Hur kan spaq ens vara ökänd? Han syns inte? Han syns enbart på whoa. Samma bilder som visas om och om igen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahaha pinsamt!
nut-sack
haschpuppie jodu han syns rätt bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
uppmuntra varandra istället. inte konstigt att graffen håller på att dö ut i sverige så som ni behandlar varandra.
graffen dör om man tror att en liten internet unge är känd för han gjort några tåg sen en station.han kommer alltid vara känd som en liten unge som ville bli känd genom dagis barn at da train thats it,,.fuck that sluta hypa allt
...RINGVÄGEN OPEN CHAMPION... ------->kill all animals<-------------
tig. allt handlar om kärlek.
till er som klagar på kvalitén på tidningen så andvände jag paint till allt utom "spray bubblorna" och texten haha ^^ Paint is teh shiet! :D
spaq är kass, men han jobbar sig upp som alla andra.
"Wars do not make one great." - Yoda.
Fuck SPAQ... småbarn som inte kan måla ska inte måla eller bomba..va fan är grejjen aså..skäms fan över den svenska graffitiscenen tack vare nykomlingar som spaq!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!' vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!?!
This is a stick up, give me your keys to your pickup.
Fyfan vilket jefla runk!
hahaha han lär ju tvätta bort toy stämpeln nu när alla hans bilder publiceras här..
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
Kul att Spaq står för det han gör. Även om han inte är en duktig målare så kommer han självklart att bli det. Rikitgt schysst. Det behöver inte vara så att det ska vara världens bästa målare för att det ska vara en bra interjuv.
på sätt och vis så har ju spaq lyckats rätt bra, han har ju fame som få. sen att det inte är särskilt positiv uppmärksamhet är ju en annan femma...
så trist jävla stil. tråkigaste taggen, ser ut som times new roman font ffs. rök en variant å låt fantasin flöda.
ogräs P0 haha tillskillnad från din tag som fett rolig garvade när ja såg att nån kunde köra nåt så fult som ogräs
Writer_dala , han kör ju endel också. Så det är väll större chans att han blir bra än någon som inte kör?
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
det roliga hära e ju att alla som proppsar han e hans polare / rövslickare
vem fan är spaq?
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
toppen en kille som målat lite tåg och 2 stationer som postade en film här så han blev förklarad toy på whoa dom flesta på whoa vet vem han är ^^
hahaha.. jössös
15 years of Graff and counting !
nesticle P60 - tror du cmf va så stor som spaq är nu när han va 16-17 ?
YO!
djgmix att du skratta tar jag som en komplimang. mer än man gör åt andras tyvärr. va dock stilen det var fråga om, inte huruvida ordet var fult eller ej. när du gått ut 9an kanske livet klarnar.
VA? varför tog ni bort min interjuv om spaq.. det där va taskigt.. whoas admin är onda :P
victoer P58: I vilken stad då? Jag har inte sett en enda piece av honom utöver de som postats på whoa.
haha synd om spaq asså kan man inte bättre så får man skylla sejsjälv
jodu jag har inte hemliga andvändare på whoa för att dissa folk med.. du har ingen din sida,en vänn transit rapetape som tar emot alla så jag säger så här logga in på din riktiga "whoa andvändare" och skriv istället för att sitta och leka tung.. whoa blir mer och mer ett skämt
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Han är seriöst skitlarvig! Tråkig intervju också...liksom vad är det för fråga om han har några skisser? Ja det har han....Åååååå gud va intressant! 1,2,3 KGB Öh vad tänkte du på nu?
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
goodfellas jag frågade om han hadde några skisser han kuned skicka han sa att han hadde det men han skicak aldrig.
Färgblind>> Visst att du frågade det...ganska vesäntlig fråga men inget du behöver publicera. Skitsamma.
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
jajja orkade inte fixa eftersom det inte skulle med i tdingen jag bara kopiera hela intervjun rakt av och la upp här :P
det finns många som bombar mer än spaq i sthlm trots detta så får spaq mer uppmärksamhet på grund utav att han har en så sjukt ful tag (seriöst? spaq?!) och allt han gör står det om på whoa. om ni nu skulle gå ut och kolla läget så ser ni att det finns många bra och mer aktiva bombare än spaq, visst spaq kanske har nåt att komma med om ett par år men än så länge är så obetydlig att jag skäms för att ens skriva i en spaq-tråd.
WHaT eVa! DaAh!
bumble det här är ingen spaqtråd det är det som jag hann m ed till min tidngi jag tänkte göra finns ju 2st sidor där uppe.
Mad props! SPAQ, joina vårat crew snälla...?
All statements, opinons and views expressed in this statement are not the personal and/or public opinions of the user "Wick".
haschpuppie nej jag har inte hjeller sett nån piece av honom förutom i nått fame i stan å sen har han skickat lite grejer . men jag är alldrig i stockholm heller , men han e iaf en jävel på å bomba , det syns han bra på .
säger som ICE & FIRE ; Peace till alla toys där ute, ni kann om ni vill ! nånting sånt sa dom iaf .
XoaOne_is_back svar nej, men spaq var iofs med i am ett litet tag.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
OdyOne P18 vet inte var du har hållit dig gömd men att cmf var större när han var i samma ålder vet jag och sen är inte spaq känn han förknippas bara med en filmsnutt och där av all uppmärkelse finns andra som tex rude,aime som man ser mer av och inte hypas här på whoa som dask,spaq mm polare..
...RINGVÄGEN OPEN CHAMPION... ------->kill all animals<-------------
Vilket skitsnack de går här på whoa asså,han är nog den ända som rör på sej och bombar/målar,sluta sitta på whoa å tjaffsa om en 14 åring som gör saker som ni absolut vill göra lr inte ens vågar göra,fy fan,okey alla har sina åsikter men ist för att sitta här å gnälla så gå ut å visa att de har nått bättre att lägga upp!!
visa att ni* har nått bättre att lägga upp!!
Soi P16: Håll käften horunge, din mamma har aldrig klagat på hullet.. Victoer: Inte ens det. Ser inte tags från honom särskilt ofta, och ja, jag rör mig en hel del i Stockholms området. Sluta självproppsa/hype:a polare, ni kommer med mognaden inse hur larvigt det är.
Kan väl bara chansa på en enda anledning till att dom tar en "toy" som spaq. Han är den enda som kör så att man kan se det själv, utan att folk behöver skriva om det på Whoa.
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
hachpuppie e ful o fet . peace
Hej svejs
okey jag tog bort min flogg så nu funkar inte bilderna ni kan forfarande läsa intervjun men vem vill det ;D
HAHAHA SPAQ DIN TOY! NI ÄR FORTFARANDE SMÅ COH NI BLIR INTE BÄTTRE! ALLA SOM SER DET HÄR filmen är gjord föra sommaren så!
BAJEN FANS!
Hooka bilderna igen breeeee
And-R nej bree jag tog bort hela accountet har inte kvar photobucket jag skrev ni får titta på bilderna i 48timmar till sen tas dom bort. men läs itnervjuen.