I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Panels k-line

Vår Hiphop - Graffiti

2008-05-11 23:52

Panels k-line

Det står panels i en layup på k-line, saik grön-gul fyll och en floid som var i ljusblå.

(Inlägget ändrat av _-bacteria-_ 2008-05-26 17:11:29)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-12 00:19
Och nu till den stora frågan, såg det bra ut?
-

2008-05-12 00:51
ååååååh NEJ, inte Saik!
WINO - UNA POSSE

2008-05-12 01:28
Saik är väl endå mer acceptabel än Fluid...
http://myspace.com/BoodaBlezzin

2008-05-12 01:54
tvärtom.
-

2008-05-12 14:02
Dmrocker X1

Äh, bara för att Murm är din polare. För övrigt så såg det inte särskilt övertygande bra ut.
all 'bout the bluntrap

2008-05-12 14:05
Skulle jag tycka saik hade mer att komma med än fluid skulle jag säga det.
-

2008-05-12 14:08
Det tror jag inte en sekund på. End of discussion.
all 'bout the bluntrap

2008-05-12 15:48
haha
-

2008-05-12 18:19
Utan att någon utav förövarna i försvar, är väll inte kih una något å hörra över heller, ända jag sett av er är "röjj" tags samt äckel målningar i vårberg-skärholmen. Ta inte illa upp men personligen tycker jag att människor har alldeles för mycket hat mot saik o company. Det jag har sett av fluid är inte något direkt givande, jag tycker saik är bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-12 20:01
Saik är en jävla pajas!

2008-05-12 20:02
inte för att ja vill skydda nånannan med jag tycker att saik målar som ett litet barn:)

2008-05-12 20:12
vadfan gör du fluid?
Saik ger sig ju på stil, och lyckas fanimej ibland... Fluid är en straight letter-snubbe som slänger in ett försök till kaligrafi på sina U:n.

Saik rockar röver av Fluid.
Dock så är diskussionen ganska meningsglös då ingen av dom förtjänar en sån här pass vass diskussion
http://myspace.com/BoodaBlezzin

2008-05-12 20:31
ähh sluta gnälla, det är nice att det körs, inte sett nått som jag kan minnas av saik men fluids grejer är sjyssta

2008-05-12 21:07
kniv
Kih Una är helt fel folk att dissa dem kör hårt och har gjort det länge.
-

2008-05-12 21:48
GO FLUID!!!!!!!!
eyeyey

2008-05-12 21:59
Big up till dmrocker!

kniv: gå o lägg dej..
saik är dålig! hela bunten är totalt keffa...
kih una är rödalinjen härjare o passar det inte så sluta köra era fula pieces och tags längst röda...
nästa gång du vill slänga ut en sån dum kommentar som "äckel målningar" så ta det med oss istället för att sitta o spela häftig på ett forum bakom en data!

mvh/ okle!

2008-05-12 22:00
fett med saiken... alla som dissar saiken kan ju bara gå och hänga sej... lika så med dom som dissar murmeldjuret... saiken är riktigt duktig och kör sin egna stil! palla dissa folk till höger och vänster... inget fel på kih una heller... murm, kih una kör väll enklare grejer men det är deras grej...

propps till saiken o murmel
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>

2008-05-12 23:12
på tal om kih. varför spittar dem TP grejer?

2008-05-12 23:16
För att Tp gick över dem.
-

2008-05-13 00:43
TP la pieces på en oklar vägg som KIH kromat och inte hunnit klart med pga. knas.

2008-05-13 12:46
Självklart har Saiken mer att komma med än fluid! dock har båda en bra bit kvar att gå.

2008-05-13 16:19
dmrocker: Du skall verkligen inte utala dig om att dissa fel folk. Orten: Jag spelar varken ball eller häftig bakom någon data skärm,ska vi slippa gangster attityden "man mot man" saken och kanske diskutera istället?. Jag tycker kih una är riktiga toys, som skämmer ut röda linjens stolta rykte, Att sedan kalla er själva för röda linjens röjjare är ju bara patetiskt.

2008-05-13 16:28
Jag dissar inte folk jag säger bara sanningen.

Om du bara har sett Pieces av Kih och una i vårberg och skärholmen är du blind eller analfabet, allt söder om liljeholmen är eller har varit kört av Kih och/eller Una.
-

2008-05-13 17:47
SAIK vinner i denna debatt
whoa är inte en community, det är en livstil.

2008-05-13 21:35
saik och fluid är skööööööööööna grabbar det .

2008-05-13 22:49
äh , sug pung
"It was about selling dope to put our kids thru college"

2008-05-14 00:05
Såvitt jag har fattat det så verkar saik vara en nisse med kassa attityd, har jag fel?

2008-05-14 10:26
kniv: du är keff!!
saik är keff!!
ni två är säkert ett gulligt par!!

GOOO UNA kih!

DET ÄR VI SOM ÄR DAGENS STOLTA RÖDALINJEN RYKTE!

PAJAS!

2008-05-14 11:57
Nej inte saik och fluid :'(
shit två sköna pannels
fan låt tågen vara
Relaxtion in the nation

2008-05-14 12:47
Kniv: Vem fan e du och dissa oss när jag dissar Saik?
Sluta slicka hans röv och träd fram på linjen om du e så jävla mkt bättre!
PAJAS!
WINO - UNA POSSE

2008-05-14 13:57
Kniv: Håller till viss del med dig att de skämmer ut röda linjens feta rykte! Men samtidigt så har de en lång väg kvar att gå!

2008-05-14 14:55
alla måste börja nånstans
whoa är inte en community, det är en livstil.

2008-05-14 15:20
Pingken: Ni har inte lite höga tankar om er själva?.
Klimpen: Vem fan är du att dissa folk, när du å ditt gäng inte gör hälften så bra saker, ni spittar legender som tp crew och kallar er för röda linjens stolthet skämtar ni med mig?. Erat försök att efterlikna wufc-sdk genom att sätta ihop 2 crews, bara det är extremt barnsligt, era målningar ser ut som när jag skissade när jag gick i 4:an. iallfall una, kih är väll snäppet bättre men fortfarande verkligen inte så bra att ni kan kalla er röda linjens stolthet och spitta tp. Jag vet och hoppas att tp kommer krossa er rejält.

2008-05-14 15:38
Kih Och una vann över Tp det tog 2 dagar.
-

2008-05-14 17:38
kniv: vad skriver du då?
eller är du för hemlig för att avslöja det?
wufc sdk? snälla lilla gubben vad fan har dom med det här att göra?
istället för att tp ska krossa oss kan du ju göra det eller blire lite svårt att ta tjuren i horna? du snackar bara...
aa juste vi vann över tp...
ingen diss emot dom eller så men det va så det sluta...

2008-05-14 17:54
kniv: Jaja, Det har vi ju sett på Fous senaste piecer.. skit tunga killar verkligen!
Slicka lite till så är deras arslen renare än kokain från Colombia!
Battlet mot Tp har absolut inget med det här o göra.
Både Kih o Una skulle käka Fou om det behövdes. Både gällande kvalitet och kvantitet..!
Vi gör inget för och efterlikna någon eller några, vi kör på i vårt eget tempo och att sätta ihop två crews där alla e kompisar och kör med varandra och de flesta är med i båda crewsen gör väl inte saken mindre lämpligt? Sluta snacka och visa dig ute på linjen istället! Fou har varken kört mkt elr länge!
WINO - UNA POSSE

2008-05-14 18:42
klimpen: du är en höjdare ;)

2008-05-14 21:29
Soft att dom kööör !
1 för alla, alla för 1 !

2008-05-14 22:05
Klimpen du snackar som om du vore något, dina grejjer du langar upp på fotolog är straight up skit. Kvantitet möjligt men kvalitet kan du slänga i sjön. Dmrocker, när du säger kört länge, vad är länge för dig? Att ge sig in i ett battle mot tp som målade när killarna funtade på tandställning, är att ta sig vatten över huvudet. Kul att dom steppa men kvalitetsmässigt finns det inte ens en diskussion om. Du snackar för mycket, du säger att folk måste kunna steppa sitt game om dom ska snackish, du borde tänka om. För ditt skit blir inte grymt bara för att det sitter på diverse tåg. Plus att du knappt har pangat arton, du är en ung kis med mycket att lära med för mycket käft. Du vet inte allt så sluta spekulera, och då menar jag i det mesta du säger, möjligt att du vet mer än mig när det kommer till detta eftersom det är dina bekanta, men ärligt. Börjar ledsna fett på ditt skitsnack.
Shit bre

2008-05-14 22:28

Det är klart att Tp tar Kih una när det gäller stil men att du säger att dem tog sig vatten över huvet när dem bråkade med Tp är ju helt fel med tanke på att det knappt tog 2 dagar för dem att gå ur skiten som segrare.

Jag snackar aldrig skit, jag säger bara som det är och om jag skulle spekulera skulle det isf självklart bara vara spekulationer jag sitter inte och ljuger om saker jag inte vet någonting om.

Att du tycker jag är keff är ju skitsamma jag är uppkäftig mot folk som jag tycker förtjänar att sättas på plats och det betyder inte att jag sitter och tycker jag är asball för att jag har kört massa saker vilket jag aldrig har påstått eller ens nämnt det är något som du har hittat på eftersom du har något emot mig.

Folk vet iaf vad jag kör, jag sitter inte fullt anonym bakom min dataskärm som du och slänger dissar hit och dit utan att bli konfronterad.
-

2008-05-14 22:34
Ok, eller?
Shit bre

2008-05-14 22:40
Kul att folk vet vad du skriver, själv är jag inte så intresserad av att skriva ut min tag på nätet. Duvet fotolog och sånt, som alla "röjjare" har. För en sån är du väl minsan, en såndär "röjjare"..
Shit bre

2008-05-14 23:29
Och du säger att det är jag som spekulerar.
Skärp dig, varför sänker du nivån helt plötsligt för?
-

2008-05-14 23:37
till panelerna. jag såg dom å dom va fräsha !

2008-05-14 23:40
pingken:Vad jag skriver spelar ingen roll, jag skrytar varken med det på whoa eller fotolog.
Klimpen: Om dmrocker inte sluta slicka eran röv så har ni snart vattenskador på era skinkor. Battlet med tp har mycket med det här å göra, ni tar er för mycket vatten över huvudet, battla crews som hållt igång längre en vad ni har levt, kalla er för röda linjens röjjare. Inse fakta, ni är inte i rätt position för att kalla fou för dåliga. Du rör dig inte så mycket utnför vårberg-skärholmen eller hur?.

2008-05-14 23:47
"vatten över huvudet" blev lite uttjatat i denna tråd. Ta nåt som "inte kasta sten i glashus" eller liknanade, Skärpning nu grabbar!
eyeyey

2008-05-15 08:27
DMROCKER var bara tyst snälla kan du sluta skriva i alla trådar om någon vill ha din synpunkt Konktaktar alla dig ok? skriver i din gästbok vi behöver din synpunkt i denna tråd osv. PLZ snälla dmrocker vore så skönt att slippa se dina inlägg
Relaxtion in the nation

2008-05-15 08:37
orten är min boy <3

go una!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2008-05-15 10:06
det verkar som om dmrocker får känslor att bringas fram... ;)
kniv: allt på röda från fou ska bort...
tack o hej!

2008-05-15 10:08
meckis: FETT ERFAREN O BÖRJAR TRÖTTNA...KNAS KALAS!