ojoojoj, uppgörelse...hehe de enda kag är riktigt jävla förbannad över nu är att det stod pojkar och inte ynglingar eller något i den stilen hahahha, pease
Forsätt och kolla hur långt det går.
en milkobildekal ?
dust1 tunnis... -.-
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
ah fan tänkt ut en ny tag nu, bara o tuta o köra på fan
eller kör på samma tag...
Riktig sueci färsking hahah!!
Lyricist
2007-03-05 02:30
om du tvivlar på att d e värt sluta predika och klaga på whoa o lägg av istället..
Lyricist
2007-03-05 02:35
håller me xupers slå ksiten ur dom om dom inte är fler än 2 och du inte är en karate kung, de flesta är ju antingen spinkiga 19åriga nördar med glasögon o snorig näsa och de andra är ju bara feta gammla munkätande gubbar so use your force and beat em fuckers fast tyvärr brukar de ju ofta kalla på förstärkningar när dom ska gripa folk
för att binda ihop den här gammla tråden... hade rättegång i da.. 7000kr får jag betala och så fick jag 25 timmars undomstjänst vafan de nu e.. har inte målat nämnvärt sen ja torskade men vafan.. nästan övertygad om att ja målar på som vanligt i sommar..så slutsattsen av tråden är väll.. ja de e värt de:) Peace
bra val. kör hårt!
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
skjut dom som jagar dig nästa gng
Precis! Ta med dig en soft air gun och vifta med eller nått!
Detta var den mest känsloladdade tråden på länge
Du bankar men får shi komma in.
fortsatte.annars så har du ju inte kärlek för graffiti.
haha håller med kluttone ja, och om det känns sådär så lägg ner! ingen vidare förlust för sveriges graffitiscen känns det som!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ähh... torska 1 gång hör till... se vad du kan göra för att minska riskerna att torska nästa gång istället
ja du riom... Alla kan ju inte va elit ;) men bra att du e de iaf o håller tline vid liv..Peace alla
jag torskade för klotter för andra gången några dagar sen.. å de e fan helt onödigt. så de har jag lagt av med. har jag intalat mig själv iaf. ska försöka att inte fortsätta. Men måla tänker jag ju inte sluta med!!!!
JMD, Jag Måste Dansa!
Det hör väl till. jag torskade igen 2 veckor efter min rättegång som jag vart fälld i. same shit igen... bara att nu har dom typ verkligen inga bevis.
sokratez Undomstjänst=sammhällstjänst bara att det låter bättre till folk under 18. som ungdomsvård kan typ mätas med som fängelseför vuxna.
Not all drugs are good. Some... are great!
Shells P61 tackar.. btw jag ska jobba på ett ungdomscafe haha :P
sokratez Jag har för en vecka sen börjat jobba på en fritidsgård :)
Not all drugs are good. Some... are great!
när du får över 100 000 i skulder vet du det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hiko-1 14 år, torskat 10 gånger inte "sueide" alltså svensk, poppar stilnoct och riktig coolboy attityd. Låter som en tvättäkta karaktär från "Guds stad". GGGGG
jag vande mig iaf, men visst de känns jävligt att göra så mot föräldrarna, men morsan har hämtat mig X antal gånger, men tyvär så vill inte veta av mig nu längre.. tycker du ska göra det du känner för innerst inne=) shiiit va gay de lät:D nej men seriöst gör de som VERKLIGEN vill göra..
Pundare med Prestationer.
Det e klart det e FFS
ja låg lågt nån månad sen började ja igen!
jag har målat i 3 år och torskade två gånger i april förra året . ! jag har kört lagligt sen dess !
kört i1-2 månader torskat 7 gånger ,målar olagligt nu!
palla, fyfan vad seg och osmart dumåste va om du torskar 7 gånger på 2 månader
Haha! alla på denna tråd måste ju måla med ett blåljus på huvudet å en högtalare på ryggen som skriker ut "JAG MÅLAR OLAGLIG GRAFFITI". Jag vet folk som lagt över 500st tåg och 1000 väggar utan att torska, hur gör ni??? Att torska ska man skämmas över för det visar bara hur osmidig och orutinerad man är. Jag har inte torskat och förmodligen målat mer än alla som skryter om deras torskar hela tiden. Dom gånger jag blivit tagen har jag pratat mig ur det men som sagt ni måste ju stanna när polisen skriker "STANNA" och sen frågar dom er om det var ni och då svarar ni "JA DET ÄR JAG SOM SKRIVER ............. OCH JAG HAR MÅLAT DÄR OCH DÄR OCH MIN BLACKBOOK LIGGER UNDER MIN SÄNG BAKOM MIN NALLE" att torska 7gånger på 2 månader tror jag bara att det är skitsnack för det låter sjukt, då ska man åka rullstol och bomba en snut på ryggen samtidigt man skriker ut att alla ska titta vad man gör.
OverDoze!
Aldrig torskat, för jag är smart och har haft en otrolig tur(samt en god vän som tog på sig alltihopp den enda gången jag hamnat i förhör). Om jag torskar så gör jag det, skulle säkert sakta ner bara för att få ordning på ekonomin och reda ut allt. När man känner sig säker igen och allt är som vanligt kan man ju gå igång i gamla spår. För mig är det så att jag känner mig otillfredställd, jag har inte åstkommit vad jag vill åstakomma med graffitin än. Det är ett oavslutat kapitel och lär förbli så tills jag är nöjd. När det händer då och först då lägger jag ner pennan och sprayburken, drar mig tillbaka och kanske kör nått fame nån gång varannat år efter behag eller så.
graffiti målaren ser sig aldrig torksa samma sak som en snut ser sig sj aldrig bli skjuten,
the road to true happiness is in side ju my friend..
ja har målat i ungefär 1 är har varit mycket knas men aldrig torskat man ska alltid vara nästan helt säker om man ska måla det tror jag är anledningen för att jag inte torskat
jag torskade för ungefär 2 månader sen... pappa vart skit lack.. men mamma tog det ganska ok, mest besviken. har inte fått nån dom än.. men jag är igen igen med ny tag och tar det jävligt lugnt... ska chilla till sommaren :D sen sååå! :D
igång igen*
Orka..... Jag torskade, fick 4k! Kör samma tag, och tog en veckas uppehåll, sen slog jag tillbaks hårdare :)! Lägger man av för att man torskar visar man ju att man inte är intresserad!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
Man känner ju om de sitter i blodet eller inte för fan
Greenline/Uffline
när jag torskade .-..dvs maj 06...så vare jävligt illa d här med föräldrarna..som e ju besvikna såklart men ser d mer som en ungdomsgrej...det sket i att man gjorde det men blev besvikna när man åkte fast.. nu så ska jag bygga plank i skogen och jag skissar flera gånger i veckan... jag utövar graff för att jag vill bli bätttre och gillar det.inte för att bli känd.. därför är det ovärt
Jag har målat i snart 5 år nu.. jag har fått knas många gånger, men jag har klarat mej tack vare att jag alltid haft planerade utvägar från spotten dvs Har varit nära å torskat.. men nära skjuter ingen hare !
http://www.myspace.com/recodprod