the cleaning unit
hitta den här när ja satt å slappa lite... kanske redan vatt uppe i forumet men va vet ja.. sjönt att dom gjort den som en graff rulle iallfall.. bubblare.se nån som vet vem som gjort den?
måste vara nåt av det mest ironiska jag har sätt... köper färg för att sedan tvätta:S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Xtremesia dom lär juh köpt rengöringsmedel lr liknande..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shit vilka jävla bögar!!!
Lyssna först, snacka skit sen
haha jaa Fy sicka Bögar!!! tss.. nä men de va la trevliga killar som städar o gör fint.. fast ja förstår mig inte på de?.. men jäjä!
The longer you go on the more you learn..
asså va i helvete? är de någon skol uppgift eller nått?
Redaktionen
2006-08-30 22:26
Haha! Kul idé.. typ.
namaste
har ju svårt att tro att deras ajax hjälper på riktigt "klotter" färg
haha måste vara första gången någon gå in seriöst för att skämta hahahahahahaha vad nice det ser ut =)
weis-öik kan va sant tänkte inte så
Tysken rullade förbi - MUMS!
spliff macht frei
BARN
ULTRAS NORD STOCKHOLM!
Hahahaha, klockrent jue!
Coke is for kids and faggots, do meth and diee!!!
SHIT va folk kan vara efterblivna.. 2 år gammalt skolprojekt, inte köpt ett jävla skit, hittade väl lite medel hemma..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
hahhahahahahahahha va klockrent :D
Sånt där gör väl alla ungdomar?:(
filmen var en skoluppgift som skulle vara en parodi på graffilm typ
inte så smart att beträda spårområdet om man ska visa upp den för läraren då kanske..
Säga vad man vill om detta, men att det var en rätt rolig parodi går inte att förneka.
-leffe- jag gick inte i deras skola, medvärkade bara.. Men vad ska han säga egentligen?
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Svensk humor när den är som bäst!
Det nojigaste är ändå att vissa i den här tråden verkar tro att filmen är allvarligt menad.
roligt det var jue skön jue :D
Forumsignatur:
Hahaha fan va klockrent!
...
Svc Nej vi vill inte se en uppföljare av dig. Och varför skulle det vara kul att prova? Hjälp morsan städe fönstrena hemma ist! :]
Whores from the underground
hehehe jävligt ghetto, märkte ju direkt parodin, vilket många på det här forumet verkar ha svårt för...graft efterblivna typ
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
HAHAHAHAHA det var det roligaste på länge fan hahaha.
"Real bad boys move in silence"
Helskön.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Vi gillar filmen starkt och skulle gärna vilja komma i kontakt med upphovsmannen/männen till den. Vi har ett förslag vi vill framföra. Kontakta oss gärna direkt på
[email protected] eller på vår whoa-användare.
Mvh
UP
pigglaen P17 Jadu eftersom ni är under 18 förmodar jag så skulle dem nog ringa upp era föräldrar och ta ett snack med dem... tror inte så mycket skulle hända..
riktigt tung
i am what i is and commin`thru whit my crew like this ..............natural...born....writers.......
The Cleaning Unit....hahaha, orka..
Graffare
2006-08-31 14:39
blir det här med på en ny graffitifilm från up kanske? ;)
TheMitchBuchannon Sitter man framför datan blir det så! ;D
hahahahhaha Kung..
I have failed, over and over n over again in my life....That is why I succeed!
Tyckte den var fett bra :D Haha! Jag vill också göra, undrar om någon skulle säga till om man plötsligt ställer sig upp maskerad i en vagn och börjar tvätta ^^
va fan? varför ha maskering dom tvättar ju inte bort nått klotter dom gör ju bara rent tågen :S
asso "klotter och vandalism" som dom säger dom sprutar ju bara och torkar av tågen meningslöst! :S
det var ett skolarbete, det var ironi & och vi gjorde det i den miljön vi diggar mest.. försök se parodin i det hela! iövrigt så gjordes denna film för ca ett år sen och har inte ens kvar den själv på datan, roligt att den dök upp här helt plötsligt..
sjukt rolig var den ju och den var ju gansak bra gjord tycker jag också hahahahahahhaahah....jävla boegs...
AAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHA HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA
Hahahaha, bäst. and now it's official, Cleaning unit ftw!
Tokyo Madness!
haha sjukt grym film ju. Ni som ej hajjar parodin med filmen bör använda gasmask då ni målar, samt ta det lungt med det gröna ^^
biffko to di world
men tönar haaha som skriver i forumet de ska ju låtsas som va klottrare" men rengör istället
Hej svejs
PNKS haha :-)