Är filmen värd att KÖPA? Hoppas den är bra!
tjackade ett ex till brorsan idag har inte sett filmen dock, tänkte ladda ner den imorgon men köper den glädjeligen ifall den är värd pengarna, big up hoppas fler köper den! mad props
Bra musik, bra live scener, bra bombing, bra kvallite, 5 av 5, danska scenen va så där, men 45min va iaf 5 av 5 !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan någon länka nedladdningstorrent?
”Att klottra olagligt är egoistiskt - man förstör egendom och det kostar skattebetalarna pengar." Det säger graffitimålaren Karl Valve.
När kommer den upp på TPB? skulle vara kul att se den till ikväll! Är det en bra rulle tjackar jag givetvis ett exemplar, tycker det är viktigt att stötta dom som fortfarande gör film, BIG UP!
Kezoman, om du har läst inlägget på förra sidan så står det "han blev full för tidigt och torrenten släpps imorgon mitt på dagen"
Det står att den är ner laddad 10 gånger och att det inte går mer:S
Nån som oskså har fiber kom igen nu :D tankar i 40kb o laddar upp i 800kb :D
drx fr brxx...
Nu hoppar jag på och laddar ner den med 50/10 internet :)
Bra seed grabbar, tankar i 1gb.. har bara 10 mbit.
The News called it crack, i called it diet coke..
Vad säger jag 900-1000 kb/sek
Bra att det bara är 2 stycken som seedar har jag hört, era snåla jävlar..........
A nu äre ingen som seedar typ :(, fittnollor.
nice seedning...
Internet Gangsta
MM kul att man e själv på att tanka fortfarande 20kb ner o 1.2 mbit upp, varsågod!!!! Beställ snabbare bredband :D
drx fr brxx...
Jag märker det Räven.. sitter också på den just nu ;) Sluta leecha GraPPar! ^^
Asså seriöst, lär er seeda!
Ingen som fått ner hela än, därför
drx fr brxx...
nice seed, 2 mb/s här. Hoppas att den är bra nu :D, för den här är efterlängtad!
Ah, men då får du ta mig fan seeda när du är klar Rosenqvist .. det laddar inge vidare snabbt för mig.. det växlar mellan sekunderna liksom ^^
Jo, att den växlar har du rätt i, den stannade uppe i 2mb/s i kanske 5 min, nu är den nere på 5-20kb/s............. Men, jag kommer att seeda när den är nere.
Tack för att du tog initiativet att ladda upp filmen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soft soft, seedar också när jag har fått ner den. Och som sagt av chrisone, tack för att du laddade upp filmen. Om rullen är bra så köper jag den när cashen rullar in!
Pliz seed boys! :). de behövs när man har skit net som mig
Har 49 st som seedar men det går bara i 30Kb/s .. KOmmer ta 10timmar till och är på 31% nu. Bäst för er att detta blir bra.. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge
Ligger konstant på 1,7 - 2,4 Mbit Down speed. 10% hemma på 1 min. Kan inte klaga :)
Ligger på 6Mbit nu förövrigt, stadsnät im luvi´n it!
alla är inte rikemans kids med bäst internet i stan.
Det går så långsamt just nu! =( vill ju ha filmen och se om den e värd
Hubbelito jag betalar 199 kr i månaden för mitt bredband, det är antagligen mindre än vad du/dina päron betalar.
Mina päron? nu drömmer vi..
Ja dina päron, det är antagligen mindre än vad du ELLER dina föräldrar betalar. Jag kan helt enkelt inte veta om du sitter på pojkrummet och porrsurfar eller om du har en egen lya.
Porrsurfa har jag aldrig gjort.. Och pojkrum har jag aldrig haft.. inte äns när jag bodde hemma, som du verkar göra.
tankar i 7mb/s :p gal1 seed
Allt är sant på internet.
Tankar fett segt.... och nej det beror inte på mitt internet.
Efter att ha sett filmen måste jag säga att det var något av det bästa matrial jag personligt skådat i svensk graffiti film, big up till skaparen och man hoppas på en 09/10.
SEEDA
samma här som Bane
Internet Gangsta
jag har tankat sedan halv 7 idag och har bara kommit till 52%. Nej, jag har inte dåligt internet; och har inte haft problem med uppkopplingen heller. Jag kommer upp i hög hastighet väldigt sällan, och tyvärr sjunker den lika snabbt igen! Något klydd med ftp;n möjligvis?
yo hiphop r'n'b
Ni får se de såhär. Just nu tankar 211 pers filmen, ingen har fått hela ännu, 95% av alla som tankar ligger på 59% när jag titade förut..1 full seed och det är filmskaparen Tror ni det går fort då eller^^
Lägg er och sov så har ni rullen när ni vaknar imorgon! Ingen idé att klaga då filmskaparna har valt att ge ut den gratis till de som inte vill betala. -- Den som väntar på någonting gott, väntar aldrig för länge! -- :)
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
Stadiet som ni alla genomgår just nu kallas för flaskhals, fitthals finns också då två kukar ska in i samma hål men det går trögt.
jag gick från konstant 11 mb ner till 13 kb , man blir galen!!!
sheeeet sicka jävla data nördar! Trodde seriöst att jag kunde hitta disskutioner om filmen och dess scener (från er som sett den) istället hittar jag fakta från er som håller på att laddar ner den.. om hastighet, seedande o massa annat skit som ja inte bryr mig de minsta om! Ladda ner, knip igen munnen (om man ej har problem) och acceptera att de kan ta sin lilla tid! Kul att vissa visar sina Sanna jag iaf.. Tack vara er som Graffiti Forumet här på Whoa är som de är.
-"Open Your Mind" din instängda egoistiska svenne!
har precis börjat kolla, men kan säga att den är definitivt värd att köpas! riktigt jävla fet film
Verkar inte ha hänt så mycket i göteborg 08/09..... förra filmen va tyngre
nut-sack
Prata om innehållet, inte hur snabbt/långsamt ni får hem filmen! /ADMIN
Är det endast jag som bara kan se extramaterialet och de danska delarna? Går inte att spola fram/bak heller.