[RELEASE] Scandinavia08/09
Ja då var det dags trots lite förseningar och motgångar. Fredagen den24 April är det nu sagt att den borde finnas ute i affärerna.Vart kan man köpa den då? Highlights, UP, Stylefile, Underground, Fresh connection, Undergournd, Copenhagen steetware, Run for cover. (Göteborg - säljes privat, inte i Child)Pris? Vad priset hamnar på hos återförsäljarna får vi se vad dom känner för, men brukar väl hamna på mellan 150-190:-Vad innehåller smörjan då? Bara liveaction och maximalt 5 minuters rull. Wholecars, panels, sura städare och massa galen bombing är vad det bjuds på. Crews? DRA,TSD,CHA,PIXS,FAU,TAMS,HNC mfl...Scandinavia ? Göteborg 50% Köpenhamn 50% Sen pga material sket sig så får vi också nöja oss med lite roligt extra material från Oslo med NRK och OMG. Längd? 60 min + BONUSThe piratebay ? Nej vi kommer inte använda oss av den nya härliga iprem lagen. Vi kommer faktiskt till och med gå emot strömen och sjäva droppa den där så vi slipper alla idiotiska toys som inte kan rippa ordentligt utan fucka kvalitén! Så nu kanske vi också slipper alla härliga kommentarer om att ni skall ladda ner den, Varsego! Vi tror fortfarande att folk som vill ha den i samligen kommer köpa den! Vill man tjäna pengar så är det nog dags att börja med något annat än göra filmer!!! Och som sagt, !!!Mad Props!!! till er som tar och tjackar ett exemplar! -------------------------------------------------------------------------------------------------------
Äntligen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För att vara lite kritisk "Ipred lagen" heter det inte iprem lagen. Men för övrigt verkar filmen sjukt bra!
R.I.P. Adam Eliasson 9/7-89 -25/5-08 DeepDead....
du får fan ett fullt proppskåp för hur ni släpper den. Hörde av polarn att allt är nästan filmat med HD cam?
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
oxino Ja det visar hur intresserad man är av den lagen haha..volt Här finns det inget nästan. Vi kör på allt..
Ska bli kul att se, alltid fresh att ha en liten film-collection!
bra initiativ att släppa bra ripp på internet! De som vill se en uppföljare får helt enkelt pröjsa för den. Hoppas det går plus denna gången!
eyy. Skulle de inte vara STOCKHOLMS matrial i filemen? stog om det förut?? lr är ja heltute o cyklar!!???!?
CSG4SAINTSHIT!
kommer lätt att införskaffas då man vill ha en uppfäljrae ! väntar med spänning på den !
gött som fan !
http://farggladavaggar.bloggplatsen.se/
trevligt initiativ med att släppa den på piratebay först. är filmen bra pröjsar jag för gladeligen filmen men jag anser att man har rätt att prova en vara, mad props till er!
MÖRBYC CREW
Någon som kan länka till Torrenten då ja nt kan hitta den på PB ?
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
tror nog inte dom har lagt ut den än.
Internet Gangsta
verkar lovande ;)
AdeOne!
som många redan sagt, bra initiativ till att droppa den på internet. kommer själv se den så och om jag blir mer peppad lätt casha för den. var skeptisk förut men är numera nyfiken. bra jobbat !
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
När kommer den släppas på internet då?
I samband med filmen släpps i affär
TAM, inte TAMS, pucko..
"Real bad boys move in silence"
bög, inte bögs, Äckel..
Internet Gangsta
grymt, ska ladda ner o sälja den till locals.
logotype0 ouff du kommer dra in feta cash!
sweet Bra initiativ att droppa den på pb. Nu ska jag bara rippa om den och förstöra den och lägga upp den i något värdelöst format så det blir rätta känslan av att tanka film på nätet. Sen köper jag den kanske.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Ha ha ha
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
Gött. hoppas på najs material från Oslo.
Jag har flyttat till Kiruna och bott där i 1 år bara för den lattjo dialektens skull.
Fan va nice! Måste helt klart köpas, pendlas en del till Göteborg, så blir att spendera lite pengar på den! (Om man kan få reda på var den säljs!)
DJ-Divine P14, svårt att missa det som står högst upp i hela tråden?
Herregud vad folk är efterblivna, om ni hade läst första inlägget helt och hållet hade ni sluppit ställa era idiotiska frågor.
dumåsteröka(hasch)
(Göteborg - säljes privat, inte i Child) -Men -VART- är det den säljs då? inte i child, och det är ända stället jag känner till för att jag inte bor i Göteborg.
DJ-Divine P14 Tror du måste kontakta trådskaparen, men vad vet jag!
Ballt.
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
blir det relase fest med gratis 3.5or på JT?
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
CHA!
http://fredpajorden.com
3.5or!!
Skivsamlare
2009-04-19 17:15
När kommer den upp på pb? Måste ju testköra bilen innan man köper den.
Åke i samband med filmen släpps i affären som prismas redan har skrivit 24 april släpss filmen gissa då när filmen kmr ut på tp?
Internet Gangsta
Har kollat på HL's sida nu och den finns ju inte där? Jag menar, dom borde väl ändå ha kört upp den på sidan så man kan förboka?
Då kom den upp efter jag gjorde det där inlägget.
jahmike Tror du jag orkar läsa? Smartass.
ingen som kommit över någon utlovad torrent till rullen?
danuks : gå och köp den istället.
Den var lätt värd pengarna. Stöd honom fan så vi kan få njuta av fler Gbg filmer!
Spoiler Den var bra!!!!!
tillbaka utan stil
men hooka mig med gratis nerladning via webben.... fuck stenålders dvd som kostar massa flos
this is for my dawgs - Diamonds and Glue
Personen i fråga råkade gå och bli lite för full för tidigt för ladda upp torrenten idag så. Den åker upp imorgon på dagen, torrent släpps här. Props till er som tjackat ett ex redan!