pramus haha älskar när folk får det att låta som att man måste ha bollar av stål för att våga måla tåg. keep it real my nigga.
pramus Tycker du själv att den är fin ? Tycker du själv att tåget blev snyggare med det skitkladdet?
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
håller med pramus faktiskt, det va ju ingen höjdar wc, men vafan de e en wc, alla som har bollar att göra en wc förtjänar props..
word på pramus, HP verkar ju vara haj..på mycket. (eller?) fast måste nog säga att det inte va så värst snyggt endå, nog inte killen(tjejens?) grej att måla tåg lixom, inge mer med det..
Whiskey & Cola !.
Ehm :) den där var ingen fröjd precis.
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
FY FAN VA FUL!!!!!!!!! HAHAHAHAHAA
WastheadZ
Demento: Hahaha :P
för sent
Hur kan man ge sig på en wc om man knappt lärt sig använda burken?
Jävligt smart att sätta in bokstaven 'S' i ordet Läspa?
soft hursomhelst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Känner inte snubben men sluta hata, han målar ju för att han tycker det är kul. Ja jag har också sätt finare wcs men kul för dig att du har gjort det jag har inte gjort det iallafal. PROPS!
kill em' all!
Är ni helt störda i huvet ? "soft husomhelst" vad fan äre som är soft med den ?
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
Fan vilken ful.
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
Picasso har kletat!
Fucka ur!
lär ha rullat länge då..
wemcrewclickclackgang!
fan vilket skit.. ville bara skalla någon när jag såg den. Slöseri på färg om inget annat..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt ful, snacka om att graffiti får en ännu mer negativ bild i samhället. nEWsCHooLerZ
pramus: fanns inte begreppet yard stekare när du var aktiv? sluta försvara smutset!
kan erkänna att den inte är fin , men en WC är ganska ovanligt .. propps , men öva kans nån sekund mer ...
jag vandrar i en vandal dal...
INget vidare snygg pieace men nice som fan att dom målar !
Mycket att böla och tjura över. Kidsen har gjort något de flesta av er bara kommer fortsätta drömma om framför en datorskärm. Må se ut som skit men de gjorde det, skiter-i-stylee! I era ansikten, nollor! Har man chansen så tar man den. vad folk sen tycker på ett löjligt djävla internet-forum är ju helt ointressant. Respekt!
Intressepenisen hårdnar!
nr24, Ingen graffare föds bra, vi alla måste träna för att bli bättre, det är ett sjuhelvetes problem när de stora att dom som är större, bättre, äldre ska döma "toys". Ni borde kan hjälpa och lära dom nya generationens graffare istället för sitta och trampa ner på dom mer och mer tills dom lägger av helt och hållet för att ni tror att ni äger graffen. Den kanske inte var så snygg men han gör ju iaf något istället för att sitta här på whoa och klaga. Han hjälper ju iaf till att förändra sverigescenen.
att ha vatten i örat gör en bra i magen..
wasteapa01 word. Det må vara fult, men nog fan hade de kul när de gjorde den. Vad ni sen tycker om den förändrar nog inte deras upplevelse.
Antingen var han jävla tjackskadad eller så är han bara helt enkelt dålig.
wasteapa01 håller med till tusen. till er som sitter här och klagar när släppte ni pungen senast och va ute och fick färg under naglarna? propps till dom som gjorde den! den va ingen eyecandy direkt men fett med WC.
huuH
YH Färg under naglarna är bara oskillat att få de finns nåt som heter handskar.... Där emot "släpper jag pungen" så fort jag får chansen brukar bli lite då och då.. När släpte du själv pungen sisst? Om du inte tycker att den där va grymt jävla ful så lär du ju aldrig ens "släppt din pung" Att slänga upp en WC på 2min som ser så fruktan svärt ful ut så att man knappt tror sina ögon är då fan inte skillat... Lika oskillat som att sitta och propsa skiten bara för att de är tåg eller för att de är en WC.. Men visst skulle jag själv aldrig rört en kanna i hela mitt liv så skulle nog jag också sitta och ge props till dom som gjort den.. Om de är fult så brukar man ju säga att de bättre än att inte köra alls, men i de här fallt så är de nog bättre stanna hemma å nannan kudden ist...
WastheadZ
dream_maker, haha du fattar vad jag menar så sluta tönta dig. många här som bara sitter och klagar," den va ingen eyecandy direkt men fett med WC." jag sa aldrig att den var snygg. men tycker ändå det är starkt att ge sig på en wc.
huuH
Bra idé, dåligt resultat.
efterbliven tråd.. tycker det är roligt me en wc.. va ju bra fylld iaf.. kanske inte dom snyggaste bokstäverna.. men vem fan bryr sej.. puss
I'm big drunk as you can see, I bet you would like to undress me..
PRAMUS Håller med dig helt.Saken är väl ändå att man ska ha kul när man målar.?Ut och måla i stället för att sitta här inne och gnälla på alla.En WC är inte det lättaste att göra. Respekt till den som gjorde det!
haha
Mikael Söderlund made me..
den står förövrigt i malmöyarden nu
röv är gott
såg ut som en påse skit
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
whoa i ett nötskal (propps fatt han kör) det är fan inte proops att han kör tåg o steker yards när han inte är duktig på att måla. han kan hålla sig till gångtunnlar o sånt tills han blir bättre sen fundera åp tågen.!!
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
Graffare
2007-07-25 12:34
den va inte så najs men propps till dom som lyckades att gör den
Knark?
Ofta att en ung och hungrig toy inser/håller med om att han borde vänta tills han uppnått någon slags magisk gräns där det helt plötsligt är accepterat att måla tåg, vill man så gör man väl det, vad resten tycker är ju som sagt ointressant. Nu kan de ju iaf. säga om 10 år att de målade sin första wholecar, som dessutom rullade, som (vad vet jag?) 14 år gamla och inte att de "körde gångtunnlar i 5 år tills jag vart så bra att jag fick klartecken från Whoa att börja köra tåg". De sitter väl och läser detta just nu så fatta vad nöjda de är!
Intressepenisen hårdnar!
man är aldrig nöjd om det är fult även ifall de e en wc
wasteapa01 P20 det möjliga dom råkar ut för är ett kok stryk av dom aktiva lokala tågmålarna för att dom fuckar yards det är fakta..
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
hur öppnar man själva bilden?
Mikael Söderlund Was Here!
Pramus, du verkar vara en riktig tuffing...
"Vecn", var det den bilden alla pratar om lr.?.. på din länk, kan ej hitta den på dom andra sidorna ..
"ZIQ"
wasters
fan tynga wholecaren jag sett! Fan mkt roligare och se an alla andra trakiga panels!!(e utomlands sa jag har inte de 3 sista boktsaverna)
tycker inte den va snygg men ska ej tryckna ner han som gjort det för det. man vet aldrig hur den är gjort under vilka omständigheter m.m.. tycker det är kul att personen ger sig på en one man på ic för att ha målat så lite som det ser ut som att personen gjort. många här som sitter o klagar på den kan jag nästan svära på att en 95% av alla har inte ens gjort en one man på ic och en 50% av alla har någ inte ens gjort en skön panel själv.. tack för mig..