I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

livet i tunnlarna(tv5)

Vår Hiphop - Graffiti

2005-03-10 17:42
Jimdolf P16

vem va du då?
--------------------------->

2005-03-10 18:11
Jimdolf P16 - då måste du vara en av dom där yngre killarna hihihihih. coolt! 8)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-11 07:23
Programmet var ju lite spännande och se tycker jag .. =)
AIK / TOTTENHAM

2005-03-11 16:04
Ja, fan.. Dom där engelsmännen som blev helt till sig när dom kom i n i ett sunkigt avlopp typ.. så hade dom en liten ful kärra att glida runt med i rören, haha
det var iofs jävligt kul att se=)
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!
Graffare

2005-03-11 20:20
jag såg de sista tio minuterna...min familj tog upp patsen vid tven för den där hockeymatchen =/

tyckte för övrigt att det verkade intressant.
They called me Mr. Glass

2005-03-11 20:32
Program som sänts på TV är precis lika upphovsrättskyddat som vilken Hollywoodfilm som helst. Var vänliga att länka inte till sådant, då det behandlas enligt regeln om warez.

Svara inte på detta inlägg, tack.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2005-05-12 22:56
jo! vi kommer alltid att förakta er!
en för alla, och alla mot urbana exploders!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-15 01:32
Okej så här ligger det till, alla på whoa är i regel runt 15 bast och bara skriver massa skit i alla möjliga trådar för dom inte har något bättre för sig(jag är inget undantag) och därför blir det en omogen och fånig stämmning på forumet.

Sen den där sidan du länka till, vad fan var det för bilder?
Inget var underground eller speciellt secret o spännande, inte för det måste vara det men är inte det halva grejen med UE? Kravla runt på svåråtkomliga platser och sånt.. Istället för att ta en bild på ett staket eller en häftig skylt där det står tillträde förbjudet. Du kan få köpa en sån av mig, jag har massa, sen kan du känna dej jätte cool när du sätter upp den på dörren och kryper runt under dina täcken du har laggt på golvet i ditt rum.
Lycka till alla UE:are!
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!

2005-05-17 21:21
wet P22 är inte en talesman eller soft representant för UE-kulturen, eller jo förresten, det här han för den raserades efter femman dokumentären, han tillhör ett gäng toys som inte fattat grejen.

Det finns andra som kör ett helt annat race...