LR VA SÄJER DU VOGELSIZE
Jag har beats yao! www.soundcloud.com/svenskhiphop
TRENADIUS D (kan ej stava de)
lol tenacious D..
En liten swing för hyresgästföreningen.
vaddå Ro0b0oco0p3n?? Menar du voice eller? -hatar fan voice! Din gata är fett! (ibland) Brukar iofs kolla på the voice tv på femman när jag kommer hem lite sent på natten...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
NEJ THE VOICE OF HIPHOP & RNB 107,8
Hangaround
2007-05-30 13:46
LoopTroop så klart !
http://www.youtube.com/watch?v=AmBcILu8hCY
tråden blev fan jäkligt seriös med tiden =)
ANDALE
DRUM AND MFING BASS!!!
http://s2.gladiatus.se/game/c.php?uid=31408
magnus uggla, lena ph n such, diggar svenska favoriter 101,9 stenhårt!
555 TAR MIG HEM!
hiphop gör stämingem bättre så känns det för mej iaf :D
http://farggladavaggar.bloggplatsen.se/
serki p 16 ,,jo det stämmer faktiskt, jag har en väldigt hård och kantig spetsig stil,,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bad Company, Rawthang, Ill Skillz, Black Sun Empire, Benji, AI etc.DNB BABY Biotronic, Mekkanikka, Highko, Chromatone, Electric Universe, Oforia, Etnica, Perplex etc.PSY BABY!
AOTP - PHARAOHS!
Looptroop Folk som pratar i mobilen på pendeln Petter Timbuktu 105.9 The Voice of HipHop and R&B Ken Ring
när jag målar hålle rman koll på omgivningen, skissar, ehm ja det som ligger tillgängligt på spelaren men dessa dagar skiisar jag knappt längre tyvärr
ted gärdestad:)
Mikael Söderlund Was Here!
Skissar till Looptroop. Alltid.
Härejag - bra att du ens kan stava till musiken du lyssnar på
du har smällkarameller i käften
Ro0b0oco0p3n Som jag sa, hatar voice! Om jag lyssnar på radio blir det väll mest din gata... Annars finns väll musiken som finns i diverse filmer, subway storie har skit fet musik!
Jag lyssnar om det kommer någon.
hendrix, reggae, allt som langar inspiration :)
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
AMbandet
LeeRoyJordanJr.7.2
transit rapetape har grovaste soundtracket tkr jag
ANDALE
Bästa flytet i mitt målande/skissande ger fan MrT, Wikaros & MC Handsome! Big Up till Dianas Universum, svensk rap när den är som bäst!
DILLINJA DJ FRESH PENDULUM INFECTED MUSHROOM SHPONGLE LAZAR APHRODITE GANGSTARR NON PHIXION BLABLABLA KNARK SEN DRAR JAG TJACK OCH SKISSAR I 10 TIMMAR SHUE BRE
-
Cunninlynguists Brother Ali Afu-Ra Classified Doc Brown Tonedeff Organism 12 Phonorigine Zion I Non Phixion Sage Francis Non Prophets Atmosphere Apathy Celph Titeld MF Doom Afasi MBMA RJD2 Blueprint Jaylib & Madlib Ah, det får väl räcka =)
Quasimoto madvillian legacy MF doom gamla looptroop typ punx not dead
"det viktiga e inte att vinna, utan att alla andra förlorar",...,"behöver du nån som kan spika vet du vart jag finns"
Inget, eller kanske hårdrock.
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
unit lost, agent bulldogg, perkele, exploited m.fl
afrika bambata,, suger hill gang, grand master flash, kurtis blow, james brown, public enemy, bdp, tim dog, ultramagnetic mcs, epmd och nwa.
Britt-erik Eddie Meduza Björn Rosenström... neeeeeej. men reggae såklart :D och loopietroopie
IOMBG
looptroop e en classic.. men hører int epå musikk når jag maler, eller når jag gjør laglit så hør jeg seff på om jag kan;)
The Norwegan Asshole!
SvartePetter Agent bulldog? Ultras supa! riktig gammal klassiker...
din mammas stöd är ganska najs:)
Í was here i think :D
def jux i allmänhet, demigodz och en sjuhelvetes massa dnb, gärna techstep
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
beror på mode..
fortsättning följer.
Jag lyssnar på allt, beror helt på vilket humör man är på. Men om ni bara får välja en låt med en artist? Jag måste faktiskt säga timbuktu-flunitrazepam. Den tröttnar jag inte på och kan lyssna på lite dådå, spelar ingen roll vilket humör jag är på.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
knuckledust - justice death before dishonour - friend family forever linha de frente - Gritos De Silencio reign of terror - and he's a serial killer
nä, men det blir väl 50 cent och g unit, riktiga undergrounds, sen så ibland blir det väl lite snoop doggy dogg
vogelsize P19 en gammal goding ja!
Idag; Dissection - Storm of The Lights Bane, efter den ligger Marduk - Fuck Me Jesus i playlisten. Där har ni musik kids.
"nä, men det blir väl 50 cent och g unit, riktiga undergrounds, sen så ibland blir det väl lite snoop doggy dogg".. Sen när blev det underground?
jag lyssnar mest på reggae,mest avkopplande när man ska dra upp en målning.men.men de finns ju massa annat roligt att lyssna på.men reggae ska de vara:ras cricket,buju banton,governor andy,kapten röd,lutanfyah, m.mde borde bli laglitt att måla lagligt
Internet Gangsta
STRICKTLY DNB FFS!!!!
jag blundar nu.
Shiiet mycket looptroooop. :)
Den Svenske Fanclub
allt som har med dj premier att göra .. han är ett geni
länge länge sedan
Sizzla och LTR lyssnas det på.
http://www.stucklife.com/<br>194! Väsby Crew!