Sellish Hoppas du skojar :)
BLUE_LINE Varför skulle jag driva om en sån sak?
OST!
för att det var en av dem keffaste kommentarerna jagh någonsin sätt.. Peace out
http://www.fotolog.com/sonenone/
Sellish Hoppas du skojar :) ¨
Haha aa, men
PMS Army gör jävligt snygga graff!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
"Skaffa dig ett jobb"...
Kuken Hammarby!
höhö "förlåt men jag hade inget att göra"
rök livet, lev döden
hehe såg förut vid nått gammalt fame "det var inte jag det var han!" sen vare en pil från texten till en streck gubbe, haha var kalasbäng när jag läste det så jag fick mig ett bra skratt ,
AdeOne!
"Be quick or be dead" © Rilo i Area 08
M-Line since 2001
"Be quick or be dead" lyder citatet och det var rilo som signade det i area 08!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
VFL Var inte det exakt vad mansion skrev?
En felstavning bara..
M-Line since 2001
Läs den här. Bäst utan protest: http://sp2.fotolog.com/photo/34/18/52/galenone/1238954057837_f.jpg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tycker "Jävla LSD" är ganska nice.
Mansion Vart fasen då, ni skrev exakt lika?!Copypastat Be quick or be dead - Mansion Be quick or be dead - VFL Syftar du på "Rilo" och "rilo"?
MindGem P33 Läs den här. Bäst utan protest: http://sp2.fotolog.com/photo/34/18/52/galenone/1238954057837_f.jpg hahahaha
"Det var så här när jag kom!" "Han sprang ditåt-->"
"De va inte jag" :D
"Hellre en varm färgad piece, Än en grå sliten vägg"
you gottah have big balls ! - Eus Des,på antagligen första backjump tåget
"
Ja jag tycker ändå att moderaterna har skött sig bättre än väntat vi har ju till och med kvar facken, mänskliga rättigheter osv. "- RenegadeHard
"Uppkastningar är vardagsmat" Vet inte vem.minns inte vart..
Haha, jag såg en jävligt skön för några dagar sen... typ: Jag hjälper finanskrisen på traven. Jag ger klotterkommissionen och sanerarna jobb. Eller? / Moes
"Jag vill torska" Inca/Hogan skrev det typ 1995 på en HSP pieace vid Karlberg/Centralen tunneln.
M-Line since 2001
Min favorit är domes kommentar efter ett x antal tags på rälsen vid gamlestans hållplats i gbg, nu har dome ont i handen eller nåt liknande så jävla klockrent
jag hjälper lågkonjukturen på traven både klotterkommutionen och sanerarna får jobb, eller ? Den tkr jag är lite rolig HAHA ^^ :D
054 - KARLSTAD <3
HAHA ja vad ska man säga..
Var på lisseberg en dag och så en målning på ett tåg där de stod. ''Jag hjälper bara lågkonjukturen på traven. Kotter komiten o sanerarna får jobb. Eller? '' fett najs
"Är detta ett hot? -Warz1 "Bajs är nice" -???
det var inte jag
"Fuck rickmo" av insane rednecks
Internet Gangsta
NEJ DET BÄSTA ÄR: AV HAIR, I BAC CREW, DIN MENTOR PÅ WHOA!!!! Halmstad, Frennarp, "Lodisbron", Precis vid E4:an :)
en vandal
Denna gillar jag Art And Fart ;) -Merk(SR)
bästa tagen - Pöka (UTS)
Que sera, sera.
signade en piece med detta för ett tag sen;"Det kan inte varit jag som klottrat, skulle aldrig gjort något olagligt! Jag måste ha varit beng! © "
Signade detta en gång oxå: " Jag vill ha feta buffs! "
Fetaste är en HFU sign "you cant spell fetishfu ck without hfu"
Över här har vi nog trådens citat asså. haha
"nu ska jag runka" - Kommer inte ihåg vem de va som la den, men den är fan klockren :D
En var så här "Vill du ta bort denna? JA NEJ"
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. Det regnar i ragnars rabarber rabatt, det är farbror rabalder med spruta och tjack!
en e "ssluta ssmyga i busskarna å skaffa dig ett riktigt arbete" åt en csg:are
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. Det regnar i ragnars rabarber rabatt, det är farbror rabalder med spruta och tjack!
"Varför ska det vara så jävla svårt att komma på nåt fyndigt att skriva!!"