hjälpa mig med en text?
Ja visste inte rkt vart ja skulle sätta den här tråden så de är bara att flytta om ja har lagt den på fel ställe. Men ja undrar om någon skulle kunna hjälpa mej med text till en låt. Ja har ett bra beat o så. Men sen när ja kommer till texten så kan ja inte komma på ngt. Och låten ska typ handla om en tjej som heter Dea som ja gillar. O hon är jätte snäll osv mot mej ;P Så ja om någon skulle kunna vara så snäll o hjälpa mej lite me texten så äre bara att adda min msn ;P Min msn är [email protected]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAAA.. Förlåt var tvungen
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
HAHA HA AHAH AHA HAAH HA AH HA AH AH AH AHA A...jag var med tvungen
http://www.myspace.com/noodlestyle
Moderator
2008-01-20 23:39
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAh.. Jag med(A)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
AHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH jag me!
Sleep is the cousin of death
he he he boom me 2
Klockan är tio över tio.
seriösa svar man får då o.O
Vad fan är det att skratta åt era efterblivna horungar? till Feliix: Jag pallar inte skriva nån text åt dig, o tror även att det blir mer uppskattat om du skriver texten själv... men lycka till anyways...
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
dea lika fet som bea billig som på rea
http://www.myspace.com/mcblindfold
HAAHAHHAAHAAHHAHAAHAHAHAHAHAH ja med!
Ny Användare : ReskOnee
PrimusC P20 , du kan vara en efterbliven horunge :)
OT: Man ska aldrig skriva till någon annan eller be någon annan skriva åt dig. Ingen kan veta exakt vad/hur du känner förrutom du själv, så satsa på att lära dig skriva eller skit i det! Förövrigt var det riktigt patetiskt att ställa en sån fråga som du gjorde, lol.
Klockan är tio över tio.
ja kom tebax o kan skriva ne snabb nu på några sekunder bea ja kan köpa dig på rea du är inte värd mer än så så stå på tå för ja kommer att gå och köpa en cigg öfr o få ett ligg sug min banan o runka av mig på stan för ja är en blöt afgan så du vet hur de är när kärleken är igång HAHAHAHAHHA är du sämre än de så uppsök sjukvård =)
Ett råd, gör inte en låt om du är 13 år och inte kan skriva egna texter. Kommer bara sluta med att du kommer bli retad för den hela högstadiet och uppåt. Tro mig.
jag tror du är en fragbite myttare som hört om whoa. .....
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
jag måste ba säga en sak nu.. jag tror inte att jag e proffs eller nåt.. nej !! MEN
jag får ofta frågan "kan du hjälpa mig med texten till en låt"
och jag får upp samma svar i huvudet varje gång !!
Det där med musik och textskrivandet är inte allas grej, jag menar
det finns 10 000 andra grejer man kan göra i samhället.. biljard, fotboll, styrketräning, gå med i scouterna, spela counterstrike, kolla tv, åk pendeln fram å tillbaka till stan.. i ditt fall, skriv ett fint brev, mail, sms :) tvånget att göra en låt när du inte känner att du klarar det blir ju bara så fel. Det känns ibland som många tror att dom MÅSTE syssla med musik, skriva texter och "BLI HIPHOPPARE" plötsligt som en jävla drog att de bestämmer sig för att nu ska jag oxå bli rappare/sångare mm.. fan musik ska ju komma från hjärtat, och nr.2 träna träna träna träna på textskrivande, rimm, röstläge och allt vad har med musik att göra den dagen (om den dagen kommer) när du e redo... e musiken redo för dig !! u feel me ? KRAM // F
He said, I write what I see Write to make it right, don't like what I be
B.N.B Inte jag, men polare. haha :)
O hon är jätte snäll osv mot mej ;P hahahhaha.. sköning..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Word på alla som sagt nått
http://Gmxmusic.se
omg, ser tom folk här som grinar när någon tycker illa om deras låtar, hur fan kan man sitta och trycka ner en TRETTON åring så här? ni saknar ju verkligen något i huvudet.
Kung i undre världen
Kanske kan hjälpa dig, men tyvärr ska jag sticka utomlands en månad .. Annars hade jag ställt upp! Kika runt i forumet & leta efter inspiration, och skriv en simpel dikt till henne, tror det kommer uppskattas mer än en halvdan låt! :-) Keep it up!
be the change
precis, keep it up, men tro inte att du kommer slippa undan allt slit som vi andra gått igenom! Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet!
är inte G, nu vet ni det, jag vänder ryggen till allt hat/<br>är mer som E, för ni vet E det är fan MC i kvadrat.. www.myspace.com/gkmonarken
Skönt att det finns några medlemmar på detta forum som inte får utlösning av att trycka ner en kille som bara ber omlite hjälp. (JackVegas, Stjärnan, PSG)
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Care hiphop är fan inte innebandy och vi är inga curlingfarsor. Gå och krama ett träd
He said, I write what I see Write to make it right, don't like what I be
de enda tipset ja kan ge dig är: ÖVA!
be inte hjälp om du baa vill FÅ en text. de blir ingen bättre av.
och byt mailadress
//Ydebrinkarn -
[email protected]
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
"Care hiphop är fan inte innebandy och vi är inga curlingfarsor. Gå och krama ett träd" Hahahaha word.
CHECKA MIN MUSIKVIDEO! http://www.youtube.com/watch?v=gAlN0uQ5W8o
Jag fixar txten åt dej för cash.
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Rapdude F18 är du en flicka? ;D.
Feliix: gör som dem flesta säger öva eller skriv en dikt,för som sagt,en bra dikt uppskattas mer än en halvdan låt som nån här sa.
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
Men skit i dea hon e säkert ful iaf
work some magic
surrealistiskt nick du valt.
omg..
http://www.filur-ownstyle.info.se http://www.filur-ownstyle.info.se http://www.filur-ownstyle.info.se
Öva, det tog mig ett eller två år att få till det, så har hon tålamod så... eller så skriver du, som sagt, en dikt.
"bea ja kan köpa dig på rea du är inte värd mer än så så stå på tå för ja kommer att gå och köpa en cigg öfr o få ett ligg sug min banan o runka av mig på stan för ja är en blöt afgan så du vet hur de är när kärleken är igång" Det där MÅSTE vara baitat från Stanislav!
Finns mycket och bajta. BAra ta nått, spela in. skicka den bara tillHENNE och ingen annan så dom inte känner igen låten. Puff u got that biiatch in your hands ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2008-02-24 23:31
alltså jag tycker nästan lite synd om killen. verkar som att han verkligen försöker och frågar alla "vuxna, kunniga" whoa-MC:s om hjälp och det börjar med fem stycken som asgarvar åt han. Vafan show some respekt, blir alla slagna av sina farsor eller? Mitt tips till dig är:
*Om du vill skriva den här låten för att du typ vill berätta för henne att du gillar henne så ska du nog bara skita i allt som har med hiphop/rap o göra och istället snacka med henne direkt och inte via någon microfon. *Om du ändå känner att du vill börja rappa, skriva och du vill lära dig tycker jag att du ska öva och inte be ngn annan göra jobbet, så lär du dig aldrig. *Skriv en låt, visa kanske inte upp för någon direkt, skriv en till låt och lyssna på hiphop du tycker är bra. Lyssna hur andra rappares texter är uppbyggda för att förstå hur man gör. Du behöver inte spela in nånting. Bara skriv, rappa för dig själv så att du känner själv att det går bättre och bättre. Sluta aldrig träna, och du kommer bli bättre. Man mognar med tiden och till slut har även du lärt dig att göra det du vill och det är då det är dags att börja, då kan skriva en låt till en tjej du gillar, om det fortfarande är vad du vill göra. Vid det laget kanske du hellre vill rappa om något helt annat. du kommer även att komma på vad just du passar till att göra för typ av musik. Ha inte bråttom så kommer det ;) Lycka till med bruden och sluta aldrig öva mannen ;) // Nick
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
The_Dictionary P18 tack för att du tog orden ur min mun, eller bokstäverna ur mitt tangentbord kanske man ska säga.
come on whoa, killen e tretton år, det e bara gulligt av honom att fixa en låt till sin första riktiga kärlek. och var glada för att det finns någon hiphopintresserad, agera förebilder!
lillkillen, hoppas du får ligg efter att ha gjort låten ;)
Vafan, bajta som alla andra!
aZZ_eM P18 frågan är väl om han verkligen är hiphop intresserad eller vill göra en låt som han börjar skicka till sin flickvän, som han sedan önskar att hon skickar runt till alla sina msn kontakter som i sin tur skickar vidare. alltså, känns mer som att killen vill få en låt som alla kommer pumpa och älska...
gobbegrogg X0 : Haha? skojar du eller? Killen är för fan 13 år + att han aldrig rappat innan, han lär ju inte ha planer för en låt som toppar listor direkt..
Ge mig 1000kr så ska jag skriva en text åt dig.
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
Naivt av dom som sagt nåt i stil med "Man ska aldrig skriva till någon annan".. Håller personligen med, en rappare som inte skriver sin egna rhymes är inte mycket att ha, men ni kanske har missat att rappare som P diddy, ma$e, foxy brown etc har haft ghostwriters.. diddy har erkänt att Skillz skrivit hitlåtar åt honom... I had to drop some knowledge on you son...
Deep down, below the surface of your town, in the gutters of the underground - that's where i can be found
Lyricist
2008-02-26 11:20
Om du nu gillar den hära Dea, så kanske du skall kosta på henne en text du åtminstone skrivit själv? Bara en liten tanke såhär på morgonkvisten.
jag är en lika stor horunge som primus asså, för palla göra narr av en hiphopare? lite respekt till våra bröder, grabbs? aja, jag tycker som resten, att du ska skriva texten själv, så länge du inte rimmar "hjärta" med "smärta" är jag nöjd, mannen, för det är fett utslitet, av bland andra mig. men skriv vad du känner och tycker om henne? :)
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
alternativet är skriv texten.. lägg den i lyricism å låt alla dfrån denna tråden gå in å säga vad du ska ändra/hur du ska ändra/ om du ska ändra å sen får du en personlig text men ändå designad av alla grymma gubbar som lever här!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Den här tråden kan typ låsas ;P är tillsammans me en annan tjej nu (:
hehe sköön
HAHAHAHAHHAAHHAAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA Underbar kille hahaa