menzsmk du har ju spittat den där som du länkade!(eller som sags länkade)
ÄBOD
Graffare
2005-03-11 20:23
rastahunden... vad snackar du om nu? de är väl inte spittad?
They called me Mr. Glass
jo jag har sett nån bild som menz har lagt upp där det står smk, och då skymtar man det där teglet i bakgrunden som man ser på sags bild!
ÄBOD
Propps till Herr_Berg för utomordentliga målningar :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2005-03-12 11:52
menz..: inge.. något som jag bara har fått för mig isf.
They called me Mr. Glass
MenzSMK ni verkar gilla det där elskåpet =)
fuck off
Rastahunden P0: Att måla över och spitta är inte samma sak, med undantag för just detta fall ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
menz vadå 18..det har jag inte utalat mig om. haschpuppie vadnu..det har jag inte heller utalat mig om tror jag.
ÄBOD
likemike hahahahaha förlåt=(
ÄBOD
jävla tjafs!
VIETNAM'1975
Graffare
2005-03-18 16:21
vad var menat till mig?
They called me Mr. Glass
typ alla målningar ser rätt gamla och flagna ut.. typiskt 90:tal.. tycker inte ni det?
Kicka Bootica staljlen! :()
klart man är det över en sån målning
ÄBOD
Graffare
2005-04-04 17:13
Graffare
2005-04-04 17:14
fan också...deras server ligger nere för stunden
They called me Mr. Glass
nice allihoopa!!
Graffare
2005-04-05 21:45
lunatics fet som få! vem är du på bilden ;) btw töligt att blir övermålad med en t-up =/
They called me Mr. Glass
Skithöna P17>> jag framför målningen såklart.. =)
fan va alla ska ursäkta sina pieces med dropp o stress o grejer, lägg upp nåt ni kan stå för utan ursäkter istället
MenzSMK P1 : fattar inte hur du får hans grejjer att se ut som IAK's grejer.
Whiskey & Cola !.
Graffare
2005-04-12 15:49
mens bla bla: har ingen aning om vilka det är dock....
They called me Mr. Glass
kan ni inte länka lite mindre bildre tack....
HAHHAHAAAHHHAA måste bara hahaha markus du har ju stavat fel i rubriken!
http://www.earforcefm.blogspot.com
Graffare
2005-04-14 11:48
MENS BLA BLA det var inte den bästa liknelsen...mina grejer kan man verkligen inte säga att det liknar deras...
They called me Mr. Glass
TimberC::cleana färger
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Finns en del sköna grejjer.. men ni som vet med er att ni laddar upp skit ge fan i de förstör juh tråden horungar
TimberC Ja man måste ju ge sponsorn lite cred :) Det var ingen dålig piece du la och vad jag kan se helt identiskt med skissen du visade mig när du var i affären, big up!
ASUL P17 hahaahhahahah Jätte Rolitt...NERD...
Graffare
2005-05-07 11:08
timberC Den diggar jag fullt ut!
They called me Mr. Glass
MenzSMK P1 Fet skit du langade, me like
dede P0 man tackar man tackar :)
..
DIALES P17 är de den gamle bribe från uc crew?
Greenline/Uffline
HeskLbs Riktigt tunga!
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
va fan lägger man upp bilder man inte är nöjd med?. Länka nån sleten panel och sen två mil bortförklaringar... Är det för den panelen är den enda eller?
MenzSMK P1, fan vad gulligt, har du byggt om din gamla koja till klotterplank
-there's more than one way to hell. it ain't no right way!
menz vadå "inget specielt"? dom var ju as fetta specielt den andra :)
MenzSMK P1 du har först gjort den ena och sedan använt den som uppskissning till den andra..;P
bakgrunden var okej.... 40gädd
-there's more than one way to hell. it ain't no right way!