Aaasbra beat jag gillar det verkligen :)
blir säkert kick =)
Whoa.nu jag e hiphop gud !
Det händer INGENTING i beatet, det är piano och enformiga trummor, vad är hypen för?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shoo lillebror, skulle du kunna lägga upp den igen :) eller så kan du skicka de på msn nån gång :P Peace <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
NY LÄNK !!!! :) :P:p peace
Yo alla som vill ha ny tråd å sånt så kommer jag kasta upp en tråd fort min proddare skickar beatet till denna dator jag sitter på=) Håll ögonen öppna gott folk:D
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
ny länk snälla ? beaten har blivit bannad typ
lillebror, upp med det ;) pZ
Yo yo alla:D Måste få beatet av min proddare först jao:D
skyynda!
www.znapmusic.com/klockren
Haha yeah;)
ny länk!
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
men lägg upp en ny länk då -.-
ny länk
Det vi tänker idag är det vi känner i morgon!
ny länk?
en ny länk vore ju, inte helt fel.. eller ?
???? ?? ???
hmm kan nån länka som har det lr du som gjorde det kan väl länka
Det vi tänker idag är det vi känner i morgon!
Förvänta dig bara sjukt dåliga kommentarer och svinigt dålig kritik om du ska lägga ut beats utan att uppdatera länk :S folk bler snea ser du väl, upp med länkjäveln fan!
UPP MED EN LÄNK NU FÖR FAN ! :D
4:20 KANRK
Mr_wALLE P19 Tråden är ett halv år gammal, dom som ville tanka de tanka de då inte fan uppdaterar man en länk i ett halv år va fan
Konse''
Hahahahahahaa shit asså:P Kan nån läsa lr??:P Kolla va jag skrivit hahahaha xD VildaVäst: Tack för att du la upp beatet:P
De här va fett, börjar skriva text nu :) Peace
Palla dra upp gamla trådar jävla whoare? Tyckte beatet va kasst, samplingen va de enda som va bra, trummorna passade inte in och ingen bas?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Hock: Hihi så söt du är haha.. Nope,finns ingen bas på detta=) Men tack för att du lyssnade Herr Hock=)
för mycket hype på de här !!!
http://www.myspace.com/micman123
Hype?? Dom kanske digga lr hur??=)
kompisarna
http://www.myspace.com/micman123
MicMan: Sluta tjata om massa jävla kompisar asså.. Jag vet typ 5-6 stycken här på Whoa så kom inte me nå annat snack..
MicMan Kolla igenom tråden så ser du att det är han själv som skrivit dom flesta inläggen haha!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Hock: Haha kul lr?? Skriv inge mer i tråden tack=)
lillebror tycker det låter riktigt bra detta sparas! pecea!
VildaVäst: Haha sötis xD