Nostalgi...
Det va en tid då alla linjer va färglada. Som om att hela stockholm va ett enda stort konstgalleri. Kanske inte bara Stockholm men det e här jag bor så det är väl det jag kommer ihåg allra bäst. Jag vill då veta vilka piecer som är nostalgi för er?
MMM Fikon
"fisken" gjord av DCS i bagarmossen
ANDALE
CRX: Hmm vad stod det? eller va det bara en fisk?
MMM Fikon
den finns kvar det är en typ piraja, men den har suttit där så länge jag kan minnas. den är K-märkt förövrigt
ANDALE
Jag tror att jag kan veta vilken det är e den typ blålilarosaröd typ?
MMM Fikon
nää den e grön jag kan fotta och länka imorrn
ANDALE
fan va nice! DCS syns fortfarande till ibland och det tycker jag e råcoolt... Vart i bagis sitter den?
MMM Fikon
på byälvsvägen på ett typ grovsoprum den e skön tror den är gjord 86 eller något sånt
ANDALE
Lyricist
2007-03-07 01:24
röda draken på m-line e tung o borde få stå kvar
Lyricist
2007-03-07 01:25
sry va d kanske k-line? skitsamma håller inte koll på dom linjerna så bra
Fan va häftigt, Jag kommer ihåg MER målningen som satt vid typ trångsund och i närheten satt det även en Dissey in battle och en Puppet fan va synd att dom buffar sånt... Visst dom va ganska fula men som sagt nostalgi...
MMM Fikon
Några skit gamla oldschool grejer i när man åker på motvägen förbi E-tuna . Där sitter det några på höger sida i norrgående riktning om man utgår från sthlm, på ett jätte stort plank! Såg att det var en ny PAPA målning där nu när jag åkte förbi, kanske har suttit ett tag?
MER målingen var ju as tung, det satt där skitlänge!
4-Ce: Draken av disey o ziggy89? Den e fin
MMM Fikon
Didld: AA den satt ett bra tag...
MMM Fikon
Skivsamlare
2007-03-07 01:33
En smurfcharacter i gångtunnlarna i Skärholmen. Year unknown.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Coolt langa på mer... Gärna bilder...
MMM Fikon
COLOR och DP i högdalens industri
Dysläktikär
Hokus pokus! sitter i tunneln som går över jakans station.. det är nostalgii!
www.kontraband.se
Gå ut o ta bilder på sånt här!
MMM Fikon
skurk av skurk i min stad. hade vart där i flera år, sen kom nån jävel å spitta den men en T-up.
to long we have been in the same system
På tal om Mer målningen, så va det en kille som gick i sad:s syrras klass.. han gjorde målningen å hoppade framför tåget, som ni säkert redan vet... Men känner ni till att det va ngn som målade över den innan dom buffade hela tunneln? hur fan kan man vara så respektlös??
bomba å spring
DidLd där snodde du min tanke! MER målningen 4 shoe!
UFFLINE~~~~~~
fisken är guldvärd
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
AOD "Rymdmålningen" i Solna av Atom och Star va' rätt fet.
www.ifuckyourgirlfriendto.org.asm
Pajasen P47 Det var inte frågan om villken målning som var fet, här var det frågan om villken målnings som är nostalgi för dig!
INZANE vid Jordbro station typ 2000.
han som gjorde mer piecen i trånkan lever fortfarande sluta snacka skit
alla jazz piecer inne i stan! Och det var inte ens särskilt länge sen.
En annan var ju med när den gjordes,har aldrig tyckt den är tung Alla var ju super lökar i den crewen förutom spy typ. Klart överskattad peace
Några insane/flasher wholecars på pendeln, har jag diggat sen första början.
DidLd För mig e den nostalgisk. Ett bevis på att Grafitti kan vara "ögongodis" för sk "grafitti hatare".
www.ifuckyourgirlfriendto.org.asm
en cream från 93 i s-tälje
Imse Wimse Spindel
Claws-151 Rågsvedmålningen
För det andra så vart Rågsved peacen ganska omg spittad så de vart tvugna att göra om den,det skulle den inte blivit om det var respekterade gossar som gjort den.
DCS grejen man ser från pendeln typ i årstaberg tung.
_GRÖNA FUCKING SKÖNA_ linje 19 söderut.....
LuZOne. Dcs lever kvar än idag,men som tattuering studio i årsta,by the way så snackade jag A??? som gjorde den du snackar om och det är än av de sissta de gjorde och skulle vara från 94.
Väggen i rågsved är en riktig klassiker och är även lite nostalgi... Dock jävligt sliten, men det e ju lite häftigt... Det satt ju även en fisk vid MER målningen om jag inte har helt fel? Vem/Vilka gjorde den?
MMM Fikon
Olena... Skulle olaf ha gjort en piece där när han va 5 år? haha
Langa bilder...!
MMM Fikon
Puppets drake nere i kolhamnen här i västerås.. dock är "betongblocken" isärplockade men delar av den står fortf kvar på plats. det är så jävla nostalgi så det värmer i hela kroppen när man cyklar förbi på sommrarna. härligt :) langar ingen bild för det är en målning man bara måste ha sett. Hela kolhamnen är nostalgisk då det fortfarande är piecer från promoes tid som målare och riktigt oldschool målare från västerås.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när jag tänker på nostalgiska målningar tänker jag alltid på den målningen som finns på ett mindre hus precis vid mörby station på roslagsbanan, texten som framstår i målningen är 'UrBalans' och är riktigt fresh, den uppskattas lika mkt varje gång man åker förbi mörby påväg till jobbet en kylig vårmorgon.
Niceness!
En Ersepiece pa en bropelare precis efter godsyarden i Alvsjo mot Sodertalje/Nynashamn. Blev ledsen i ogat nar den buffades.
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg
den stoooora DCS piecen på tegelhuset mellan rågsved o hagsätra.........minns att jag åkte på skolrasten med en polare bara för att kolla in den!!!
Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!
största Nostalgin fr mig är nog Agent Orange målningen i Gubbängen på parkeringen precis vid tuben...bor inte kvar där så vet ej om den sitter kvar, men de satt där ända sen jag va plytte liten
"När man är stor och stark gäller det att vara snäll men jag är liten och svag så jag får vara hur jälva dum jag vill" Oascrewshu!
i say vintergatan by aod på s-line..
fuck all you haters!
det måste vara alla skil o lix målningar som fanns runt vällingby hässelby runt 97-87 brukade gå varanan dag hem från plugget för att glo närmare på dem fortfarande idag tycker jag att det var nått magiskt med hans stil under den perioden det var som han uppnåde den högsta nivån av graffiti, stilen var otrolig läsbar och clean, sedan så fanns det en stm målning vid kurvan runt stora mossen som reson körde över med en cyclone den var också underbar, en tid då man kunde ta tuben in och se 10 år av graff på väggarna det var tider !!
I got lots of love 4 my crew
Kom igen nu för fan,tror du reson skulle göra en cyclon peace,skärp till dig förhelvete.....
Det fanns en hel del coola grejjer mellan brommaplan och abrahamsberg...
Star hade mest grejjer...
Ja menar industriområdet som försvann typ 2000.
Även om väggarna inte var dom bästa så rådde en speciell stämning där som inte gick att hitta nån annan stans och många tunga pieces satt där flera år...
fyll i den som minns...