Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
xmas man tackar :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det syns att du uttväklas Piecer! fortsätt!:D
piecer::grymt, du blir bara bättre och bättre..jättekul..verkligen.. =) själv orkar man bara börja på första bokstaven innan man tröttnar
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Piecer P1 Sant, det blir bättre & bättre. Själv tycker jag det är för tråkigt skissa.. Tyvär.
abow Skithöna! lätt fetast :P
NickNameDoubleE P17 meskker P25 localareagraffw0rk X0 Tack! var mycket längesen jag skissade med färg alltså. brukar bara få det kladdigt då. Men häromdan så blev det riktigt fett om man jämför med gamla skisser. som ni också verkar tycka :)
ja det är tråkigt att skissa men när man gör det ordentligt så blir ju målningarna också bättre och då får man utdelning för det trissta.
keep it up
bkr P14 sådär keep on going så blir d nog bra å satsa inte på för svår stil
Ingen mera rosa banner
suk e crewet tils etc CanTwo, boii(stick up kids).. men fortsatt at skissa, skissa, skissa, måla, måla,måla, så blir det bra efterhvert ska du se;)
The Norwegan Asshole!
Du blir väl bättre, men det är alltför uppenbart att du hittat till Kils' fotolog.
mrkils1
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
måste säga att jag ser fler målningar än skisser just nu..
xmas :D tack. Deviant är rätt dåligt. man kan inte döpa bilder till samma sak. därför blir det alltid en massa onödiga namn och så.. ska skaffa en flog istället tänkte jag.
nej för i helvete gör inte det !
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
rökmokare: inte? :)
piecer, om du vill bli känd genom internett.. go ahead
Fyfan va jag känner mig toy när jag ser era skisser, hur länge har ni hållt igentligen?
http://fotolog.com/baeverbash
rökmokare: Klart man inte vill bli känd genom internet, men jag bor i en relativt liten stad där det bara är 2-3 andra som håller på. Så målar man här så är det nästan inga som ser det och så, roligare att även andra får se ens grejjer innan de tas bort.
men SHEO du är toy... piecer kör med med cans o öva upp cancontrollen så blire nice!
Jo visst jag knarkar ibland och jag super och slåss, men det händer inte så ofta för jag är inte så super på att slåss
Pieca istället för att försöka bli "kända" på nätet genom skisser!
Punkass!
skissar p.g.a. att det är för kallt ute.. så nu har man lite tid på sig att ändra lite på sin stil eller vidare utveckla sig.. och det är alltid kul att dela med sig.. alla har inte behovet av att vara känd.. men tack att du bryr dig.. Hej
fuck sundays with a hangover!
lenge siden sist jeg sketcha igjen, førsta sedan den forrige jeg la opp..
nettfame yoyo
The Norwegan Asshole!
analdyngan; tack, jo det är klart håller med dig. men det kan vara användbart å ha en länk om nån vill se ens grejjor, jag menar du hade ju tex inte kunna sagt att "mina skisser är rätt fina" om jag inte hade haft en blogg. ;)
nej, men att lägga upp en till två skisser eller målnigar, är en helt anan sak än att ha flogg eller blogg där man lägger upp allt man orkar.
flogs, bloggs eller netter generelt e fint for at kolla pieces etc från andra steder och skaffa hookups etc etc, personligt legger jag inte upp bilder for at få nattfama, men for at visa for folk från andra platser hur vi ligger tils dar vi er etc. jag gillar at surfa och kolla bilder.. men ja jag vet mange kjørar lite for hårdt på nettfame.
The Norwegan Asshole!
ingen aning om hur man länkar men :) http://www.fotolog.com/sofie88
meskker P25 är du verkligen Riktigt nöjd med de 2 skisserna du bidrog med? visst såg dem lite bättre ut än vad vissa andra skisser gjorde, men enligt min åsikt så är du inte mindre toy än vad dem är.. du är möjligen snäppet bättre kanske. men det var ingen direkt klass på dem egentligen. men kan samtidigt hålla med dig om en sak, och det är att folk inte bör droppa alla skisser dem gör - bara det som verkligen är snyggt och man är riktigt nöjd med. gäller även dig.
Brew http://img187.imageshack.us/my.php?image=img2237cg5.jpg
fett erorone
ALF Toys Al Mighty
tack så mkt
acon:: Som vatten på en gås.. Eror::fresh fresh! ska försöka få upp nått själv snart, bara jag hittar mitt block =/
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
acon:: Som vatten på en gås.. Eror::fresh fresh! ska försöka få upp nått själv snart, bara jag hittar mitt block =/
okey? får man skriva vad man vill? vill också va me =)
Bäsk one!
Havre_Moppe det här är en tråd där alla får lägga upp sina skisser och få kritik MM
I'll be hated for this a long time..
shysst fill orre!
tackkarr =)
frid & fröjd!
thanx :)