Reptoid #3 På väg!
Fick nyss denna länk skickad till mig, en preview på nya/kommande reptoid tidningen! Helt klart verkar den köpvärd, ser fram emot releasen Januari/Februari
Medvetslös till helgen.
överviktgt värre....
frid & fröjd!
OOH SHIIIT.... Yeeaahhh shit talking shit! Real talking shit! You couldnt shit if you shit talking shit! The shit talking shit yeah talk to it!
...och bättre folk finns inte så varför klaga.
fett med tems - Dca ; )
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Varför klaga. gör en egen tidning eller skicka in nått av dina värk iställe .
Medvetslös till helgen.
Trevligt värre, de tackar vi för!!
verkar bröligt, blir till o köpa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mja står nog över den här gången...jävla tung wlc som skymtades där på tuben dock
MysPys, alltid lika trevligt.
http://www.lonneberg.se/
Jadu jag slipper göra en egen tidning och skicka in mina verk, jag blir känd nog ändån
OOH SHIIIT.... Yeeaahhh shit talking shit! Real talking shit! You couldnt shit if you shit talking shit! The shit talking shit yeah talk to it!
varför inte göra en egen tidnig bara för sig själv ett x?
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
guld me semin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
klart att den ska in i samlingen! alltid lika rolig tidning så varför inte lixom!!!
.:Raiders of the lost fultjack:.
ere bara bilder i filmen eller kommer man få se live?
larvigt med tågklottertidningar
Heretic ,Thou Art Cast Down!
Kanske är jag full, kanske är jag helt enkelt dum i huvudet.. Hur som helst så firar jag detta med en liten REA på dom två tidigare utgåvorna!Reptoid #1 20kr ink frakt Reptoid #2 20kr ink frakt inom Sverige!BLEZZ
skani ha en interjuv med tems?
vart kommer den finnas till salu då?
Vad har tems att säga i interjuven? om hur lite han kört och kör? Rena rama toy kalaset
orkar inte läsa igenom hela tråden, såg ut som centralen i gbg på första bilden, am i right?
Göteborg, heja gais.
Ursäkta mig, jag såg fel.
Göteborg, heja gais.
Fetaste panelen i blaskan är garanterat ASK panelen på baksidan utav tidningen, det är detaljerna i ifyllningen som gör det!
Nej det fetaste är de som framstår som stor och aktiva som egentligen inte kört ett jävla skit..
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
sägr du som suger min kuk på fotolog, och det ligger en sanning i de jag säger. Böndena kan inte ha många bilder kvar att visa upp nu
Bitch-Viking X0 nu tycker jag iofs också att vissa personer publicerar alldeles för mycket foton i varenda jävla graffititidning på planeten, men har du verkligen sån stenkoll på vem som kört vad?
ja de som representerar den där tidningen och de flesta som blivit kända för inte ett jävla skit har jag fått höra siffror på antal panels, och det är nästan så att man kan skratta och gråta samtidigt när man får höra vilka jävla överskattade pajjaser det är, jag kan ju ha med en interjuv där kan man ju tycka.
bitch: bönder hit å dit men sätter du din fot på här åkeru på ding !!!
Fel att nämna lite namn så det blir spännande.
Intressepenisen hårdnar!
haha bitch viking släpp sargen
elefantslottet Jag blir jätte rädd.
aequitas F20 jag kan inte, jag tycker det är kul och se när graffiti nördarna tar illa upp och bryr sig så mycket
Producent
2008-02-03 02:38
bitch-viking, orka gnälla om fame när man är född pa 90-talet
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Släppt.
Word fyra.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Bitch-Wiking.... Whos the fool? The fool, or the one who follows the fool? Den frågan kan var tänkvärd vid vissa tillfällen.