skanzz IS crew? Då finns en bild på en målning av IS på fotosidan. Här är en länk : http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/1319778.htm Kan hända att man måste vara medlem
Tjaa , nej du inte min målning det där , kanske är nån annan i vårat Crew , jag är itne med och gör alla målningar! Dock tyckte ajg det såg datagjort ut , men men! =D
.,
sober days sucks
"Aaah, they lie about marijuana: Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie. When you're high, you can do everything you normally do, just as well, you just realise, it's not worth the fucking effort." - Bill Hicks
"sudda sudda sudda, sudda bort din sura min"
soundcloud.com/jerrones
Alexander Be quick or be dead ! Rilo som skriver inte fher !
http://farggladavaggar.bloggplatsen.se/
en gammal klassiker är ju ändå "just a kid growing up" av seen, en klockren sign
"Cannabis är olämplig om man ska ägna sig åt brott. Man vill helst bara sätta sig i ett hörn och lyssna på musik" - Leif GW Persson
"jag målade den här naken" tao36
fan , ni e så tröga att ni inte fattar att ni e tröga....
be guick grabbar!!
Dubstep changed my life!
"vill du verkligen ta bort denna"(finns me i wufc boken tror ja om jan minns fätt :P)
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti. När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?
rätt*
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti. När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?
" Kan jag va en neger? "
What would Brian Boitano do?
medans du sov :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja det kan ja vara :P
"snälla tvätta inte bort har betalat för färgen" stod det vid en målning i min lilla by.lite små kul kanske
"I paid money, where is train"
Dubstep changed my life!
"It was there when i got here!"
Hitler made me do it. yo Fritz!
"Love is bigger then law" Såg den på en oerhört ful trowie här i min lilla by, dock drog väl abc123 den först? vet inte, men tyckte den var fyndig :)
alexander , ladda ner alla filmer en gång till så du kan pause'a å läsa vad det står^^
terrorism mot faschism. kul sign
Kärlek och respekt...
be quick or be dead //Rilo
ho-ho-hockey frilla!
"Kristina A. Olin är en hora!" //WARGE
all 'bout the bluntrap
"Alla som inte våldtar är dansbandsmän"
eet två trree fuck csg ?! ganska soft
go whit the flow
En målare från Växjö skrev : "Så kan det gå när inte haspen är på" (Detta stod under en spegelvänd Casis målning)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Tar du bort det här gör jag en ny!" - thame
WIE e dom delux uldtra restaurang pizzeria represent thuglife in the ghetto 2lax8 bre!!// R****T vad gör du? Ööh, urban exploring? HAR DU KNARKAT? NEJ DIN JÄVLA PATRIOT!!
"tack för att ni tvättade bort den förra åt mig så jag kan måla en ny", den e skön:D
-Dedicated to all the haters-
teenage mutant ninja shitcovered mongoloid
---->www.gangsterboogie.com
På tal om sjuka tags...När jag och Doil (DBR) rockade linjen på fyllan 1991-92 drog jag FIRMAFEZT med fet chrome...och första gången jag och VIRUZ drog insiders på tunnelbanan runt 89 och torskade drog viruz BONDE och jag drog SKROT!!! Sicker Than Aids STA crew in effect!!!
"Till alla jag känner.. Och dom är många.."
Allt är sant på internet.
han är sämst på cs, hans moppe suger & han kommer aldrig få en tjej
"AK4, AK5, nu ska alla blattar hem" CHA målning av ashes och ximer om jag inte minns fel
SMÅLAND!
på tal om sjuk tag...gjorde en piece bredvid Amsy där det stod "palsternacka"
en gång la ja och två polare en peace på linjen så blev den ful så skrev jag stjärt brevid . det tyckte jag var festligt
det va någon som signade f.t.p någon gång tror jag men jag e inte säker
F.T.P? Fuck the POLICE? nu snackar vi fantasi. dom kanske hade varit i jarrdhet
I´m a NiNja.. sågs nära lerum,gbg
"
Ja jag tycker ändå att moderaterna har skött sig bättre än väntat vi har ju till och med kvar facken, mänskliga rättigheter osv. "- RenegadeHard
"No guts no glory" - av Glöm
"komigen nu brittmarie, kör för fa-an!
Dysläktikär
Det är helt klart dome som har de bästa citaten och textarna, flera har skrivit de men jag skriver det igen som ett stolt dome fan. "Sitter som berg" är riktgit skön!
Haha jag såg en riktig najs vid essinge leden där det stog PMS ! Haha klockren enligt mig!!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Hahahahaha Fail.
Dysläktikär
"Rack Burk Deluxe" "Ni Tar Mig Aldrig Död!"
"bajs i braxan, inte i taxan" / Taxi stockholm.
gangster rap made me do it
"Kvinna kasta din slöjja" och "Det är inte toppen på snoppen som gör susen i musen, det är såsen i påsen"
K-LINE FUCKING ROCKSTAR
Såg " Det var inte jag som måla " förut, då undrar man. vem fan var det då?
OST!
wimp om du inte driver så kommer jag och hälsar på!