ohyra i gbg e ju typ 2000 % bättre.
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla!
Herr_Berg P17 var i vetlanada ligger det där gymmet ska fan gå coh kolla?!
Det är ju för fan Ohyra från Gbg som vi pratar om! Och jag måste hålla med Sain, han är ungefär 2000% bättre än Örebroaren
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
text text text... folk är så jävla okreativa idag dessutom.. har fan sett allt här innan känns det som... mycket lägre klass på whoa nu än på länge!
http://www.earforcefm.blogspot.com
Lunatics Nice
U name it..
LööV F54 vad gullig du är ;) -Kuta- tack mannen. XADAMZ F14 vad gillar du för stil då? karl-AnToN det ligger vid Lidl, som man ser om man kollar längs med spåret om man har nässjö i ryggen om du förstår vad jag menar. sen vid lidl så ligger det ett tegelbyggnad där det står "vetlanda friskvårdcenter" där inne är det :)
SMÅLAND!
Herr_Berg P17 du me
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Watone! dom målningarna e snygga, bara 1(eller några stycken :D) fel på en av aws bilderna har du bajtat corn s stil och AWS är ett crew i helsingborg :)) så nu vet du det :D
MenzSMK hehe det gammla vanliga stället där alla hänger i e-tuna :P:D
U name it..
Föresten. rätt sjysst piece Menz
U name it..
det är väl ärna det där lr har jag fel vare vanliga vatten tornet?
U name it..
MenzSMK P1 Finns en som drar Cast i Uppsala (just so you know,no hard feelings)
"Swedish police. Stern, stern but fair"
Vad spelar det för roll weeman?? jag tror inte snobben va ute efter att bajta..
U name it..
Som sagt det spelar ingen roll,ville bara upplysa.
"Swedish police. Stern, stern but fair"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LIO-NFA tack, yes X-wing mall. GC P60 tack. dom på bilden är sålda men jag ska göra fler, nån som vill köpa. 200kr st? skriv ett meddelande ifåfall!
SMÅLAND!
Moderator
2004-12-10 09:05
Galenish Den var fresh! Skulle vara cleant med svarta hls bara :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
mm svarta highlight på
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
UPP!
vad menas med upp?
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
ekerö P34 ' att tråden ska komma upp på 1:a sidan i forumet så att fler ser tråden och fortsätter på den...
öpp..
nödvändigt LööV.. men för att tillföra tråden något får jag väl säga: ta en titt på min pres...
WHADUP
höhö härligt Lunatic :) vi lär ju slenga upp nått i sommar va fan de va fett nice den gången du tryckte upp den där... pz
LööV Nä det var det inte för det e jobbigt att skriva :).
someone du är inte bara grym på att göra sköna skisser alltså...
Jag hatar att skära mig på papper!
DÄDÄ ahoo maby that...!?
man tackar Fjant F19 tuvär kunde jag inte kolla in dinna skisser va nån konstit me dom men legg upp nya så tar jag en titt..:)
Blir typ rädd när jag ser dessa saker. Måste sluta hänga på whoa... antar att jag hade lite förhöga förhoppningar om denna community :S
vad vill ni?
VIETNAM'1975
farout: fresha grejer... har märkt att de som klagar över hur dåliga alla är inte vågar lägga upp något eget..
gah
okej? copycats
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
farout 1, 2, 3 och 5an e grymma men inte 4an men men :)
dede, corn vet jaginte vem det är, och ja, jag är born an raised i hbg. och jag har pratat med nafe(stefan) och eftersom jag ver en liten del av crewet innan så har jag bara fört det vidare hit till gbg.
fullaste ja har sett fy skäms ---------------------------------------- --- Om ni tror mig!
musique
someone P1 Hmm du har kanske inget program som stöder pdf-filer?
Jag hatar att skära mig på papper!
Graffare
2005-03-10 16:35
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/ upload8/16-sne8.jpg kolla om ni vill..och ni behöver inte kommentera att det finns en legend i gbg för det vet jag redan.
They called me Mr. Glass
Graffare
2005-03-10 21:26
tack Qpol. kul att någon uppskattar det man gör.
They called me Mr. Glass
Skithöna: tuff stil
VIETNAM'1975
Graffare
2005-03-11 16:26
menz bla bla.... bor inte i stockholm och jag känner i nte till någon ilsk... thx
They called me Mr. Glass
Graffare
2005-03-11 20:07
sags: het...bara het!! btw MENZSMK...du är väl inte 18?..du är väl typ 16 om jag inte misstar mig.
They called me Mr. Glass