ut å måla/bomba bara alla datanördar
Triz Ema
nu kan whoas skapare känna sej skyldiga till graffens död skojja bara banna mej inte ;)
Necro - I Need Drugs - BÄSTA LÅTEN ASSÅ ALLA LADDA NER DEN! (eller adda mej på msn och få den!)
Jag är på gränsen...
Ride 13"s y que?
Färgblind! Vadå sen när vart en barack 40 meter lång???? Snacka inte skit!
Graffen e död!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alla klagar på allt och alla nu för tiden, och sluta klaga på alla toys som vill börja. för om dom bara blir retade osv så är det rätt stor chans att dom kmr att sluta upp me graffitin !
Vore ju jobbigt om dom slutar med graff pga att ngt nörd suttit på whoa å sagt död åt toysen hahahahahahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha den kommer aldrig att dö ut graffiti finns ÖVERALLT!
nee graffitin är odödlig ! !!
alla sitter o nojar upp sig i onödan. jag lirade nyligen min första panel utan nåt knas eller något det är lungt såvida man inte har span på sig o så gäller det att kunna göra det på rätt tider så de e få väktare ute!
ANDALE
kan man se tags i åseda så lovar jag er. graff kommer inte dö ut..
Why you little..
graffiti är en konstform...den enda konstformen som inte går att stoppa och så länge folk vandrar denna planet kommer alltid någon att vilja uttrycka sig på det här sättet...jag tror även att stämningen mellan graffere förstör lite. alla kalla folk för toys osv. utan att hjälpa så knäcker man vissa hjälp toysen i stället alla har vi varit där! alla måste börja där!
o realy?
Jag ska anlita en riktigt bra hacker som kan ta ner den här sidan 4 life!!!!!!!!!!!!!!!! NOT!!
http://s2.gladiatus.se/game/c.php?uid=31408
måla istället för att spekulera på whoa om svensk graffitis framtid
VAd är Vandal squad?
Hehe?
svenska writers har dålig kunskap om att köra panels osv just därför körs det inte så mycke, men bomba glatt och lägg inte ner så mår alla mycke bättre än nu .
bboying is my nature
Varför klagar alla på att det är svårare att måla nu? Mer knas m.m, det är bara att köra på lugnare ställen en att logga in på whoa och ge upp? Sen att alla håller på med varandra man kan ju kolla på whoa direkt och se hur det är. Är man kass så är man kass, ingen som ger tips eller något. Sen har vi den där jävla hardcore attityden fyfan... Ni bara lägger något i krom och svart skyller på ni är hardcore. Klart det inte uppmuntrar nya folk att börja, lägg ner tid och gör något fint.
Hoppas att cmf1 kör på lika hårt som för så kommer inte graffen att dö ut i sthlm....
Yo M-LINE
Istället för att göra sitt bästa att få med så många som möjligt till graffen så gör man motsatsen..
- Våffelstövel -
Graffiti kan aldrig dö ut det kommer aldrig att gå! Och sluta säga att det kommer färre och färre målare, för det stämmr VERKLIGEN inte! vad jag har märkt så kommer det fler o fler hela tiden och graff växer! bara att alla toys e så okända att man inte ser dem nånting..
Kvantitet före kvalitet är något som förekommer allt mer idag.. Detta kan vara p.g.a att alla tror att det är mera knas idag, okej visst mer kameror osv.. men på falck tiden var väktarna "en aning" värre än idag! så ni som känner er osäkra var inte det utan fortsätt med det som du en gång hade som dröm. :P Peace
Om alla slutar å vara så jävla negativa till alla som vill börja så kommer graffen inte dö ut.. men alla få ju damp så fort någon som e ny skriver nått här på whoa!! Så va lite sjysta mot dom nya ist! ha det najs
Chilla på det!!
Lyricist
2007-05-24 16:19
Den olagliga graffen kanske kommer dö ut, men konstformen kommer alltid att finnas det är jag säker på.. Den är faktiskt rätt uppskattad som konstfrom idag av många tro det eller ej..
vroksjab P18 <-- true! men det är bara att ligga i å köra för det man känner å brinner för
atention hoes!
sen så är det så att de som målat ett tag har sina spots osv, det finns ju för fan inte nått kvar åt de nya talangerna, dessutom är målare som legat i ett tag, o dessutom e med i nått större crew, jävligt pigga på att spitta mindre kända målares tags, to play kings. Så vad är det en nybörjare ser när han skall ut o måla? risk att torska för polis eller väktare, risk att bli slagen av väktare eller polis, risk att bli slagen av en random graffhatare, som sedan ringer polis, risk att hamna i bråk med andra målare som leker mangas, risk att bli rånad av andra målare, risk att bli krävd på burkar osv av andra målare som anser att du målat på deras spot. risk för misshandel förföljelse av andra målare böter, en jävligt grå vardag för en ung konstnär!
Så länge man själv engagerar sig i sitt eget målande så dör graffitin inte
svårare än så är det inte
Allt är ju internets fel, lär ju inte bli bättre. Många lever sina liv på internet istället för att andas lite frisk luft och upptäcka lite. Allt man behöver veta går att googla/whoa fram och har du en väl uppdaterad fotolog där kanske var 5:e bild är en piece så anses du vara aktiv trots att ingen från just den staden känner till denna person. Allt går att bygga upp via internet istället, tryggare så. Sen så kanske man ska vara en djäkla slips och skylla på högkonjunkturen också, folk är lite hoppfulla och märker att det går att tjäna pengar istället för att racka burkar och klottra litegrann. Usch.
Intressepenisen hårdnar!
varför ens lägga upp en tråd,de e ju ni som gör graff scenens framtid?
fan vad ni e grinar över att det kommer ta slut , vafan det e ju ni som gör så att det tar slut ,det kommer finnas när ni slutar så varför bryr ni er för
Justde gö som PROUDVANDAL holl er aktiva så dör de aldrig ut! det är ju oss graffare de hänger på!
Jag har beats yao! www.soundcloud.com/svenskhiphop
Graffitin kommer inte dö ut så länge vi håller på ! KÄMPA!
fyfan vilken dålig tråd!!!!!!!! haha
Det kommer säkert bli som i spelet GETTING UP! Nån toy kommer och bombar hela sverige-NOT ahaha PEACE OUT!
dope-3*dope-3*dope-3*dope-3 || Graffiti
Enda rätta är väl att alla som läser detta inlägg går ut och bombar idag.
DENNA TRÅD HAR REDAN VARIT UPPE ETT ANTAL GGR..
http://www.myspace.com/recodprod
Lyricist
2007-06-18 19:57
hehe som sagt.. Den olaliga graffen kanske kommer ha det svårt att hänga med i utvecklingen.. men.. om man verkligen går in för det så spelar det ingen roll om det finns vakter o kameror överallt så egentligen handlar det bara om att man antingen inte vill torska eller helt enkelt inte vågar riskera saker... Men graffiti i sig kommer nog aldrig att dö ut... den är fortfarande i utveckling som en najs konstform... Och det är ganska accepterat av många nu för tiden.. så svar på din fråga om GRAFFITI, kommer det att dö ut? Svaret är antaglien NEJ.. Jag tror inte inom de närmaste 50 åren iallafall.. Så det beror ju lite på vad du syftar på om det e lagligt eller inte.. spela roll... samma sak världen över... åtminstånde i de mer utvecklade länderna.. Där kommer det tvättas oftare och inte komma lika många nya writers eftersom dom flesta inte vill sätta allt på spel... Det är iallafall vad jag tror... Sän finns det ju en annan sida också.. Om den olagliga graffitin dör ut, kanske det blir lite mindre intresse och inte lika många som börjar med graff alls.. vilket vore hel trisst...
Asså vafan, skit i bevakningen för i helvete, titta runt lite o planera så kmr det säkert funka bättre, planerar rätt mycket inan jag drar ut o bombar allt i min väg nu förtiden, funkar skitbra för mig. Och det där med toys som tar åt sig så mycket, om dom går till forum och skickar ut sina pieces, så får dom väl räkna med lite taskiga kommentarer, tycker att man ska tänka på kommentarerna och ibland rätta sig efter dom om de är vettiga. Så dom som börjar grina när nån säger att deras pieces suger kuk är väl mer fjollor som inte har stake nog för graffiti, om nån säger att din piece är ful, så skit i det o träna mer? är väl inte så jävla svårt o förstå, såklart man är dålig i början.
Lyricist
2007-06-21 12:24
Bättre åt ta åt sig skiten och förbättra sig.. kritik är bra, kunde inte sagt det bätttre själv..
tycker det har ökat i norrland, men det är vell ingen som märker?
Lyricist
2007-06-24 11:47
hehe e kanske inte lika mycket bevakning uppe i norr inte vet jag... så folk kanske åker dit istället
scenen kommer vara död om 10 år det vet vi alla..
Folk måste börja snacka mindre och göra mera! Allt snack om bevakning och så vidare är ju bull, SCOOPA innan era jävla bananer!
bönderna som kommer till stockholm är hoppet
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg