HBFJ_MOTARD Det var troligen SVT2. Men det kan ha varit Kanal1 eller tv4 också. Skulle dock tippa på tvåan. Maila dem och fråga vad det kostar etc. Har för mig att det är ganska dyrt.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
eyegasm okej.. tackar så mycket.. Är det bara att dom glidre runt o kikar eller pratar dom om Graffitin.. blir intervjuade etc.
hej. två st tack!!
aa^ ja gillade programmet. Go Terrorists!
www.myspace.com/psyenceuromaniac
detta var de absolut dummaste programmet jag sett på jävligt länge, så jävla dumt överhuvudtaget att snacka om detta på TV, nu kommer ungarna dö som flugor där nere.
Street savvy
NEJ! Inget UE-forum på whoa! Graffitiforumet är redan för mycket! Nu får ni hålla i hatten mods, annars blir det ett jävla spring över allt!
För övrigt anser jag att graffitiforumet på whoa bör förstöras.
XADAMZ F14 mmjo det var ju inte direkt svårt att se vilken tunnel de är.. o den är så helig oxå:D svår o hitta :P
bie-atch
ona-one P24 1. Ja såklart men ingen har tidigare sagt att de är en sport att knalla där nere förräns nu detta. 2. spelar ingen roll 3. klart inga glin bryr sig om nån gubbe säger att de är farligt
Street savvy
den där tunneln de var i ligger väl ut mot skanstull typ..
Go vegan!
ÄRE NÅN REPRIS? nån som vet
när går reprisen då?
wemcrewclickclackgang!
halva sveriges befolkning har väl sett hur det ser ut under den där bron då det spelats in scener till minst 10 balla ztv-musikvideos där. antar att det är tillräckligt "street" inom gångavstånd där för rikemansungarna på produktionsbolag mm (man kan ju inte åka utanför tullarna. det är farligt).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tv3 insider, eller special eller nåt i den stilen gjorde ju Kloakfolket. då går reporten och nån leffe från sl ner i tunnlarna och letar uteliggare. när dom hitta en som sov i ett litet "rum" var leffarn råshysst och börja lysa på honom med ficklampa och sa att han inte fick sova där och mota ur honom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den dära filmen eygasm snackar om hittade ja på nätet för inte allt för längesedan. mins dock ej var. vet att ja sparade ner den på en cd dock...
jusqu'ici tout va bien.
tråkigt program
XADAMZ F14 : näjk aldrig förstår inte hur dom vågar *host* hahahahahahahahahaha
bie-atch
Xadamz: haha jag vet, fett lamt!!
"Platser där ingen tidigare varit" och vart dom än gick fanns det tags.
www.iluvrnb.blogspot.com
wasteapa01 P17 Jobbiga brudar? Tyckte du att dom fick för mycket av programmets tid? Tyckte du att dom pratade för mycket? Och när var det dom sa att dom var lesbiska i programmet? Det missade jag. Låter som du lider av vad man i lågstadiet kallade för tjejbaciller.
www.iluvrnb.blogspot.com
repris?
Det va bättre förr, svenskunderjord!
frågan e att dom där nick och jonn.... sprang runt och var "maskerade" och inte ville visa sina ansikten jag tror iofs inte snuten går och pådrag efter snorungar som knatar runt lite över allt......men det som gjorde mej lite fundersam var att det fanns skarpladdade patroner i en ner laggd läkemedels fabrik.. lite resident evil kännsla.....nån som kan ge vettig förklaring?
Kärlek och respekt...
FLUNITRAZEPAM F1 låter sjukt.. eller så är de kanske nåt kanal 5 har lagt dit för att öka spänningen.. men vem vet..
christus.... tror inte det men det var en väldigt intressant teori..jag tror iofs att när det var personal fest så drog dom ett par fina piller...och avlossade lite petroner på praktikanterna.....nemen seriöst det såg ut att vara patroner som passar ak47 kulspätts har jag för mej
Kärlek och respekt...
jag tror inte dom riktar filmen mot dom som redan veto m detta.. tror du ett vanligt svensson kan räkna ut att ngn har varit där tidigare.. snälla folk.. tänk lite!
de snackar om det som om det vore nån ny grej, vart de än går finns ju fan tags. målare har varit överallt i de tunnlarna redan ju.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
när går reprisen om de går nån?
Greenline/Uffline
Skivsamlare
2005-03-09 13:16
haha, bra program, men dom där 2 nisselassarna på 17 år verkade lite amatöraktiga:P
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Killerbingo: wasteapa01 P17 Jobbiga brudar? Tyckte du att dom fick för mycket av programmets tid? Tyckte du att dom pratade för mycket? Och när var det dom sa att dom var lesbiska i programmet? Det missade jag. Låter som du lider av vad man i lågstadiet kallade för tjejbaciller. Ojojoj, nu råkade jag tydligen snacka om dina kompisar verkar det som. Att du ens orkar ta parti för några du sett i TV.
Intressepenisen hårdnar!
får vänta på reprisen:(
när går reprisen då?
Greenline/Uffline
Det var bara de där engelska lirarna som hade någon koll. Alla de svenska historierna var antingen bara fjantiga eller uppgjorda. För de påstod att "T" och hans gäng vandrade runt i timmar, hur gjorde de då med kamera batterier och film? Tänker inte yttra mig om varken de som knatade i Eriksdals eller St:erik.
Haha yeah!! Dom visade min Ängel-mall!!
sista gången.. när går reprisen?
Greenline/Uffline
nån som vet när reprisen går?
Ja, de var jobbiga. Kalla mig en mansgris eller vad som helst, men det var mest de jag störde mig på. De som hängde med den där lilla muppen med snedlugg som tyckte han var så erfaren. De sade i princip ingenting under programmet och verkade mest bara vara två groupies som hängde efter honom för att få lite "air time". Inte gjrode det saken bättre när den ena, som jag trodde var en man, visade sig vara kvinna. Sedan att de båda bar allmänt olämpliga kläder gjorde ju inte saken bättre. Nedsläppta hängslen t. ex. Lesbiska antar jag bara att åtminstone en av dem var, nämligen den ljusa. Bara något jag gissar på. Alla analyserar vi människor på olika sätt, detta var mitt.
Intressepenisen hårdnar!
ÄR DET NÅN SOM VET NÄR REPRISEN GÅR !!!!!????
SKU - SKU - SKULASON!
haha idioter som skriver att det blir knas i tunnlarna nu det har det juh inte vart dom senaste månaderna? nene jävla idioter
Jag tycker att programmet var bra och intressant. Tycker dock att det e jobbigt och irriterande att aen massa snorvalpar kommer att springa runt under staden och leka coola utan att ha en aning om hur riskabelt det kan bara. För det ÄR farligt. Suck. Fast.. de sa ju på programet att det är jätte farligt att leka på dessa ställen. Hoppas folk fattar bara. Bajs Bajs =)
PLUS, jag säger till dom som klagar att dom är toys och att dom inte alls har besökt platser som ingen har varit på. han sa själv, nu ska vi till "grottan", den är hju inte sådär oberörd. jag menade bara att dom vill visa folket varför dessa människor gör som dom gör.. fast då ska det finnas smart whoa folk som ska säga att dom är toys jag vet inte vad. ( jag har inget med dessa killar att göra ifall ni skriver det så skriv inte ) peace annars.
frågan e att dom där nick och jonn.... sprang runt och var "maskerade" och inte ville visa sina ansikten jag tror iofs inte snuten går och pådrag efter snorungar som knatar runt lite över allt......men det som gjorde mej lite fundersam var att det fanns skarpladdade patroner i en ner laggd läkemedels fabrik.. lite resident evil kännsla.....nån som kan ge vettig förklaring? ingen kom med ett svarså jag fräschade upp frågan
Kärlek och respekt...
Aldrig funderat på att de kanske gick på kända ställen för att de just är kända? Kanske inte vill avslöja nya ställen? Har f.ö. svårt att tänka mig att alla de som skrivit "fan vad toys" någonsin varit nere i någon tunnel själva. En sak till... Om du tänker säga "fan vad toy" "det fanns tags där" "folk har varit där" etc. Bespara oss det, det har skrivits "några" gånger tidigare i den här tråden.
vilka toys
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
"Akaja-templet"
Intressepenisen hårdnar!
sen när sände dom programet FÖR klottrare? sluta klaga
MenzSMK P18: Ja och nej, det sker ett par sådana incidenter om året faktiskt. Det de inte nämner är att det uteslutande är uteliggare som krypit in för att sova som råkat ut för det. Visst kan en vanlig människa göra det också, men oftast har man med sig en vän när man gör sådana strapatser och kan därmed undvika det ödet.
Reprisen går fredag natt. Närmare bestämt 04:55-05:45.
wasteapa01 P17 Ja du verkar vara en mansgris. Jag känner verkligen inte dom som var med i programmet och tyckte personligen att alla verkade vara geeks. Om dom följde med för att få air time. Vad gjorde inte då killen som ledde expeditionen? Var inte han fame-kåt eller? Förövrigt så tolkade jag det som att den andra tjejen var med i TV-teamet men jag kanske har fel. Men annars var det väl killarna som var toys i den gruppen. Gick omkring maskerade och låtsades att dom var hardcore och berättade om den enda gången dom blivit jagade. Och till sist kan man ju fråga sig hur viktigt det är vad du tror att en av tjejerna i programmet hade för sexuell läggning. Det handlade ju inte direkt om paradise hotel.
www.iluvrnb.blogspot.com
tuva härlig tid, då har man inte kommit hem än..
repris eller???
FREEE ROBBADUBBBB!
Killerbingo: jag tror du var den ljusa tjejen i Blåkläder.
Intressepenisen hårdnar!