jag skulle måla panel och min polare hålla knas/kameraman, efter runt 5-10min så skricker min polare "civilpolis" då tänker jag "esh, ofta han kan se skillnad" men men, det råkade visst vara ngn sortspolis/vakt.. Jag:J Civilpolisen:CP Polare:P CP: Målar du på tåget ? J: ne? vadå såg det ut som det.. CP: men sluta, jag såg ju att du stog vid tåget och klottra J:ne, jag klottrar inte.. P: ne, vi klottrar inte, vi skulle bara filma tåget, vi har en digitaltågsamling.. J: aa det har vi.. CP: och det ska jag tro på? vad har du i väskan då ? J: (Osäker) ne, ingenting, typ kameraprylar och kläder.. CP: haha, ok.. kan du skaka på väskan ? J: ne, jag vill inte, och du har inte rätt att fråga mig.. fall du nu såg oss måla, vfr frågar du då fall vi har burkar? CP: jag kanske inte direkt såg, men kan ju nästan tippa på det.. J: aja, men har inte.. CP: ljug inte för mig.. Skaka väskan J: (lite kaxigt med ett flin) så, är du nöjd? CP: japp, kom ner här lite (va ett stort staket emellan..) Vi tänkte att det inte var ngn fara, så vi gick ner.. P: Vafan gör du ? ska du gå ner ?, J: men han gör inget.. när jag kommit ner drar han fram en hund (schäffer) och tar den mot min polare P: EY! vafan sysslar du med ? CP: HAR DU MÅLAT !? P: men nej, ser jag ut som en sån ? CP: vafan vet jag.. CP: dudär! har du målat ? (klappa hunden på magen så den skällde och hoppa mot mig) J: men nej, vafan är ditt problem ? JAG HAR INTE MÅLAT INSEE!!! CP: aja, spring här ifrån nu! SPRING SPRING!!! när vi försöker gå så går han efter hos sen när vi kommer bakom en liten kant så sprang vi.. CP: JAG VILL ALDRIG MER SE ER HÄR IGEN!! Ganska oldschool hände för ett jävla tag sedan..
Hata dom som hatar dig! - KnasVandaler http://borasgraff.blogspot.com