UP 38
UP önskar alla ett glatt 2008 och passar på att informera om UP 38. Vi kommer att sätta ihop numret redan nu i februari. Vilket innebär att de som vill medverka med en bild eller två bör kasta dessa på lådan snarast eller i alla fall maila över dem oss. Vi vill också redan nu säga att det från och med UP 38 kommer ske en hel del förändringar med tidningens utformning. Mer info om det kommer senare. Vi är dock övertygade om att ni kommer gilla den nya UP lika mycket som vi. maila: [email protected] posta: UP, box 773, 12002 Årsta Yours sincerely UP Chief Rocca
Mer svenska intervjuer vore inte helt fel, andra kanske bryr sig om folk i övriga Europa men inte fan gör jag det iallafall . Go schhhhweeeden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tungt! Söker ni bilder på bombing och dyl. också?
Skulle upskattas om ni hade olika sidor för olika städer som det var förut, typ delar för uppsala,skåne, göteborg, umeå m.m
Hur vet man när ens UP prenumeration är slut? Får man en lapp om det eller? Vill fortsätta prenumerera, men jag vet inte när min prenumeration går ut..
brukar dyka upp en lapp med sista numret på din prenumeration
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vore intressant om ni tog upp läget i olika städer samt historia om hur graffitin kom ju till den staden och vilka målare som varit stora i staden genom tiderna samt vilka som regerar nu o så. kanske nånting om klassiska ställen där det finns vägg/dylikt som andas historia. Det skulle iaf jag uppskatta!
Tack för reaktionerna. Fortsätt gärna komma med åsikter om tidningens innehåll. Det uppskattas och tas till vara på. För er som missat det så erbjuder vi inte längre prenumerationer. De som är osäkra på sin nuvarande prenumeration ombeds maila oss så styr vi upp läget. Vi har inga teman på vilken typ av bilder som skickas in till oss. Sedan publicerar vi de som vi tycker funkar bäst. Oavsett typ av graffiti. Mvh UP
Anser ni att ni har en profil ni tar fram UP utifrån? Vad är denna profil i så fall? Det är en fråga jag gärna skulle villja ha ett svar på eftersom jag aldrig egentligen känt att UP har haft ett direkt dåligt nummer. Men har ändå mellan varven blivit besviken på nya nummer utifrån de förväntningar man haft från det tidigare nummret.
Förra numret var fett. Bra uppryckning!!
pallar inte att vissa klankar på UP... men ett uppsala uppslag i tidningen vore fett
jaja. alla vill ha med sin egna stad . det vet alla redan. UP är fett som det är.
Varför erbjuder ni inte prenumerationer längre? Är det osäkert att tidningen kommer att fortsätta komma ut regelbundet eller?
Drum n bass
Numret där ni hade med yersen va tungt! Mer sköna bombare och hardcore grejor.. mkt tunnelbana a'la röda!
WINO - UNA POSSE
Längre, djupgående intervjuer. Kom igen snegla lite på Xplicit Grafx.
snälla ha inte med etc.. och kan ni int3e intervjua någon som inte är så känd men endå känd typ abri eller något så tråkigt med intervjuer med massa folk som kört alldeles för mycket det är tråkigt.. man vet redan vad dem går för..
kom igen skisser mer skisser av typ de som bor utanför sthlm... som Ians fotolog fast UP
men Ians bor ju i sthlm
det kostar på att ligga på topp
Tidningen kunde komma ut jätteofta om bilderna bara var screenshots från olika bonde-fotologs. Texterna kan ju klippas ur nån avhandling om typ forngrekisk textilkonst som nästan ser ut som graffiti om man kisar...
vad har så många emot etc? Tycker dom kör välarbetade målningar samt är en trevlig bunt snubbar.
man har ju olika smaker.. Visst är etc duktiga men dom kör väldigt annorlunda. Jag personligen gillar den lite mer enkla men ändå välgjorda stilen och jag kan tänka mig att det är fler än jag som gör det men som sagt etc är duktiga.. Jag skulle uppskatta intervjuer med t.ex coke, reson, knock m.m.. Som jag sa tidigare så gillar jag bombare/bombing så coke skulle ju sitta fint!
WINO - UNA POSSE
Med tanke på alla olika förslag, klagomål och så vidare folk kommer med tycker jag att det är bättre att ni gör eran egen tidning istället. UP leverera bra skit så ofta dom kan. Förövrigt tycker jag att folk är väldigt fokuserad på andras åsikter och målningar.
Master_Of_Shaolin P61 Visst levererar dom bra Tidningar men dom vill ju att man ska komma med åsikter och synpunkter så då är det väl lika bra att komma med förslag!
WINO - UNA POSSE
Självklart ska man göra det, ja kanske formulerade mig väldigt negativt. Tycker bara att folk är så fruktansvärt fokuserad på andras saker istället för att lägga ner tid på deras egna saker. Men skitsamma, folk bestämmer själv vad dom gör.
Hörru Klumpen! varför inte lägga fram förslag om en röda linjen special?
med fokus på skärholmen
ta med dessa så e d luuuuungt!
Stekaren, vad vill du ha sagt med detta?
etc är ett crew som ingen skulle känna till om dem inte skickade sina fame pieces till up
Enligt dig kanske.
Aa exakt Master_Of_Aikido P13 då gör jag det nu då.. Kör hårt på en röda linjen special med skärholmen som fokus.. Där alla dom fina krappar odlas!
WINO - UNA POSSE
etc syns i sthlm. bor du inte här har du kanske inte sett dom. bor du här har du ingen koll. Inte det största crewetmen syns gör dom-
Ica reklam syns också, ska UP ta upp köttskandalen för det?
snäpp upp dig!
sturehof3000 haha, att du alltid lyckas med din kommentarer!
WINO - UNA POSSE
Etc är sköna lirare, stop hatin niggaz
Jag tycker UP-Gänget borde fotta lite själva... annars speglar ni inte scenen utan vilka som är mest självupptagna och kåta på "kändiskapet". Bara en tanke...
Din osynlige vän...
Illektronik Atila syns.
ja det är ju bara bögar som skickar in produktioner mer foton på gatorna
vad konnar up ??? 40 :- ? jag får bara 80 kr i veckan
Håller med bobby digital, en intervju med någon cool bombare som t.ex. abri eller någon vore cool!
bobbydigital X5 riktar mig delvis till dig och alla andra fuckheads där ute som bara hatar å hatar lr fan fel ord kankse......
Tror att ordet
avundsjuka är att bättre ordval.
finns bättre människor irritera sig på än dom
whoa är inte en community, det är en livstil.
+ att
fyfan man kan ju hoppas på att ni väljer vettigt folk som kör och inte bara snackar om hur mycket de kör. folk vet.
OOH SHIIIT.... Yeeaahhh shit talking shit! Real talking shit! You couldnt shit if you shit talking shit! The shit talking shit yeah talk to it!
Abri kommer inte finnas kvar om 2år, så varför skulle dom slösa tidningsplats på en målare som endast är en sporodisk ungdomens-år writer? Ser isåfall hellre en till intervju med någon duktig som varit med förr; Någon från NG, TD, VIM, PMS, AM, JSA eller liknande.
de fetaste vore en AM vs ENS intervjuv!
antar att folk förstår vilket crew jag menar trots felstavningen
Det är kul att du vet vad du pratar om das;) du kankse till och med är bästa kompis med honom? hahaha
Vore ju kul att uppmärksamma lite utav de comebacks som skedde förra året. Det var en del folk som körde i mitten av 90-talet som plockade upp kannorna igen.
lite mer bilder från övriga landet å inte bara storstads graff...och försöka få lite mer action från gatorna.
http://farggladavaggar.bloggplatsen.se/
jag tycker det är kul med lite "upcomings" och inte bara de gamla rävarna. De ser man ju så mkt av ändå..
There´s no point of living if you can´t feel alive....