Räcker det med ha med ordet "Highlights" nånstans ? t.e.x i en pratbubbla ?
SaintJoniz P0 Eftersom vi ingenstans har krävt att skissen måste innehålla "graffitibokstäver" så finns inget krav att man skissar order highlights. Jag tycker dock det är ett plus i bedömningen om man inte bara signat med Highlights utan lagt ner lite mer tid och möda på att anpassa skissen till tävlingen.
Sex stycken nya bidrag... ligger föresten uppe nu. Fortsätt skicka in skisser, än har ni chansen att vinna.
http://www.fotolog.com/highlights_store Glöm inte kolla in shoppen också, NY Reptoid Magazine och Reasonable People (Banos-filmen) med mera:
-
www.highlights.nu
behöver man inte skriva highlights ? ganska låg klass på skisserna ?
*jaja! -smack-smack*
Oj nu har det seglat in feta bidrag med stil.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2008-02-01 12:35
synd att ett känt namn kommer att vinna, vore kul att se nån okänding.
Känns som att Yoga kammar hem det här asså.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Får ju hoppas att någon annan duktig skissare tar sig an Yogaskissen då. Ribban sitter ju högt nu iaf!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det droppar in nya bidrag hela tiden och 6 st nya ligger uppe från och med nu. Så checka:http://www.fotolog.com/highlights_store * Notera att det kan ta tid innan just din skiss/bidrag publiceras på floggen. Vi ligger lite efter men kommer framöver att lägga upp varje dag.
* Ni får gärna även kommentera skisserna i floggen men se till att vara konstruktiva om ni ska ge beröm eller kritik.
Ni har skrivit att ni tänker "presentera" vinnarna i erat nästa nummer, då skriver ni väl inte dit namnet på dem som vunnit? :/
bnill X0 --->
OBS! Vi kommer endast publicera bidraget och inga namn! Till alla ---> Skicka endast 1 bidrag per person.
Massa nya skisser uppe nu! Vi uppdaterar med 6st varje dag! Finns nu en hel del goa bitar som kommit in!
this is the place for your advertisement
Gött, upp.
Slick's var en killer!
aahh så pass, sorry men ja har inte nåt fett skisspacket så de e inte värt o lägga ner tid på o försöka vinna.. haha tror dock inte ja hade gjort de om ja hade ett sånt ändå
*jaja! -smack-smack*
nagel la ribban precis där den ska va! ouff vilken burner.
SISTA DATUM FÖR ATT SKICKA IN BIDRAG: Fedag 15/2-08 (kl 12.00) Jao!
Yeah, jag tror min kommer in nu till kvällskvisten.
Såja, gjorde den där för flera veckor sedan, fan vad tiden går, har inte hunnit göra någon ny. Ser fan ut som skit men man kan ju alltid hoppas. Jag behöver en tuschpenna va...
Nu är jag förvånad, varför kommer min skiss aldrig upp på fotologoen? Jag skickade ett mail i förrgår och två igår. What's happenin'? Nu är det ju för sent, jag hoppas verkligen att jag inte blir utesluten för något sånt, för ni bör ha fått skissen.
Sista dagen var idag (Fredag) men vi har fortfarande ett helt gäng kvar att publicera inom de närmsta dagarna!
jag hann inte, blä
SMÅLAND!
Tycker inte en djävel är värd ett paintset, ni har ju alla fler tuschpennor än närmsta fritids...
Hahaha --> nilsl! =D
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg
HiGHLIGHTS P6 Gör en likadan tråd på flashbacks istället, så får du i allafall valuta för de priser du ger.
72,62,60,37,28,20,4... Dom va skysta bidrag. Goood work.
Men vafan, ni har ju inte uppdaterat något sen senast, när avgörs allt?
Okej, nu har min kommit upp, men jag var orolig där ett tag. F.ö. vill jag tacka Highlights för en trevlig idé samt sysselsättning.
Heroinvirus X0 De finns ju även ute info om tvälingen på highlights hemsida , så de som är på fb kanske deltar utan att få en tråd på sitt forum?
står väll mellan fader och yoga skulle jag tro. själv tycker jag faders var skönare, good job!
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Shit, är du allvarlig? Själv kan jag inte se mig vinna mot vare sig Yoga, Nagel, Kiss eller Matic, plus några till som jag inte minns. Standarden på den här tävlingen var förhållandevis sjukt hög.
Crap alltihop.
Ride 13"s y que?
vad var det för jury? hur kunde 2:an och 6:an komma me som vinnare när abyss, kills och många andra gjort mycket fetare grejer?
Hur blir det med priserna? Skickas de hem med posten eller? Om det gäller tredje priset.
Förstår inte hur man utse någon till vinnare i ett skissbattle som inte förstår "bakom"...
Ride 13"s y que?
grattis till vinnarna, good work
sanitär om du inte är nöjd så kan du ju skicka pris till dina vinnare, sluta klaga.
SMÅLAND!
kidd-z Come again? Jag förstår inte vad du menar.
tröst priset fick ju han som va 10 år pga sin ålder.. tycker det va dåligt. Den va ju inte direkt snygg, men men inte mkt man kan göra åt det..
Fade X20 Jag tycker det var fett nice!
Lillkillen hade fått till skit nice "blings"...
Smaken är som baken. Alla har ju sin smak. Juryn bestod av oss som jobbar med webshoppen + Kaos. Priserna är utskickade till alla vinnare inklusive pojken på 10 bast!
jag skulle gärna se en större bild av vinnarbidraget, bilden e rätt så minimal för en så fet skiss. finns det möjligheter att få tag på en större bild?
KC CREW