I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hjälpa mig med en text?

Vår Hiphop - Emceeing

Lyricist

2008-02-27 09:19

hahahahaha grymt ^^

Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
Lyricist

2008-02-27 12:54
HAHAHA! Skön snubbe.

2008-02-27 13:08
''Naivt av dom som sagt nåt i stil med "Man ska aldrig skriva till någon annan".. Håller personligen med, en rappare som inte skriver sin egna rhymes är inte mycket att ha, men ni kanske har missat att rappare som P diddy, ma$e, foxy brown etc har haft ghostwriters.. diddy har erkänt att Skillz skrivit hitlåtar åt honom... I had to drop some knowledge on you son...''

Det vet man, det där händer hela tiden i den professionella musikbranschen, snubben i Kent skriver åt någon brud också. Men nu är är ju inte vi på den nivån precis :P (Kanske vissa av oss) så det är ju lite svårt att jämföra. Sedan är han ju nybörjare, och det är väl bäst att skriva sina egna rhymes från början.

2008-02-27 18:22
blatten65 P14 jag kanske borde skrivit "Håller personligen med, en rappare som inte skriver sin egna rhymes är inte mycket att ha" i bold eller?
Peace..
Deep down, below the surface of your town, in the gutters
of the underground - that's where i can be found