wholecare regina, stockolmC
Wholecar på regina sågs vid stockholm c ikväll vid 10 tiden. Chrome o svart, det var riktigt fult. kul att de körs iaf. BILD KOMMER
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aa de va jag som körde, lägg inte upp bidl
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vill inte klaga men den var inge snygg.
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
vet, den var riktigt ful:D
Herrejävlar
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Fan, den såg jag för 2 månader sen i Göteborg... :O
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Sorry. Det var den 24/6 jag såg den i Göteborg.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
HAHA, dope shit good shit
Whores from the underground
kan nån ladda utt bilder på typ inageshakt lr nått? kan inte ladda hem filer.. skulle va lite kul o se
hur fan ser man bilden måste man va medlem lr nått:S
-_-
fii helvete va vackert.. jag börjar gråta....
äntligen en tråd utan "han kör iaf", "det är en wholecar, fan vad fett" osv osv. skit ska skit ha.
Det ända man kan säga är fan vad taskigt mot den som ska sitta i den vagnen...
kan ingen ladda upp den på nån annan sida?? skulle va fett sjyst
fattar inget vart man ska trycka lr nått
Reprezent 2007
HP Jag tycker det är jätteilla att han målar WholeCars.
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
stackare som ska sitta i den där vagnen :p
större är bättre
http://files-upload.com/it/382919/WHOLECAR.jpg.html sen vänta 30 sek, sen tryck "download this file"
dena fil är inte tillängli ståre!!
Reprezent 2007
snacka om slöseri på färg
man rackar burkarna så blir det inte "slöseri" haha
Soft med wholecar, men då borde man lära sig innan man ger sig in på det.
DRA ÅT HELVETE! -.-
ungefär som "min första piece, vad ska det bli, inte ett fame, det får bli en wholecar"
jag tyckte den var nice, såg dock ut som att den inte blev klar.
"gotcha back like a chriopract"
tullbulle klart det är? om jag snor 1miljon kronor och köper kapsyler med pengarna så är d ju slöseri? Burkarna kunde sparats till nåt vettigare eller sålts...fatta hur många tags eller t-ups man kunde fått för den där färgen
haha, lite komik i att en sån pojk lägger en wc.
hej
inte lika komiskt som du lövet
Hahaha fyfan!
fyfan det där var fan det värsta jag sett på sjukt länge den där snubben lär ju inse att graff inte är hans grej han ska nog tänka om och skaffa en ny hobby
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
eller så övar han och blir bättre?
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
that is just fuckt up...
atention hoes!
fan vad ni klagar! ut å kör själva iställe rå! nej juste ni skulle aldrig våga..
för sent
ovärt att torska för en sån där jävla skit piece? klart jag inte riskerar alla konsekvenser för sån där skit
Snyggt regina..
Whiskey & Cola !.
är jag blind eller är det ett ic, och inte ettt regina`???
våga köra en wholecar, d blir en stor kostnad för sl att sanera d allafall:p
bättre med en ful wc än ingen alls
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
Graffare
2007-07-19 18:25
sen när blev ett ic en regina :P den där kommer gå till historien, så jag sparar den på datorn :P
man kan ju inte kolla bildjäkeln, kan ingen ladda upp på nån annan sida en rapidshare
Graffare
2007-07-19 18:32
jeas P21 sluta för i helvete. alla som är ute och tar risker såväl som alla som bara häckar vid datorn tycker att det där ser ut som skit. vilken av kategorierna som du tror att jag faller in i skiter jag fullständigt i. man måste antingen vara kompis med killen eller bara jävligt skev för att tycka att det är chill när sånt där skräp rullar. om folk som inte kan måla för fem öre traskar in i en yard och lägger skräppanels/wholecars osv så ökar ju risken för utökad bevakning osv vilket i sin tur leder till att folk som faktiskt kan prestera något som inte ger åskådaren ögoncancer får svårare att måla. det är inte automatiskt bra bara för att det sitter på ett jävla tåg. punkt.
förmodligen borde jag inte ens behöva förklara det där för dig eftersom jag antar att du egentligen förstår det...
Whot, de där va väll inte regina? iaf inte den sista bilden
Random Heroe
nice haha:D
Reprezent 2007
hahah oj...a det räcker att säga OJ
jajajaja jätteduktigt
FLEK!
Se de såhär, de kan ju inte bli mycket sämre iallafall hans nästa blir säkert jätte finafisken
Fuck that bitch suck that