på riktit startade jag i 1999-2000 ellnåt.. da jag gjorde min førsta throwie osv=P
The Norwegan Asshole!
Graffare
2007-07-11 22:22
OKej JAG vet att ni inte kommer tro mig men jajja jag börja när jag var sju då var de skissning som gällde några månader senare så gjorde jag min första de blev jefla keff
Knark?
Graffare
2007-07-11 22:38
6-7 år men nue e jag tretton
DAT LOUD SACK
14-15... Bröt oss in i en övergiven flotilj och bombade satan! Sen bodde vi typ där inne under skoldagarna i 3 år tills dom rev skiten...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
11-12
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
12 när ja börja bomba .... 13 första piecen
Imse Wimse Spindel
jag hade en sprayburk i näven när jag ur morshan
14 år
HTTP://WWW.VIVIDKINGS.COM<br><br>HTTP://WWW.STREETADDICT.SE
12 typ=)
S.A.K.H.L a.k.a Mr`Hagman - från - WWW.HANDIKAPPOMSORGEN.SE - Tellus Underjord - Muterade Galningar! - MMED - .... Kgc - SHC - WN - MåsCrew - SVC!!!!!!!!!!! piteååååååååååååååååååååååååå!!!!
12, introduced by broshan
Q
8år sen mer seriöst när jag var runt 11 åkte fast första gången 96...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
16 år, och jag äger ändå er som varit i gaymet sen 11 år. äckeltoys..
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Det beror på vad man menar med "började"...Började intressera sig för graffiti, började tagga eller började måla?
Ride 13"s y que?
Graffare
2007-07-18 17:09
15
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
shit asså började ni när ni va 11 jag börja när jag va 35 peace dmrocker knullar allt!!!
Iborjan nar jag fyllde 13 och ar 14 nu. /Turkiskt t bord
"...Renrasigt dalahäst med små stänk av inavel..."
9 ;D
jag har prisis börjat gjorde min första för en månad sedan och jag e 12½
körde ett färg wholetrain på insidan av mammas mage så jiddra ej.
www.clubtraffic.org - www.myspace.com/djsystematic
meenrwa "Det finns tjej som jag skulle kunna dö för! Men hon är upptagen av nån annan, o därför Så mår jag skit men det finns ingenting att göra pallar inte kämpa för det känns som jag ska störa, deras relation o de som dom har tillsammans kan bara vara glad för att dom har funnit varandra MEN så säger jag ju bara för att vara snäll för min störta önskan skulle va att ta henne för mig själv! (l) ..... " Hahaha, shiet jag fick mig ett garv, ska börja följa din bilddagbok!
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
sluta playa när ni va 9 10 11 palla ni inte ens å hålla en canna
Graffare
2007-07-22 14:33
jag börjsde i 6:an. hur gammal var man då?
They called me Mr. Glass
12 började kladda, 15 började bomba och pieca
555 TAR MIG HEM!
mamma och jag börja samtidigt när jag var 14 wow..
Pumpkin är ett faktum?
11 år första målningen sen har jag kört på
o realy?
räknar man att jag skrev " JAG VAR HÄR HAHA" skrivet med blyerts på toaletten i 0-2:an så började jag o skriva när ja var 8 år , men vid allvarligt så var jag 10 när jag började , tack vare min bror som gjorde en piece på sitt rum , sen har ja bara kört på!
4:20 KANRK
kring 13, mer seriöst kring 16
12-13
Shadowartworks.Com Myspace.Com/Shadowlabs
Ja var ju redan å kladdade på bänkarna i 1an :D Mer seriös av graffitin var runt 13 kanske, fursta tågen runt 15
Upp i snoken ska det!
13-14
and if you betray us I will rip you fucking balls of and stuff them up your ass so the next time shit you will shit all over your balls!!
Började klottra (då och då) när jag gick på dagis. I fyran började jag graffa
I'm a Kiiiiiiiiiing!!!
Jag började för inte länge sedan, så de blir fjorton :)
SkOLy //
började skiss å så i 13 år åldern men första gången man typ skrev kuk me en färgad hår spray va man ka typ 5
Ingen mera rosa banner
jävla gubbe eru helt bäng i huvve
Och då hade jag bombat hela insidan på morsans mage, lite jobbigt o tvätta bort det sen när hon upptäckte det pga att min lillebror gola ner mig direkt när han föddes...
Shake n' Bake!
haha pharell! jag börja som spermie bomba sönder hela fitt-line på vägen upp till egget
vad snackar du om?
http://biggedy-b.blogspot.com
9 år var jag jag gjorde min första pices då var det fett nåigt första gången och nu är jag 19 bast och meckar fett med hc
Åt vallar och drack 2.8or som först när jag var 10 bast och så träffade jag lite softa snubbar som visade mih highlights, så jag köpte en pocket och var fast DIREKT!
Whores from the underground
skissa sedan 8 , la min första målning med burk vid 12 års ålder , tagsen när jag var 11
13! år var jag!
"...Renrasigt dalahäst med små stänk av inavel..."
jag har inte börjat än, funderar på att börja första måndagen i oktober :) hade bra & sköt om er, era små ligister *buus*