coolaste tagen ni sett?
har fett tråkigt, ta bort tråden om ni vill, men jag hittade faktist inget sånnt här i forumet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
okej jag börjar: RESQ (att rädda)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2006-09-12 21:22
Får jag gissa att det är din? Den coolaste jag har sett är nog Panter Tanter ;)
du gissade fel, de e inte min
Lika bra att slänga tråden, inget klår Twister.
Intressepenisen hårdnar!
Såg några Cyclone och Hotel som var jävligt sköna.
Moderator
2006-09-12 21:56
Menar du coolast som i snyggast utförd, eller coolast som i coola bokstäver? Anyhow, O'clock.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Ringo har lätt skönaste stilen på sina tags!
den coolaste jag har sett är miffo kiffo
länge länge sedan
OKEGR
den röda linjen sitter djupt i blodet..
meken jo miffo å kiffo är sköna 2006 talets ksiv!
tss. ..
va ?! , xno e väll inte kännd för o läga sköna tags?
från en liten pojke , till svergies största.
ksre yta acke
qiter och jag då såklart.. men man kan ju inte självpropsa, jävla jantelag.
inte dem bästa korten men det är vad jag hittade!
ja avgudar xenos tags, så underbara
Rädda en ko, ät en vegetarian!
chet är en grym tag det med ;)
tss. ..
Har sett ett antal av sad tags , finns inget att påpeka där inte. Stilrenare tags får man leta efter!
Randomz ?
Beror på vad man söker, snygghet ellet "coolt namn" osv.. Writers med grymma tagskillz är i varje fall.. KEGR XENO MARR AINS ADAMS THED IANS listan kan göras sjukt lång.. (för bara Sverige)
YERS OCH XNO!
Sövermanland
PENSO drar ju fan typ gbgs skönaste tags
ARJ-SOM-FAN ONE
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
TERROR , DUDGE, MUD, NUG,CANNON,SKIL,T-BAG,VOLT,MEGA,TECKNO,C AKE,WATCH,MORAL,KAOS,DEMENS,BANDIT,RIBE, ÄR SKÖNA..
faan va skoj
"trane"
O'clock
Ksre Qiter Adams Punk Grow
Kegr, O'clock, Gorey, Earsnot, Xeno gör fint.
Gauge/Gouge Adams Ringo Unik Några bara som jag gillar..
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Unik's tags dom e tunga :D
Utan tvekan VÄXER .
AIK / TOTTENHAM
Förstår inte hur man kan nämna RIBE när det kommer till tagz.
wizard har jävligt skön stil
-Vad ska vi göra efter skolan? -Klottra såklart
King Kong Växer Other Cmf11111111 Kegr Twister Dom skriver snyggt dom...
"Wars do not make one great." - Yoda.
Graffare
2006-09-13 13:33
ngn som har bild på växers tag?
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
CHILL fan han körde feta tags!!!
Don't blame me, blame society!
hem.bredband.net två utav dom cleanaste, enligt mig... men sen är earsnot en favorit också.
Promotor
2006-09-13 14:56
Ksoer Penso Finsta Ksre Adams
cmf1... lätt, rena och håller alltid samma klass. + att det inte går att ungå de små rackarna.
fulaste måste iaf vara Tokyo :P
heltdavid P0- ringo och ognir är samma person
Helt klart Cmf1 finns överallt + myk nicea färger.
Yo M-LINE