Jag spekulerar inte ett piss, räcker med att gå in på din fotolog så ser man vad du spelar. Visst är det viktigt att visa vad man gör på nätterna på nätet va, det går ut till alla fotolog fags.
Shit bre
saik kan ta sig i arslet . toyhora
Lyssna först, snacka skit sen
Djollo P21 Vad har du med detta att göra? vet du någonting om ämnet i fråga överhuvudtaget? Meckish X24 Jag har lite svårt för att du ska sitta och berätta för mig vad jag gör och vem jag är när du inte vet någonting snälla lägg ner du är pinsam.
-
Kniv & Meckish: Jag har aldrig påstått att varken jag elr mina kompisar är bättre än Tp stilmässigt så det behöver ni inte ens uttala er om! Sen att vi körde över tillbaka när dom körde över oss är inte mer än rätt så snacka inte om att ta vatten över huvudet! Nog om Tp. För som sagt det är ett avslutat kapitel och hör inte hit. Däremot F o u är både jag och mina vänner bättre än BÅDE vad gäller kvalitet och kvantitet! Du meckish , jag skiter faktiskt fullständigt i dina åsikter om min fotolog.. Om jag är så dåligt och mina grejor är så mkt skit som du säger, varför ens ödsla din tid på att sitta på internet och fotolog som du klagar på och kolla på mina grejor? Det lär ju inte direkt vara någon som tvingar dig.. "Internet e skit, dina grejor e skit, fotolog e för bögar" men ändå så sitter du och trycker både på fotolog och Whoa.. Skärp dig och tänk över dina uttalanden innan dom är gjorda. Dra ut och kör något själv istället.. Till den som fråga om jag överhuvudtaget rör mig utanför vice versa områden är svaret Ja.. Piecerna som sitter i det området du snackar om har jag inget med att göra utan det är Cels som gjort dom och om du har några åsikter & synpunkter på hans grejor så ta det med honom. Roliga killar, stay on internet!
WINO - UNA POSSE
Där fick ni på käften hAAAHAHA! jävla pajaser!
Haha, ja det blev väldigt pinsamt, eller inte. Gillar uttrycket ut och kör själv istället.. Ödsla tid? Det tar inte speciellt många minuter.. Fotolog är för sellouts. Finns en hel del annat jag kikar på whoa förutom graffiti forumet, så att jag hänger här är inget att sticka under stolen.
Shit bre
Det var inte meningen att det skulle bli pinsamt heller. Men du skriver massa som du sen själv får käka upp..! Min fråga jag har i skallen kvarstår: Varför, om du nu tycker allt jag gör e skit besöker du min fotolog? Eller om fotolog e för sellouts, varför överhuvudtaget besöka sidan? Det kallar jag verkligen att ödsla tid
WINO - UNA POSSE
Hade du kunnat lägga raka linjer på en piece hade jag svalt det du säger, men ärligt alltså. Det är ett bra tidsfördriv, kika på alla som snackar om så mycket röj hit och dit, skratta lite och så. Har ju aldrig tagit kol på någon.. Möjligtvis mig snart. Kanske borde droppa det då, så slipper ni få elaka kommentarer emot er. Skitskönt när folk slickar arsle bara för att ju, eller hur. Känns bara så löjligt när ni sitter och är skitkaxiga i trådar och kallar folk för toys hit och dit när ni själva är skitkassa verkligen, fattar inte att folk propsar varken dig eller peylor, som jag förövrigt fick reda på vem det var över nätet.
Shit bre
Whoakäftar är anpassade till för att spräckas! Ni som har så mkt o säga om varandra , träffas istället, ta det man mot man!! Vad är det här för jävla stil!? Jag skulle inte forvåna mig om hälften av de som läst den här tråden garvade ihjäl sig! Jävla kuksugaree Skärpning nu alla bebbex, ut med er och visa vilka Män ni är! Hahahahah!!!
Dmrocker sorry ska inte disas dig mer alba! hehe vet en sak att saik suger! och det är han tråden handlar om ursprungligen :)
Relaxtion in the nation
Lasse liten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
klimpen: Där går våra åsikter isär, då jag tycker att fou ger mer kvalite, samt kör mer än er, och ni är vad jag har förstått 2 crews. Pingken: Det låter som en battle utmaning, tyvärr är jag inte med i fou, men jag kan lova att dom skulle sätta er på plats. Ett tips till fou i händelse av battle, rör er bara omkring vårberg-skärholmen sätra och möjigen fruängen, så har ni alla una målningar där. Meckish peylors största sätt att utrycka sig, är på nätet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kniv kihuna tog Tp hur skulle då Fou kunna mäta sig?
-
Det spelar absolut ingen roll i det här om vi tog Tp.. Det handlar om att ni kallar oss toys hit o dit, du skissa bättre när du gick i fyran och massa bullshit. Ja, fou kan komma när som helst, det kvittar för mig..! Å ja, meckish.. vilket förövrigt e ett FETT tungt namn. Du sitter och sågar folk anonymt på internet, hur coolt är inte det liksom? Jag skiter fullständigt vad du skriver om mig på fotolog. Jag har ALDRIG påstått att vi e röda linjens stolthet elr liknande men jag säger att vi skulle äta Fou. Och du kniv: Både du och fou killarna skulle bli avklädda vilken kväll som helst om ni rörde er förbi Mälarhöjden mot norsan.. Stanna hemma bakom din dator, ruttna och fortsätt slicka götten på Fou ditt mongo. Jag pallar inte med massa internet battles längre, kliv ner i en hink cement och hoppa i sjön.. Du som e så smart, vill du oss något så vet du ju uppenbarligen var du kan hitta oss o våra pieces.. i annat fall ere ba komma ut på linjen och börja spitta med din egen tag så har vi en riktig battle.. Och i övrigt om du vill mig något personligen så kan du skriva ett PM till mig. Over and out, röda dödar!
WINO - UNA POSSE
"Erat försök att efterlikna wufc-sdk genom att sätta ihop 2 crews," HAHAHA, dummaste jag hört på länge..
dj mazzot
Klimpen knullade alla som skrev något
Lyssna först, snacka skit sen
Inklusive dig då rövslickarturre.
Shit bre
MEckish: fick sig en ordentlig på käften återigen! GOO zuup! tagga långt muppar RÖDA DÖDA!
nej men fou är hemskt usla o målar/klottrar så kefft att dom borde få lepra.. svank i fou är den enda som håller det äkta!! ni som håller fou bakom ryggen: sila mitt rövskägg mellan tänderna..tjuuuz!
alltså... jag vet inte om ni märkt det, men det mesta i stockholm ser ut som en påse skit
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
som jag förstått la tp sig för att dom gjort fel.inga som håller på å tjabblar på denna sida kan mäta sig med tp. dom är så mycket bättre än alla här inklusive mig. sluta kalla varandra toys på internet gå ut å visa vad ni kan istället ,säkert 90% av dom som trackar ner på andra e toys själva ...
erolf får ordet
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
saik och fluid, tummen upp!
vila i frid jonas, alex och putte
klimpen: Jo juste, återigen du vet inte vart jag bor, eller vad jag skriver. du verkar dock vara den ända med argumenterar skills vilket jag uppskattar. Zup: Verkligen vettigt. dmrocker: Dagens battle utgår på den som spittar mest och kör mest, Jag anser att fou skulle ta una ja. Maker sluta rövslicka, det är det ända du kan, förutom att spitta folk och lägga upp "RöJjJj" bilder på fotolog.
kniv: du luktar ju förjävligt! snyt dig! sluta dissa... UNA tar fou när det gäller kvalitet/kvantitet/GARANTET! din surfnazi!
nej kniv, det har jag ingen aning om.. Men som sagt innan, jag fortsätter inte det här på internet. ciao bello, hasta la visto, amore
WINO - UNA POSSE
Kul att alla whoa-trådar aldrig spårar ur? F.ö kan man ju fundera över hur seriösa TP var gällande tjaffset mellan dem och UNAKIH...
hur fan kan ni säga att kih vann över tp? vad vann dom i? Tp e rakt av sveriges bästa crew och kih e vilka? ifrån? Tp e äldre med liv och ansvar utanför graffiti så kanske inte kan/har tid att "play games" med random snubbar..
deras mammor måste vara så stolta:)
DMR WORD! Fluid,Saik,Sano,Bano,Mano,Rano alla ni små pojkar. Lägger er och sov efter Bolibompa istället. Sluta med att knasa upp alla jävla stationer och yards. P.g.a. er små toys så är hela fucking k-line knas. Det sitter kuk CSG'are överallt. På inte tal om alla andra linjer. De p.g.a. er som alla hatar oss, för att folk ser era fula jävla skit pices och fula bajs tags. sen säger de att graffiti är fult och förstör bara.. kuk toys. Dra till ett jävla fame eller sitt hemma och skissa innan ni drar ut och spyr på tågen och linjen. Ni lägger inget snyggt, ni förstör bara för alla andra och ni slösar på er tid för ni kommer alltid att vara toys så länge ni fortsätter knasa upp ställen. De synd att inte samma "regler" som förr gäller, för då hade ni fått svara till de äldre grabbarna som "äger" K-line. Sen hade ni lärt er en läxa och tänk efter innan ni drog ut och sabbade hela linjen. Pissluffare hela jävla bunten..
ja sluta drägga på våran linje...
..