Vad lyssnar ni på när ni målar / skissar?
Den Svenske Fanclub
Har tråkigt så skapar tråd, ja vad lyssnar ni på.. när man målar är det lite risky att dunka musik men när ni skissar då? själv lyssnar jag mest på anticon o allt som har o göra med dom :)
Den Svenske Fanclub
Lite olika faktiskt, mestadels hiphop i alla fall. Beror väl lite på vad man är på för humör också. Men det kan vara allt ifrån Danish - Kvar här i dimman till 50cent - In da club, heehheheh...
infected mushrooms. dialated peoples. wu tang clan. zombie nation. mobb deep. vitalic. bad company. transplants. och en massa andra...
i like to smoke da ducsh stuff.
jag lyssnar på heavy metal ,,,-.,-.-.-.-.,-.-.,!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
erolf då måste du skissa taggigit hah själv så låter jag mina låtar rulla så det bilr det bil olika hela tiden men det är hiphop såklart.
Graffiti
Allt möjligt. Mest EDM och ibland hiphop.. Beror på.
Elektroniskt Reggae P3 dokumentärer RixFm Blandat hiphop Drum n bass
Lyssnar på när syrran pratar tjejsnack i telefonen
Softa koftan !
-non phixion -necro -jedi mind tricks -ill bill och lite slipknot...
OverDoze!
infected mushroom och nationalteatern
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lite olika looptroop dilated peoples. Fasst för de mesta instrumentala. peyz
Ching ching ching huba baluba
SegEtts bra som fan...ända tills du paja med slipknot..
Lipare
fuck hiphop.. the strokes, bob dylan, the ramones.
LOOPTROOP ROCKAS
Jag har beats yao! www.soundcloud.com/svenskhiphop
Dilated Peoples, Truppen, Gang Starr... Lite smått och gott helt enkelt. :)
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
- Gang starr - Looptroop - Wu tang clan - "whoa hiphop" det vill säga typ sånt som jag tankar härifrån..
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
ultimathule
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
Lyssnar på Pluton svea
STOPPA BARNPORREN VIA INTERNET. Ser ni något anmäl det här: www.rb.se DETTA BORDE ALLA PÅ Whoa HA PÅ SIN SIDA
Mikael Söderlund Was Here!
wu-tang clan gangstarr EPMD looptroop cypress hill mf doom krsone ähh, låt säga hiphop.
and if you betray us I will rip you fucking balls of and stuff them up your ass so the next time shit you will shit all over your balls!!
mest Dj adolf hitler, ss sa mix och sieg heil
"Streetart är Graffitins påtvingade bögvän."
mr bruns, down like craig mack!
billy idol, misfits ,high & mighty , cash, depechemode, ladytron etc mm osv...
blir man ful av att tro på gud, eller tror man på gud för att man är ful /socker conny
svensk schlager is tha shit
INTE SOM ANDRA<br>
mest hiphop, men kan variera, kommer ann på humøret;)
The Norwegan Asshole!
THE VOICE 107,8 HIPHOP AND RNB
eh.. "hiphop"
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Brukar lyssna till låten från björnesmagasin.
Onkel kånkel och Snorleif! De mesta innom Cp-punk...
MMM Fikon
And the award for the most gay answer goes to Sac-one P14! *APPLÅDER*
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Lyssnar inte så mkt på musik, Men lite gangstarr då och då.
yo hiphop r'n'b
backstreet boys westlife Boyzone spice girls ace of base jumper kent med flera...
det jag gillar.
most wanted
Arctic Monkeys Queens of the Stone Age Nirvana Janis Joplin The Doors The Distillers Rolling stones Frans Ferdinand Loop Troop (gotta have it!) The Strokes The Hives Kasabian Thom Yorke Radiohead Någon lugn svensk jag aldrig kommer ihåg namnet på. Abduktio Trace of Tellurian (faktiskt!) Refused Kort sagt: olika.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
hur fan kan ni lyssna på ultimathule och sånt shit... looptroop,M.O.P osv
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
men real-zArl gå och häng dig
"Streetart är Graffitins påtvingade bögvän."
Mycke snook, ison&fille, afasi&filthy, sober osv. svensk hiphop.
En liten swing för hyresgästföreningen.
Graffare
2007-05-29 21:49
Looptroop ,Wu Tang Clan,och beats å en massa
Knark?
allt som är svart som natten.
Melodie MC Marky Mark and the Funky Bunch gamla verk av E-type Haddaway Snow Leila K the list can go on forever..
LOOPTROOP! och lite annan svensk hiphop ♥♥♥♥SVENSK HIPHOP♥♥♥♥
PIPPI LÅNGSTRUMP SAMLINGS LJUDBOK....Eller?