I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

roliga bortförklaringar

Vår Hiphop - Graffiti

2008-09-10 15:59

roliga bortförklaringar

tja jag undrar vad era roligaste bortförklaringar är när ni gjorde graffiti om det kom en väktare elelr polis eller va fan som kom:P

wildstyle äger fett:D

2008-09-10 16:52
- Var det du som gjorde det där?
- Nej vadåra?
- Säker?
- Men ja?
- Kollar bara läget.

2008-09-10 17:02
jag är full fuck you typ
-

2008-09-10 20:01
Dmrocker

maaaaaaaaaaaaad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-10 20:20
Drog en tag på en dörr, en privat person såg mig.

Privat person: Hallå, vad gör du ?
Jag: Runkar
Privat person: Sluta larva dig, jag såg nog att du klottra.
*lägger pennan vid kuken så det ser ut som om jag har bånge, sedan vänder jag mig mot han*
Jag: Tror du mig nu eller ?
Privat person: ojj, ursäktar mig så mycket. Ha en bra kväll.
Jag: Desamma

Observera! Jag hade mjukisbyxor.

:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-10 22:16
Jag måla, en cyklist kom och rulla förbi, sen försvann han .
 R.I.P. Adam Eliasson
9/7-89 -25/5-08
DeepDead....

2008-09-10 22:34
hahaha

2008-09-10 22:46
skriv mer grabbar, det här är den nya tråden
Dubstep changed my life!

2008-09-10 22:47
Målar inte längre(typ) men fick höra av en kompis

Ägaren : Är det ni som har sprajjat på väggen
Kompisar : Nej det är nog någon annan
Ägaren : Vem kan det ha varit då?
Kompisar : Tror nog att det var någon annan
Ägaren : Ja, det är nog sant det...får nog ringa och änmäla detta då om ni inte vill berätta något först!?
Kompisar : Jaah... Den är mestadels grön och vit
Ägaren : Va!?
Kompisar : Grön och vit?? Färgen??
Ägaren : Jaasåå... jaha ja bra att man vet de det är så svårt att urskilja allt kludd

Ingen bortförklaring ville nog bara delta i tråden ;)
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD

2008-09-10 22:52
du varken målar "längre (typ)" och fick höra det av en kompis

du platsade i tråden helt klart
Dubstep changed my life!

2008-09-10 23:03
En polare drog en tag på en dörr medans jag stod bredvid och "knasade"/väntade. Precis innan han körde har det gått in ett par i dörren. Mannen kommer plötsligt tillbaks och frågar vafan vi håller på med. Polaren sticker snabbt som fan och jag står kvar och gör mig så liten och vek jag kan och säger med den barnsligaste rösten jag kan uppbåda.
"Men jag har väl inte gjort något."
Han tittar på mig som att jag vore dum och går in i porten igen, jag känner mig förvirrad och går därifrån.

2008-09-10 23:45
fyfan vad detta forumet håller låg standard..
Du bankar men får shi komma in.

2008-09-10 23:51
Japp, trevligt att du bidrar till förfallet.

2008-09-10 23:53
en gång sa jag typ aaa d va jag.....
o han ba d va inte du,,, lr d knske va du..
typ lolll eller? fatta inget...
Shake n' Bake!

2008-09-11 00:05
Ja tänka du clothrrah, Ja be uchekt.

Du kan fuurtsetta fihlma om du veill!
yo hiphop r'n'b

2008-09-11 01:10
"jag målade inte alls jag sög jarak" HAHAHHAHAhahaHIHAAHIAHAHAHIAHIAHhaHHAHHAHAAH

2008-09-11 01:35
LOL AZZO trur ni niiiii e c00la nu bara förr ni skriver sådäär azzå???????????

2008-09-11 08:30
jag sa att jag bara var ute på en vandring kl 3 på natten en tisdag med färg på händerna.. Dom trodde mig inte ;´(
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!

2008-09-11 16:54
-Vad skrev du då?
-Inget, stod bara där..
-Stod du bara bredvid din polare på spåret?
-Aa
-Ok..
(...)
-Ser att du varit och snott burkar, gör du de ofta eller?
-Nää, fick dom av en polare..
(...)
-Fan va många stenar du har då, har du varit o ristat idag eller?
-Nä, jag samlar på sten
-...hahah skojjar du eller?
-Nej asså jag har skit många stenar hemma. Kolla t.ex. på den där: den är trekantig och vass på alla hörn osv medan en jag har hemma är oval och har mjuka, runda kanter. Hade jag haft min väska med mig så hade du fått se den.
-Så du står på spåret bredvid din polare, får burkar av polare och samlar på sten?! Du är fan sjuk i huvudet!

@Hagsätra 2006 medan man väntar på polisen..
>:D

I rz 3vul g33nuz

2008-09-11 18:20
Jag hållde på pieca på en polis bil

Polisen, jag svär om den inte blir fet...annars!!!
Jag, ok ok

Ganska lång historia!!!.

2008-09-11 19:00
haha shorter din historia måste ha varit den fetaste
Dubstep changed my life!

2008-09-11 20:51
polisen ba : vart har du sprejjat da om du har färg på fingrana min polare sa plank ja samin källare ; polisen sa aha så du klottrade på väggarna ja: nee på taket ,, ahah

2008-09-11 20:53
lr när min polare stog och måla då höll en annan polare kans fast han gick och hämta bullar ( begeri fabrik) då ringde min polare o sa CSG är på väg då sa han okej och åt sinna bullar utan att säga till han som måla sen kom csg o körde på dom !

2008-09-12 19:04
en random: vaffan! står du å klottrar?
jag: ja?
han: lägg av me det annars får du en smäll!
jag: pennan e i fickan nu, ville du dansa eller?
han: gick mest iväg..
jag: drog en tag till

2008-09-12 23:08
Okej nu ska jag säga precis allt som hände mig i en skola

Stog o körde en throwup o så ser man en man springa mot mig (IRANARE) och säger do do kom hit varfor do gora su, jag sa jag svär på allting jag fick göra av skolan men dom sa efter skolan ska du göra det för de farligt för ungarna, jaja jäg ser att do gor lalit och med den der rosttskydd sprayburk, skålan skolle luta dej gora detta herr lalit om du hade mer spray, fina färger do vet, men iaf su ska do inte skrika ellor gora nogåt herr for jag bor nera och de altid 16,17 oringar killar som stör herr dom skrika och gora duma saker herr så luva mig du gör det klart och gor,

Jag lovar jag sa precis allt han sa och sen sa att jag kunde måla klart men bara jag inte stör eller nåt sen kan jag dra härifrån.

2008-09-12 23:19
Jag har några sköna ^^

Privatperson med hund = P Jag = J

Hängde på spåret med en polare då vi ska hoppa över staketet mitt på dagen kommer en biffig jävla kille.

P = Tjena killar, klottrar ni?
J = Nej hurså?
P = Okej , jag vet att ni gör det för ni har färg på fingrarna! (då blev jag lite osäker)
P = Det är nämligen någon som har klottrat på min nya bmw. Det stog typ (****)
J = okej. Men vi vet inget.
P = A men om ni känner dem säg bara att dom ska hålla sig borta från min bil, denna gången spelade det ju ingen roll eftersom att jag pajjade dörren häromdan. Men klottra gärna här men inte på mina prylar homies.
J = haha, a det är lugnt. Peace!

Så jävla skön snubbe altså. Dörren var ju redan pajj då det spelade ju ingen roll. Det var bara bra för han för att han hade redan kört in i en skylt innan. Då fick han 2 flugor i en smäll.

2008-09-12 23:35
så ni körde alltså på en bil
Skyll på systemet

2008-09-13 00:48
Nej, vi körde inte på en bil. Det roliga var ju att snubben typ var glad för det

2008-09-13 00:52
Nån skum kärringen stirra ut ur ett fönster och började skrika att hon minsan skulle komma ner och "läxa" upp oss när jag och en polare stod och bombade en vägg.

Sagt och gjort så kom hon ner och frågade varför vi klottrade där, det blev typ så här :P

Kärringen: Varför står ni här och förstööör?
polaren: lever?
Kärringen: va?
Polaren: ja njuren sitter där *kastar tomburk genom rutan på kärringens hus och börjar kubba, MEN LÄMNAR MIG*
kärringen: MEN FÖRHELVETE PÖJK DET DÄR SKA DU FÅ BETALA

sen vänder sig kärringen om och börjar kubba efter polarn.. :S

riktigt skummt må jag säga!
Me = Toy, så nu slipper ni klaga ! :P
Graffare

2008-09-14 17:30
Antagligen är hela bunten efterblivna, men man kan ju fråga sig vad det är för fel på er?

2008-09-14 17:35
Herregud.........
all 'bout the bluntrap

2008-09-14 23:57
jah bah duh bah, neh deh vah inteh jah.. sver påh gud! Såh dog han, fattar inget lixxxom ( xxx ) pårr

2008-09-15 07:46
Åh va keffa historier.. Lyssna på denna

J4g bah o hon bah och där stod alice bahbah och smålog o tjeckade på en ostsandwich o droog fetaste baCKjumpen!

Wearing my Rolex

2008-09-15 08:16
word!
UFFLINE, TUFFLINE
UPPGIVARSAMHÄLLE

2008-09-15 10:55
assååå vet inte hur man ska säga men några rödklädda väktare kastade över mig på spåret och typ sprayade på mina kläder, sen på en vägg, sen kom deras kamrater och tog mig, sen så drog dom mig, till deras bil jag blev rädd och torska mörkgrön bil kom också gul dekal på den, sen sprang jag, dom sprang efter
färgen hade ej torkat på mina kläder, så dom fick på sig, sen torska dom också av snuten, sen kom de färg inne i snutbilen, så torska dom också på rättegången, sen fick alla dela på bötern, vi var då 18 personer så vi fick 32 kronor var, HEJDÅ

2008-09-15 12:06
a jävlar vilken rolig bortförklaring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-15 15:27
Terror, snälla lär dig skriva så man förstår istället för att man måste gissa sig till vad som står...
 R.I.P. Adam Eliasson
9/7-89 -25/5-08
DeepDead....

2008-09-22 21:24
Roliga dom hära oseriösa killerna

2008-09-22 23:05
terror

damn, mannen du måste lära dig svenska.. allvarligt.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2008-09-23 12:41
terror, efter som du precis börjat högstadiet, så ta chansen att gå på svenska lektionerna för allt i världen!

2008-09-23 16:10
haha word WriterKaze
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti.
När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?

2008-09-23 17:52
-vad fan håller du på med?

- ingenting jag e svenne!

some gangstah shizzle
Kärlek och respekt...

2008-09-24 17:57
getenx2 : hahahha så jävla klockren ;)

2008-09-25 15:06
begeri fabrik
Dubstep changed my life!

2008-09-25 23:27
Writerkaze tror nog att du borde gå på svensk lektionerna:)
eftersom du stavade fel:DDDD det heter svensk lektion!:)

2008-09-26 20:07

har han bara en lektion på 3 år?
Skyll på systemet

2008-09-27 18:27
Supa_dupa det finns inget som heter svenska lektioner:))) du failar big timee

2008-09-28 14:42
fan vad alla klagar på denna tråden då?
kan vara lite roande att läsa om olika möten under speciella förhållanden.

nu ska jag berätta om mej och min kompis när vi målade buss på ******* vid *******

jag = j
kompis = k
personal = p

vi står och målar på en buss, vi står helt koncentrerade och målar på utanför ett känt nöjjes fällt någon stans i sverige när en av personalen rör sej mot oss, på sin väg hem från jobbet.

j- OJ fy fan vad rädd jag blev (när jag kollar åt höger och upptäcker att något rör sej.)
k- vi drar vi drar.
j- nej det är nog lugnt, nog bara en civil person. (sen såg jag att han jobbade på nöjjesfälltet.
p- vad fan gör ni!? :O
j- ...
k-...
P- nu klottrar ner hela jävla bussen? :O
j- nej nej, dom sprang dit åt (pekade åt vänster, trotts att jag stod med burken i handen.)
p- nej nu ringer jag polisen!
k-vi drar.
j-aa. (så vi går iväg en bit, sen lägger vi benen på ryggen upp i skogen där vi hade våra cyklar.
sen kommer personalen i en liten "golf bil" som jag brukar kalla dom, med ljus och lykta för att hitta oss, men dom missade oss.)

jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>

2008-09-28 14:47
..va?

2008-09-28 14:50
vad fan är problemet nu då?
utryckte jag mej inte så bra så att du skulle förstå?
var storyn för dålig?
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>

2008-09-28 14:58

Det heter svensklektion.
Beat the odds like an abusive freak show owner