Nazistisk sekt testar på Street art och släpper film!
Ska man skratta eller gråta.
Hey Dude!
fett!
"Streetart är Graffitins påtvingade bögvän."
vart är filmen då?!?!?! nackskott på nassarna i vilket fall
ingen film!!
Internet Gangsta
PimpMyStrumpa sa det: Nackskott!
Det är så mycke graffiti, alla bombar i city!
Istället för att sitta och ge dem bränsle till sin eld, bege er ut, riv ner klistermärken, gå över deras klotter och slå tillbaka riktigt jävla hårt. Högerpack ska inte ha en sekund av lugn.
varför snackar dom om att alla svarta kommer och klottrar och förstör , dubbelmoral.se
Palla vara nazist när man snackar som raggar'n i Snickeriet.
Intressepenisen hårdnar!
Dubbelmoral och dubbelmoral. Att dom har dragit på sig hela grejen med att spraya, stickers och malla gör det bara lättare för "oss" att slå tillbaka på exakt samma sätt. Känner ni inte för att slita er ifrån datorn så kan ni ju börja med att flagga varenda video med högerinriktning på youtube.
FAN VA LACK MAN BLIR när dom småasen har tagit jävla bilder från någon oldschool boxningsmatch när den svarta killen blir knockad av den vita fyfan va sorgliga dom är asså. sen verkar dom inte kunna slåss för fem öre! DEtta verkar ju för övrigt vara RÖ-Reaktion östergötland, som jag tror håller till vid linköping o däråt, så folk som bor där ta ut knivarna o järnrören o kör över asen!! NO PASARAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WIIIIE
whatone håller med!!
Internet Gangsta
asså-. haha . lite kul ändå att dom är så mobbade.
PimpMyStrumpa sa det: Nackskott!
Dålig video. 14isar som lekboxas med varandra för att framstå som tuffa. Vad tråkigt.
haha lr hur!
Internet Gangsta
Detdär känns väl lite som om man själv skulle buffa sina egna saker.
Whores from the underground
Va ju en nice tailer,lite jobbig men bra musik iallafall.. men jag tycker mig se dom susa förbi ett tåg lite efter en minut in i filmen..kommer det förekomma yardaction i filmen tro?
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
efterblivna nazister
jag har alltid rätt.
hmm... trodde sånt dära var mer vanligt söderut. men kollade upp deras hemsida och följde några länkar och VIPS!! så visar sig det att dom är aktiva i min hembygd som bara har 8000 invånare. Sen är tydligen sånna hära grupper mer aktiva nu än förr så blir ut ikväll och sabba för dom.
Coola effekter måste jag säga, talangfulla snubbar det där..
Crüel town, it's a Crüel town...
ja tror ju inte de e vanligare i söder ? alla som bor lite utanför en stad eller över sthlm e ju rasister i princip... o de e sant
*jaja! -smack-smack*
tycker whatone sa det, nazister ska inte ha en lugn minut. låt dom inte njuta en sekund ute i samhället så dom håller sej i sina lägenheter och rum hos föräldrarna för ja misstänker att majoriteten inte ens vågat flytta hemifrån fast dom närmar sej 30. Hur som helst vill jag inte se asen på gatorna. Ut och riv ner, rista sönder och måla över. Något man med gott samvete kan göra dagtid för att visa vart man står. Det kan förmodligen ge dej problem med grabbarna i blått men stå på dej. du vet att du gör rätt. Vi behöver ett samhälle utan dessa efterblivna idioter som fångar upp svaga förvirrade killar i tonåren och sen "fostrar" dom i banor av hat. ush
fyfan.. jävla ärkedumma svin.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett tungt
diska hårdare, kvinna
äckliga idioter...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
östergötland, nazisternas mecka.
Ungefär samma skit som när kommunisterna springer runt med sina lappar. Inget av det är bättre änn det andra..
mycket sånt här skit i linköping
...misstake
haha vilken fet serve
Dubstep changed my life!
Kul att dem har med Lars Winnerbäck och The Knife . Dem skulle ju verkligen skriva under på budskapet! Två tummar upp!
Har aldrig fattat varför folk jämför kommunister med nazister....
Har aldrig fattat varför folk jämför kommunister med nazister.... Jo för båda springer runt och klottrar sönder tunnlar, wheatpastear överallt, sätter upp stikers, mallar upp nazistiska/kommunitiska budskap och jag har tom sett en pärlplatta med Che Guevara...
(´) <--- And thats a CP kuk! / / ( ) )
har de börjat träna mma nu också, jävla töntar..
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Antifascism är nödvändigtvis inte kommunism min vän
Jag gillar konceptet: Hoppa upp klistermärken, spraya mallar, boxas i skogen, allt till ett soundtrack av Sveriges rödaste musikduo någonsin. Syskonen Dreijer aka. The Knife...
PimpMyStrumpa X18 Varför kommer du inte hit med din kniv?
Oldschool, svensk, identitär
Masskravallus asså du, smart att du länkar Rö så du är med o töntar dig i denna filmen? hoppas att du blir misshandlad rejält snart nassefitta
kul att det körs
Awaiting Beheadment and Mutilation
PimpMyStrumpa X18 Kom hit till Linköping med kniven. Skicka ett PM om du är seriöst. Jag möter upp.
Oldschool, svensk, identitär
Raka streck och stil är inte dirr eran starka sida , men kan tänka mig att ni inte direkt strävar efter det heller?
Provar på street art? HAHAHA.. vafan? Någonting säger mig att dom inte är så välkomna in i den kulturen.. Sen vet jag inte om det där värkligen är streetart, enligt mig är det mer reklam / kludder än vad det är Street art. Om de nu är.. "streetart" så tycker jag att det är lite konstigt.. tror knappast att de e ngn kultur där de gillar Svenska Nassar, folk som hatar invandrare? Streetart är ingenting som kommer ifrån sverige från första början.. Dom skulle väl vara emot sig själva ifall de gick runt o gjorde så kallad streetart? Om de vill utrota alla utlänningar så får de väl förfan lära sig leva på saker som bara kommer ifrån sverige också.. :S Sedan undrar jag hur fan skulle sverige klara sig utan resten av planeten? Ò_ó Jag är helt jävla lost.. nassister som springer omkring med bandanas och kluddrar på väggar? Ni får kommentera detta hur ni vill, som ni ser har jag bara ställt frågor, vilket betyder att jag inte påstår någonting, Om det nu är någon whoa-whore som funderar på att Dampa loss och ha ett litet caps lock party.. så tycker jag bara att den personen borde hålla käften, och svara på mina frågor lungt istället ;)
Graffare
2008-08-16 00:37
Hoppas det kommer en piece snart!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
ah jag längtar också efter något pieace liknande, resten gör mig bara illamående. Btw de där med om de är street art eller ej så har street art lite mer tanke och TALANG än dem där i filmen. Sen även dedär med låt valet, nasisten som skrev förut i denna tråd kanske kan svara om han vet något om det. Är det med flit taget av vänster folk eller dem bara korkade som gjort filmen. (Ta inte för allvarligt på att jag kallade dig nasist, kommmer bara inte ihåg ditt användarnamn)