Poängen med att jag la upp videon, var att ni som bor tex i linköping ska gå ut och måla över deras skit och slita ner deras skit.
Hey Dude!
mycket snack lite verkstad
Så du inte missuppfattar Blomeros . Det var Masskravallus jag syftade på i mitt tidigare inlägg.
Nämentjenare: Låten är bra, därför körde vi med den. Sen var syftet inte att det skulle bli street art , vilket det inte är. Vi bombar budskap, därför kör vi inte så wild för att folk ska kunna läsa. Kanske kör någon målning eller throw-up snart, får se. Vi är vanliga svenskar, men vi vågar säga vad vi tycker om mångkulturen.
Oldschool, svensk, identitär
dom borde dra åt helvete för dom e nazister så kuk i deras munnar jävla horor e dom
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti. När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?
RCE CREW P14 fan vad cool du är.
fett!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Masskravallus okej tack för svaren =)
Haha. Reaktion Östergötland... Lika mobbade som alla andra nassar. Toys som toys...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
töntar
ALF Toys Al Mighty
Masskravallus Väx upp. Jag vet att 13 bast är en hård ålder men ni kommer ifrån den tillslut. Tro mig. Mvh.
-
Varför blev Masskravallus bannad?
cleant
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Varför blev Masskravallus bannad? För att han är nasse och länkade till en nassesida.
värsta gangster klippningen varvat med gitarrspels-mys och biljard. ena sekunden väntar man på att någon ska börja crip walka, nästa tror man att gruppen ska ställa upp sig för fotografering med komfa-ledarna.
Vävävänta liiite nu! VAFAN?! "Kanske kör någon målning eller throw-up snart, får se." Uuuuuhm, sen snackar ni om att dem ska lägga upp en piece? Toys? VAD FAN HAR DEM MED GRAFFITI O GÖRA?! inget! Sen undrar jag vad fan dom mummlar om.. "Göra sverige till ett bättre ställe" blablabla sen går dom ut och bombar sönder hela skiten me massa ful reklam för "Reaktion Östergötland" Är ni helt jävla inkompetenta eller era ***** idioter? 90% av era "medlemmar" eller vad jag ska säga går säkert bara runt och slåss och beteer sig som svin ändå, Nassar gör så fan heller INTE sverige till ett bättre land. Ni får inte direkt invandrarna att åka härifrån igenom att spöa dem en efter en? .. Dom blir väl bara sura och försöker leta upp er efter det? sen slutar det bara med att sverige blir en jävla krigs zon för Nassister och invandrare.. Vilket gör att vanligt folk blir inblandade i smeten, Så som det ser ut idag vet ju alla själva.. "Jävla svartskalle" <- -> "Jävla svenne" folk springer omkring och slåss överallt utan anledning nuförtiden, Dem känner knappt varandra, dom pucklar bara på varandra för att den ena personen kommer från ett annat land, Oskyldiga människor som inte vill bråka råkar ju också ut för misshandel, Av både nassister, Och vissa "invandrare".. Menar inte att alla invandrare går runt och slåss, Men de finns väl inget annat ord som får er att förstå? Nu sa jag inte att du.. nassen som går runt o "bombar" tycker att det är graffiti överhuvudtaget, Ville bara säga vad jag tycker.. En nasse kan inte bli graffitimålare, Eftersom att det inte är någon "kultur" som är instängd i sverige, Det är något som vi har fått insperation ifrån ett helt annat land... Om man är graffiti målare så ska man respektera graffiti målarna ifrån andra länder också (Enligt mig).. Själv är jag helt svensk men jag kan ju säga att jag inte trivs i detta samhälle helt och hållet. Nu orkar jag inte skriva mer.. Peace ;)
förstår inte, blev killen bannad för att han var nazist?
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Bane P17 Var du tvungen att trycka på posta inlägget?
-
det kommer bli fett
im thinking maybe i like too try me some of that cocaine
"Har aldrig fattat varför folk jämför kommunister med nazister...." ..skrev någon, förutom att det är i det stora hela 'same same but different' så förstår inte jag varför folk tjötar om nazister kors o tvärs, begreppet är såååå 1945-tal ^^
Bane P17 måste man vara extremvänster för att måla bokstäver olagligt?
Awaiting Beheadment and Mutilation
ImagoMortis Det är väl ganska konstigt att en person som vill bevara den svenska kulturen och folksjälen sysslar med och sprider sitt budskap genom en subkultur från USA som de flesta svenssons hatar.
Vilka ignoranta kukar! >:(
Me = Toy, så nu slipper ni klaga ! :P
ImagoMortis F7 sen är det ganska kul med tanke på att de säger att invandrare förstör sverige..
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
dubbelmoral såattsäga.
zalaz typ p12 nej det är inte så.
yo:sebbe
vilka jävla äckliga snubbar btw
yo:sebbe
Dmrocker X1 "var du tvungen att trycka på posta inlägget?" ImagoMortis, jag sa aldrig att man var tvungen att vara extremvänster för att måla bokstäver olagligt?.. tror inte änns att det har med saken att göra? Läs vad jag skrev igen, och om du fortfarande inte förstår efter att ha läst mitt inlägg ännu en gång så behöver du inte änns kommentera det, Och om du inte orkar läsa det "igen" om du änns har läst det överhuvudtaget.. så behöver du inte heller kommentera det. Det närmsta jag kommer till det där är väll att jag sa att en nasse inte kan vara en Graffiti målare? Och om du inte förstår varför en nasse inte kan vara graffiti målare heller så behöver du fortfarande INTE kommentera det.. men det du kan göra är väl att läsa på om ämnet istället om du änns bryr dig överhuvudtaget.
Bane P17 "jag sa aldrig att man var tvungen att vara extremvänster för att måla bokstäver olagligt?.. tror inte änns att det har med saken att göra?" då kan man alltså vara nazist och måla graffiti? du sa det själv. sen så har politik ingenting att göra med dagens graffiti. om du inte vill att folk ska kommentera dina inlägg så får du väl sluta skriva
Kul att det körs
De ska ju ha props till att ha valt det fetaste soundtracket någonsin i alla fall i övrigt kan de gott ha spöstraff och stora kukar i halsen
Samhället färgar inte längre av sig, vi färgar av oss.
ImagoMortis F7, "jag sa aldrig att man var tvungen att vara extremvänster för att måla bokstäver olagligt?.. tror inte änns att det har med saken att göra?" "Måla bokstäver olagligt" behöver inte vara graffiti, sen vill jag att du berättar för mig om dagens graffiti om du vet så mycket? du verkar ju ha jävligt mycket kunskap inom det ämnet. Och nej, JAG tycker inte att man kan vara nasse / rassist om man gillar graffiti kulturen med tanke på att den kommer från ett helt annat land + att det inte är en "kultur" som bara är till för vita människor.. sen så skrev jag inte att jag inte ville ha några kommentarer överhuvudtaget, var snäll och läs vad jag har skrivit inan du kommenterar det.
Bane P17 Håll käften du säger inget vettigt hur mycket du än försöker, typ som jag.
-
Dmrocker, varför håller du inte käften själv då?..
Bane P17 vi kan avsluta våran debatt med att säga att jag är supernazist och målar bokstäver..då har du nått att tänka på
Fy fan vad kefft !
Fuck you all
vad heter låten?
från DN
Länk till http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=817728 Belöning för misshandel av nazist Misshandla en namngiven 18-åring utpekad som nazist och få 500 kronor och ett knogjärn. Den uppmaningen riktas på affischer till Uppsalabor. Bakom står den vänsterextremistiska gruppen Antifascistisk aktion (Afa). Lägg till på MySpace Lägg till på Facebook Lägg till på del.icio.us Vad är det här? Vad är detta? På organisationens hemsida lanseras misshandeln som ett projekt för att sätta folk i arbete. Ersättningen går till den eller de som "bevisligen" misshandlar 18-åringen, som också visas upp på bild. Affischerna sattes upp i början av augusti. Enligt TV 4 Nyheterna Uppland kan de ses som en upptrappning i en pågående konflikt mellan Afa och en högerextrem grupp med säte i Uppsala. Uppsalapolisen har anmält affischeringen som anstiftan till grov misshandel och Säpo har kopplats in. Från TT AfA kan göra få spöa 'klottrarna' me..
låten heter The Knife - Heartbeats oväntat att dessa lantisar bara gör detta i sin hembyggd.
Dubstep changed my life!
Whatone De där var nog det bästa jag har hört nån säga i detta forum
Imagomortis F7 Bryr mig inte, någonting säger mig att du inte är en "graffare" anyways. skitsamma, kul att det körs... Ò_ó
batikferg X1 Kan du upprepa vad han sa? Eftersom hans inlägg antingen försvunnit (låte inte rimligt) eller så har admin tagit bort hans kommentar...
Bane P17 spekulationsallvetandetestosteronbarnetsomintebryrsigomnågot, cool
Bane P17 För att jag iaf tillför forumet något jämfört med dig som försöker göra det. Varför hänger du i graffitiforumet? Målar du ens?
-
Hänga i detta forum är det sissta jag gör, och ja jag målar. Pallar inte skapa en ny "debatt" , jag sa helt enkelt en del av vad jag tycker.. jag tycker inte att man ska ha ngt problem med folks hudfärg om man håller på med graffiti, alla har sina egna åsikter. Sedan kanske några personer målar och hatar utlänningar samtidigt, men det är ingenting som jag kan stoppa, right? jag kan bara ge dem min åsikt.. om man kan måla graffiti och inte gillar utlänningar, så kan man ju också måla graffiti samtidigt som man inte tycker att rassister / nassar ska göra det. Sedan har väl du din åsikt du med ^_^
jag klottrar över sånt skit där jag bor i lindome , det finns så jävla mkt sån skit där :(
alla gjorde wholecars utom hussien han gjorde ett holetrain xD
Lite urdumma citat från RÖ.SE Vi skapar en frizon för svenskar som har tröttnat på mångkulturen, och tillsammans har vi olika aktiviteter. - RÖ.SE - Jasså? Du menar de snåla äckliga överklassmänniskorna som inte har lust att dela med sig, så de rsötar på de blå partierna? Fan vilka idioter, detta är så jävla dumt, fattar itne att man kan äns komma på något sådant här. Dumt som fan. Inte äns värt att plocka ut mera citat, detta är sjukt dumt. Hur som helst. Tycker att de som ser ngn sticker/tag/affish borde spitta lr rivaa ner den! Keep em' fuck em' up! War out...
"Polisen håller förhör med de och försöker utröna om det kan vara fler fönster som har blivit utsatta för skadegörelse." - DN