eeh ingen har sagt she...
* FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! *
ingen har ju nämnt DOME riktigt tung tag både stil och namn.
Tell them it's okay even though it's fucked.
whatone Qiter tagen var ju äckligt fet! Håller med dig till 100%
"Wars do not make one great." - Yoda.
håller med Narki, fett skön.
Peace
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
twiser e fran dirty south, eller hur?
clark
"den där crew han e fett stor han kör med alla"
SLUG, helt klart!!!!!!ha ha ha ha!
MY DOGGS BITE TO KILL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OBER LÄTT IALLAFALL VAD JAG TYCKER FINNS MÅNGA ANNDRA Å MEN JAG GILLAR HAN:p
knaster på lacken
GOUGE GOUGE GOUGE GOUGE GOUGE GOUGE GOUGE GOUGE GOUGE GOUGE OSV !
http://www.myspace.com/recodprod
babar chill xD
STOPPA BARNPORREN VIA INTERNET. Ser ni något anmäl det här: www.rb.se DETTA BORDE ALLA PÅ Whoa HA PÅ SIN SIDA
dash167 rebel zephyr twister grey rens bates dream ewok revok saber rime westo oclock kr +some of the best handstyle tags around...
Inget slåt en Ikaroz tag.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
KEGR, Ikaroz, Squad, ancem, hemsk, JazzOne..
"det viktiga e inte att vinna, utan att alla andra förlorar",...,"behöver du nån som kan spika vet du vart jag finns"
Cream, Skii, Cancer, Baze, Basic,Rascal och Slice, Shoe,Duro, Termit, Caster, Circle, wierd och Mode2.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
heltdavid P0 aa jag håller med dig...men båda är grymma=D
taki183 Stay high 149 Blade och sen den där kändaste "i was here"......han verkar vara känd över hela världen.... YO!
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!! -Tony Montana, Scarface
Allas utom kene,,fuck kene!
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
---> Mecha0ne BIU MRS Crew$!!!
"Lev som om det vore din sista dag"
gotcha
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
hursti
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den bästa är lätt orik
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
POW
kase aw1 hier tear pow push......
_GRÖNA FUCKING SKÖNA_ linje 19 söderut.....
aoux,xeno,okegg,9volt,no.1,vyels
and if you betray us I will rip you fucking balls of and stuff them up your ass so the next time shit you will shit all over your balls!!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Haha Siek, diggar nog Stalk eller Reka mer, men Siek e tung emd. Alla dom e tunga. Diggar Jungle's tags, fett tunga.
Recks e den bästa tagen, fan man blir ju helt avundsjuk...
MMM Fikon
köp ett liv
Chill är chill !
Trodde du ja!
Ni vet ju inte hur tags skall dras Sledge visste minsann http://img138.imageshack.us/my.php?image=11212336mv.jpg http://img142.imageshack.us/my.php?image=11212308ja.jpg
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
F-Nyken P15 triz kanske kör sköna tags men du har inte tänkt på getok, Zime och så ? .. vill inte säga deras whoa här ..
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
Twyce
Four
Faq2
dolak bisker och många fler
I have failed, over and over n over again in my life....That is why I succeed!
äckel ! Du känner igen namnen och vet att de kunde och kan än skapa feta pieces. Många av deras målningar från 80-talet var väldigt cleana. De som gör cleana pieces idag är typ snubbarna från Wufc, särskilt Uzi. Stilen är enkel, piecen är ordentligt färglagda och snubben har skils. så var många av 80-talets feta pieces.
Lom i.o.u Trk .... Men om jag måste ta någon ni vet så har du VÄXER en helt mad stil och sen har vi QUITER, LIGISD, SAD, POLIS, NUG, HANK osv osv osv... ...jagknarkar....
Dysläktikär
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....