R.I.P vattenverket, mälarhöjden
Famet i mälarhöjden söder om Stockholm, känt bland många stockholmsmålare som vattenverket, är nu jämnat med marken. På fem veckor har man lyckats riva ner och fraktat bort i stort sett hela stället. Det som återstår är grunden och den höga skorstenen. En bit graffithistoria är död, och ska istället ge plats åt nya bostäder (dyra bostadsrätter, förmodligen). Vi kommer att sakna dig, vila i frid!
vill ha en fet jävla bonus med fallskärmsavtal
ja där va jag ett par gånger 2001 haha jävla luffigt ställe.
"dyra bostäder, förmodligen" hahaha den klassiska whoa-vänster attityden, så jävla pinsam!
"Som klockrenh säger." - oneoo
Ett riktigt luffarställe var det, men fan va tråkigt att det inte finns kvar längre. Lite tid har man ju ändå spenderat där. Många minnen...
sameshit eru famebög eller :)
fuck fames
Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!
Skivsamlare
2005-10-20 15:41
otur alltså!
Lig wakker in mijn bed, Mijn hoofd vol met gedachten, slapeloze nachten
det va ju på tiden.
CHILLNANI
Skönt ställe yao. Chico äger
nimrod Skicka meddelande Gästbok Daterat Idag 16:48 go fames, fuck fame. ------------------------- Borde väl vara Fuck Fame, go Fames låter bätte :/
Letar du efter bra OG filmer spana in min sida www.Thuggish.biz finns även bra serier och nya music releaser. http://muaythaisthlm.blogg.se
keep it real, rest in peace
Fan asså! Trodde det skulle dröja många år innan det försvann! Många sköna minnen därifrån! Vila i frid min vän! =(
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg
det e ju förfärligt asså!..kniven i hjärtat
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg
Tråkigt värre. kommer ihåg alla dagar man hängde där med grabbarna å piecade... skit najs det var asså. brushorna... nu är allt som bort blåst *snyft & gråt* *ledsen* *torkar bort tårarna med handen*.................
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
kan ge mig fan på att det är reine som är inblandad..
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
haha isåfall borde ni se famet i biskop, åttan.. dom har bevakat skiten som om det vore Vita Huset eller nåt.. mer o mer fames fuckas ser det ut som, graffiti är mest hatad i sverige. blah
www.gbg031.se
Efter fjortisar d.v.s :D Lite tråkigt att dom rivit famet, hade ju kul där några ggr. RIP
Kuken Hammarby!
Vaaaaaaaaaaaa!!?!?!? Helvette..ett stycke nostalgi blir plötsligt slitet ur hjärtat på en.. REST IN PEACE!!
Straight outta Hägersten!!
Fames är bra! U may learn something from it.
TAPETKLISTER
efterlängtat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Var det inte snack om att öppna en flyktingförläggning där ?
rest in pieces haha
I don't give a fuck, I'm famous!
bättre att köra dåligt ute på gatan istället för att köra dåligt på ett fame iaf..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
precis som golath sa! word
www.gbg031.se
Så när ska dom jämna resten av sthlm med marken? "på tiden" blir mitt svar då
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
GoLiAtH- P0 flycktings förläggning o hyres hus blir endå lika dant ahha
Zenoone ah du med... att märka hur någon annan skriver e den svages sätt att höras i sammhället... goliath ah men om vi säger så hära . hur offta ere en invandrare i Sverige har råd o köpa en villa . Han måste ha bott i Sverige mer än 30 år .. sen skulle de nog inte sälja till en heller därför... de e så sverige e...
kolla då... jah bryr mig inte
nej jag vet jag är inte skillad, men det betyder inte att du är det heller. jag har inte sett en enda medlem här med skills. det enda ni är bra på är att få overkills.
Jevligt synd på stället. Gillade det skarpt förut! Goliath: hehe. torskat för dem förstår jag din toy ;)
+46
Värre när de jämnade Lugnet med marken! Det var en idyllisk plast!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
-GoLiAtH- jag skulle ta något seriöst från dig om du inte hade den där stora redline saken på din presentation
stick hem och lyssna på looptroop eller något
Peter och rickard från csg akta er..!