Producent
2008-09-03 17:31
Benne - Beat 40
Tjoo, lägger upp det här beatet som jag har jobbat med ett tag nu. Det är näst intill klart, behöver bara mixas om lite grann, men ja känner att ja inte orkar med det just nu. Ligger bla. för mkt reverb på och kicken är något hög. Amira sjunger, micken suger dock, men detta är bara gjort för skojs skull. ljud och sång ligger på så ingen får för sig att sno :) Detta är nog mer i stil med RnB än vad det är hip hop, bara så ni inte börjar gnälla över det..Benne - Beat 40 Kommentarer och kritik tas gärna emot =) //Benne
dom säger att jag kan göra beats...
Producent
2008-09-03 17:41
finns att lyssna på här också om speedyshare fuckar
LÄNK
Producent
2008-09-03 17:51
vad förjävligt hon sjöng :/ men strunt i det. beatet i sig är rätt bra producerat. men i mina öron låter det ändå så dåligt :/ gillar inte denna mega reverb på trummorna. enda jag vill säga var bra är väl pianot.
Producent
2008-09-03 17:57
i mitt tycke sjunger hon rätt bra, men det här är alltså inspelad med en vanlig datamick! så därför låter det mindre bra. Som ja sa i beskrivningen så ligger det mkt reverb på just nu och det ska reduceras en hel del. tack för kritiken dock, men skulle va bäst om alla läste infon först :D
måste bara fråga ifall alla dina låtar är gjorde i samma skala?.. för de låter samma allihop =(
Producent
2008-09-04 14:32
aa har använt den där ackordsföljden grymt mkt. Beatet är egentligen ett gammal jag har gjort bara lagt nya trummor och mixat om det osv
låter nice.. fan hooka upp den där bruden med ordentlig mick mm så blir de kalas.. man hör ju att hon inte är helt tondöv:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
word på Theo, hon sjunger ju bra, man märker atth hon kan, med en bra mick så blir det nog jävligt bra :O, reffen lät lite sämmre, när hon gick högre! men nice .D pz
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Grymt fett. Fan vilken melodi, men rösten va störande tycker jag =)
Evangeliet
Benne gör det igen märker jag , dock låter det nästan lite för gräsligt med reverb, men som infon lyder så bortsåg jag från det och det lät bra, och så. Det kan du få cash för ! Well done =)
-{remne music 2008}-
detta är det bästa du gjort fyyy faen detta var tuuuungt som sjutton :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så jävla skön pianoslinga!
riktigt nice,förutom ja det du tänker ändra i infon ;) och hade gärna spelat in en ny refräng om jag vore dig :) Bigg propps ! Lovely beat ! UPP !
Producent
2008-09-07 15:24
mer?
skulle man få kicka på detta?
va e det för dist du har lagt på sångspåret det stör ja mig på !!
Fyfan vad skön pianoslingan är seriöst! påminner som fan om The game - my life om du hört den fucking love it!
du är ju grym på att gör beat:D
Slingan är skön azzz. Men sången förstör till stor del hela beatet. Peace!
ruuuuuskigt bra, men gillar inte pling ljuden i låten^^ haha men annars helt sjukt najjs!!! som allt annat, men de här beatet hade de lite extra ;) diggades som fan !! big up benne!
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
Producent
2008-09-07 20:06
hehe sången och "pling" ljuden ligger på för att ingen ska få för sig att sno mitt arbete ^^ tackar för kommentarerna =)
Beatet var asfett, hon som sjöng, mindre bra :/ men med en sån mick och en bra ick äre ju skillnad.. :)
Jag hatar När fula tjejer Checker!
För det första tycker jag bruden i låten är som gjord för detta beat, och att hon sjunger sjukt cool, in med henne i en studio med detta beaet så blir det en klockren låt skulle jag tro! gillar dissten på hennes röst fast kasnek inte ska ha så mycket, Beate är mycket välproducerat, pianoslinga är ju benne raktigenom haha riktigt nice! Jayson
www.surdesoi.com
Tyckte det var ganska behagligt, pianoslingan var helt okej men de verkar vara det enda som ligger i verserna, skulle varit tungt om du kryddat verserna med strings också. Sen att du gav basen mer tryck, de hade gjort, speciellt reffrängen starkare. Men att lägga strings i versern kan göra att den tar över reffrängen så då gäller de att markera, både med övergång till reffrängen och under reffrängens gång. Jag hade gärna sett att du jobba lite mer med det, kan bli smooth alltså :) bye!
Alla måste göra sitt!
Beatet var jävligt grymt, men rösten var ganska störande dock, jävligt nice som vanligt, peace ;D
Producent
2008-09-09 16:44
mer? =)