupper finns nuförtiden ofta olika sorter av moderatorer som har till uppgift att filtrera bort stötande inlägg och dylikt." Sen när måste en åsikt vara positiv för att diskuteras, helt sjukt vad den svenska jävla tönt mentaliteten genomsyrar allt. Åååååååååååååååå gud han hatar på folk utan talang som kopierar slitna plagiat och urholkar dom ännu mer, WTF!!!! OMG!!!! vad kommer härnäst? Så för att sammanfatta ett långt inlägg: Ja du är yte o cyklar på din trehjuling sötnos!