Polisen.se
Kollade lite för skojs skull på polisens vackra hemsida och BRÅ, tycker ni ska kolla in dom här två länkarna, lite små lustiga. http://www.polisen.se/inter/nodeid=9591554&pageversion=1.jsp http://www.bra.se/extra/news/?module_instance=13&id=5
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bah, jag är lat, lär dig länka!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, har inte lärt mig nog om whoa än :)
Graffare
2008-04-18 16:41
"Klottrar man på lagliga väggar är man ingen riktig klottrare"
hahaha vilken FUGLY BITCH som skriver det där , gaaaaaah vill bara ut och måla sönder
"Jag träffar familjer som säger att de prövat allt, men att deras barn ändå klottrar och använder droger. Samtidigt kan samma ungdomar sköta sig i skolan, det är två bilder av en och samma person." Eller så är det så att klotter inte är ett så jävla grovt brott ändå när allt kommer omkring. vad hade de förväntat sig? att det var feta gubbar med skäggstubb och fångnummer på tröjan?
Och till sist en bonusfråga: Har du själv klottrat någon gång? Nej. Jag har inte ens den talangen, det enda jag kan rita är streckgubbar.
g g g
Haha, hur fan kan hon vara emot en laglig vägg? Dessutom säger hon KLOTTER men hon menar EN FIN FÄRGGLAD MÅLNING, sorligt..
Mjaa, säger hon klotter menar hon nog klotter.. men jag kanske har fel
fortfrande ingen som har länkat. lata jävlar! jag ska inte säga nått..
Ta inte livet så allvarligt du kommer ändå inte ur det levande.<br><br>X
tack!
Ta inte livet så allvarligt du kommer ändå inte ur det levande.<br><br>X
För dig som är förälder Som förälder är det viktigt att vara nyfiken och uppmärksam på tecken som kan tyda på att ditt barn klottrar. Kontrollera vilka internetsidor ditt barn tittar på. Uppmärksamma också om det finns av tags eller graffitimålningar, bilder i digitalkamera/mobiltelefon.
Tag kontakta med Polisen och/eller socialtjänsten om du misstänker att ditt barn klottrar. Det finns risk att klottrandet leder till annan brottslighet till exempel stölder av sprayfärg eller annat för att finansiera inköp av färg.
Skönast..
Visste ni att Klotter dessutom är där de flest terririster börjar? Både Binladin och -saddam kom in i den krimminella världen Genom klotter
"Polisen håller förhör med de och försöker utröna om det kan vara fler fönster som har blivit utsatta för skadegörelse." - DN
alltid lika kul när en polis med en högskoleutbildning på två år berättar för konstnärer med 7 års högskoleutbildning i det området vad konst är tycker jag. det är som att ta en 2poängskurs i juridik och sen försöka knäppa en dommare i högsta domstolen på näsan
Dj.Forty X0 Mycket bra sagt!
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Techaas & DJ.Forty Väl skrivet!
Ride 13"s y que?
haha om hon bara kan rita streckgubbar.. det är väl också klotter om man skriver det ute, jävla hora!
EndlessLove läs igen, hon sa aldrig att hon hade ritat streckgubbar på offentlig yta och hon lär heller aldrig göra det med för den delen. det intressanta i sammanhanget var däremot att hon säger att hon inte ens har talang nog till att klottra, vilket bara bevisar hur okunnig hon är på området och hur dålig hon egentligen är på att sätta sig in i andras situation som verkligen går in för kreativiteten och målandet.
Tag kontakta med Polisen och/eller socialtjänsten om du misstänker att ditt barn klottrar. Det finns risk att klottrandet leder till annan brottslighet till exempel stölder av sprayfärg eller annat för att finansiera inköp av färg.
Lyssna först, snacka skit sen
Kontrollera vilka internetsidor ditt barn tittar på. Uppmärksamma också om det finns av tags eller graffitimålningar, bilder i digitalkamera/mobiltelefon Asså vafan.. det är ju sjukt, vad händer med sverige, vill dom ha ett jävla ideal sverige, där alla ska gå i led och vara hjärntvättade. Jag har inget problem med föräldrar som kolla mig eftersom dom ligger i graven, men jag tror inte ni som har päron vill att dom ska inkräkta på er mobil osv?
fan va skönt å knulla henne....
__________________________________________________<br><br>bara för att vara lika frän som alla andra på whoa så ska jag fanimej också ha en meningslös forumsignatur.
när man var 13-14, då hatade man poliser för att det var coolt. nu har man vuxit upp och insett att poliser är förståndshandikappade och att det är kansk synd om dom.
www.enigmatic.se
"Det är viktigt att ta bort klotter så snabbt som möjligt eftersom det är ett led i att förebygga ytterligare brott." Jaha, så om jag har dragit en tag på ett elskåp så är risken stor att det drar till sig annan form utav brottslighet? Ja det låter ju vettigt... Vi har en runsten här som vi bör blästra. På senare tid har vi märkt en stor ökning utav brott just runt den här stenen...
Ride 13"s y que?
bättre att kottra än att döda/skada folk.
Visste ni att Klotter dessutom är där de flest terririster börjar? Både Binladin och -saddam kom in i den krimminella världen Genom klotter hahahha shit vad jag garvar :D
En del i att klottra är att göra det olagligt och det olagliga ger kickar. Men vafan ska dom som gillar lagligt göra då! Ska fotbollspelare inte få spela spela fotboll för att vissa är huliganer då eller?! Ska ingen få dricka alkohol för att det finns alkoholister!!! Trångsynta JÄVEL!
MILF! hon var ju snygg
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
Word på den kvinnan :D
sluta gnälla för helvete, köp er en egen vägg om ni tycker det är så jobbigt att folk snear och att polisen måste ha en plan för att minska ett brott.
ILOVEDIAN4EVER P2 Ja för det är ju möjligt, ska man då kräva att fotbollspelarna köper sig en egen fotbollsplan också?
maztha varför skulle dom det, fotboll är lagligt. det är ditt eget val, kom inte och snacka om hur jobbigt du har det om du själv har valt din situation.
Och graffiti kunde också få vara det på sina ställen men graffiti målare har inget val i sthlm, bara för att jag är kreativ som många andra ska jag straffas för det och inte ens ha någon bra möjlighet att måla lagligt om jag vill fast det är en hobby som har funnits i 30 år och många andra utövar den?
word på maztha...
__________________________________________________<br><br>bara för att vara lika frän som alla andra på whoa så ska jag fanimej också ha en meningslös forumsignatur.
inte word på maztha. hur kan du äns jämnföra klotter med fotboll. HUUUR?? SNÄLLA?
www.RekFoto.se
ja graffiti är i allafall vackert att se på ..
ja en dels.
www.RekFoto.se
visst, jag är oxå för lagliga väggar, men så fort du målar utanför nått lagligt så måste du ju va medveten om att bryter mot lagen, och DÅ vara medveten om att du inte kan säga ett skit om att "det borde vara en rättighet för mig som ung estetiskt lagd person att måla här, fuck off" det är bara det jag menar.
E du dum eller?! Klart graffiti inte ska få köras var som helst men när har jag sagt det? Du hittar ju bara på nått dumt för att argumentera om din sak, håll dig till frågan istället.
Lexicon Finns ingen likhet bara det att det är två olika hobbys som den som vill ska få utöva.
Dom som blir poliser är de som var mobbade igenom hela sin skolgång och nu är det deras tur att ge igen på svenska folket. Att mobbing är fel, det vet vi alla. Men varför ska barn i skolan inte få mobbas om vuxna människor har det som jobb? Är det bara för dom har en uniform eller är det för att dom har pluggat till sig en utblidning som expertmobbare? Det roliga är att dom också bara pekar ut folk mellan 12-16år som klottrare, när de som står för iaf (enligt min egen uppfattning) 90% är iallafall över 18år. Well well hon verkade ganska säker på sin sak så låt henne hållas.
maztha X2 i fotbollen ingår inte skadelgörelse eller andra olagligheter. det är också en skillnad.
www.RekFoto.se
hahaha. Ah jo det ingår säkert i fotboll.
www.RekFoto.se
klart som fan det gör. Finns ju till och med folk som dopar sig inom pingis.
JA men det sabbar inte för någon annan ditt pucko. och är inte speciellt stort inom fotbollen.
www.RekFoto.se
haha klart som fan det skadar? Om du som svensson har betalat för din biljett och får se en match med en dopad Zlatan som gör 2 mål, sverige vinner (whohooow!) och blir på kommen lite senare. Klart det blir massa jävla liv om att matchen ska bli bort räknad etc. Plus att fotbollen drar till sig mer idioter än vad som finns inom graffitin i sverige.. Där har ju folk dött etc.
haha. ah jämför du det med fotboll du.. spela roll om folk dött eller inte. det är inget allmän skadegörelse iallafall... och det är lagligt att spela fotboll..
www.RekFoto.se
Är du snygg eller? Klart som fan det spelar roll om folk dör!? Att döda en person eller måla en vägg, vafan är värst? Hellre färg på mina fingrar än nån annas blod. Jävla idiot.