t-shirt rånarluvan
kommer någon ihåg adressen till sidan där dom visar hur man gör den???
We are just statistics, born to consume resources.
ta en racklig t-shirt och klip av ermen bara? smidigare an en hel t-shirt att konka omkring po.....blir skitbra om man har en luva eller mossa po sig ockso,.
jomensåatt...nå vet ja.
hade det ute på stan, fan vad folk glodde. NINJA POWER!
SMÅLAND!
hehe de ser ju nice ut när jag väl klarade det...men det är nog bara jag som fastnade på något konstigt vänster på 2:an :) för litet huvehål på tröjan antar ja...
sig t-shirten kanske!! om det är viktigt!
e väll sen sån som shep har på sej i merry fucking x-mas?? han ser ut som en pirat ju...
hehe ska testa nu alltså.. fan v schöönt.. sak testa köra några slga o sparkar framför spegeln... ;:)
AIK
ahhaha ah visst var det kuuul! :D
och vad har du nu smidigt för djuvulska planer....hehe...
There´s no point of living if you can´t feel alive....
visst asså, bara du har ninja handskar.
SMÅLAND!
jag har redan det varje dag.
SMÅLAND!
Ser jävligt läskig ut den där prylen. Känns dock som att det går snabbare att fylla med en chrome i varje hand.
Själv har jag 7 och ¾, så jag klarar mig.
man kanske borde inhandla ett sånt där "Action gun", inte för att jag vet vad den är bra till, men den var ju ganska tuff! ;)
There´s no point of living if you can´t feel alive....
aa du har rätt d e ju jävligt jobbigt att ha en t shirt på sig d blir ju så tungt runt axlarna när man har på sig den ,,
nej men nar man inte har den po sig moste man ha den nogonstans, oppna ryggan o laaga i eller satta po sig den, osmidigt. en t-shirt arm ar smidigare att bode ta po sig, ta med sig dit och tillbaks och funkar MINST lika bra, jag menar ju inte att man ska ta sin dyraste fubu eller graffiti cant be stopped thirt och klippa av armen po utan man tar ju givetvis non gammal javel i stil med wu-wear eller southpole.
jomensåatt...nå vet ja.
Tattarkläder... snarare svenska små killar..
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
använd din införskaffade gnagethalsduk och gör om den till en rånarluva.. p.s man behöver inte ha sönder sin ljuvliga halsduk..
AIK
eminem kläder knäcker!
SMÅLAND!
det funkar bra det där, osså kan man inte torska efteråt på förberedelse till brott, eller vad man ska säga/skriva... (om någon snut eller så skulle plocka en efter att man tex har fått knas...)
Jannica är glad när hon lämnar sin mormor och åker hem till en bekant. <br> Där tar hon en fix heroin inför mötet med kunden.
hehe skön den där ninja saken juh :)
wemcrewclickclackgang!
neeeej... finns det ingen fungerande länk till ninja guiden längre?
http://www.kortfilmsfestival.se
Man kan göra en ninjaoutfit med ett par boxershorts också.
Propaganda åt folket..
äh.. mössa o halsduk.. då förlorar man visserligen ninja looken...
ZYKO P15- håller fan med dig ja! det är fan den riktiga graffen´s stil tycker ja men rånaluvor funkar bra de med;D mend et blir fan lite väl mycket att både måla graff och at va en wannabe ninja:D
/SlinOne o.s.v.
undrar om väktarna blir rädda för en om man har på sig t-shirt ninja mask?? om man torskar när man har en sån kan man försöka o skrika på japanska när dom frågar nåt... tål o testas
länken funkar ju inte
Bukit lawang
nån som kan fixa på en server som e uppe hela tiden vill också se hur man gör,
Letar du efter bra OG filmer spana in min sida www.Thuggish.biz finns även bra serier och nya music releaser. http://muaythaisthlm.blogg.se
Länk fan funkar fan inte..!!
Pro.Duktig.ons
Yrollish: va du e negatiiiv
Yrrolish negativa jävel.. nödvändig att skriva
Pro.Duktig.ons
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
meeen.. äää.
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
MEN LÄNKEN FUNKAR INTE
Letar du efter bra OG filmer spana in min sida www.Thuggish.biz finns även bra serier och nya music releaser. http://muaythaisthlm.blogg.se
Kan nån som har bilden ladda upp den?
jag vill lära mig
T-flo P14 hoppas att du sympatiserar med kampen isåfall, att ha en palestinasjal som maskering för att vara cool är lowlow
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
kom på en liknande variant en gång när jag skulle skydda mig från myggen på godsyarden.. det var tider det.. den e enklare också.. fast då ska man helst ha en keps på sig.. annars blir det lite obekvämt.. men då ere bara att he tröjan på huvet.. sen "hålet" framför ansiktet sen knyter man ärmarna bakom huvet.. :)
cry me a river! --> thcrew
haha den var stentuff ju... skrämde skiten ur morsan med den... :D
K-line UsassinS
länken funkar fortfarande inte. nån som kan skricva hur man gör?
a ingen förutom nollfems länk funkar
"Swedish police. Stern, stern but fair"
testade nyss att göra en sånn där:) man ser riktigt farlig ut i dem!
kör hårt på gamla gasmasker från 1943 istället, mycke collare än allt annat, och ett plus är att dom hjälper mot senapsgas, om man byter filter!
keep on chipmodding in the freeworld!
rånarluva är ju helt ok att maskera sig med,,men en palestinasjal?? hmmm tack men nej tack! man ser ju ut som en terrorist,och ser man ut som en terrorist då blir man popped in the head. så tycker ja.
haha aja men jag tycker att palestina sjal är för fult! rånarluva RULES!
Weeman: Ditt resonemang håller inte, ser man ut som en terrorist när man har palestinasjal som maskering? Jovisst, men man gör inte det när man har på sig en rånarluva !?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.