Mikkola - Snöstorm I Juni ( Haxnot Productions 2007) "Sorligt beat för dom ledsna"
Shoo alla Whoaiter! Eftersom det e många som förlorar sina älskade så tänkte jag å min proddare att vi skulle fixa ihop ett beat till dom som e lite ledsna å depremerade.. Vi satt hemma hos han å tänkte fixa ett fett battle beat men sen kom han på att alla dom andra stackarna som det händer massa sorliga saker kanske behöver ett lite sorligt beat. Så här folks bara att tanka å recca.. Dom som reccar på detta vill jag att dom lägger upp resultat här i tråden:P Å ge konstruktiv kretik. Sen e detta INGEN chatt så har ni nå hat mot detta beat så skriv det e min GB lr håll de inom dej.Länken till det sorliga Peace //Haxnot Productions
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
blev den första som ladda ner :) å ja gillade det å har förlorat en polare som dött :( å tjejen har draigt så detta beat passa perfekt ! peace
SunShine Reggae!.
Aiight kickar du nåt så länka gärna här i tråden så vi får höra:P Sen vuill jag bara säga att det e lite halvgammalt å men det får la duga:P
hmm=/ 14 nerladdningar men en kommentar:S bra jobbat Whoa;)
Thx:P
vart e kommentarerna da:O??????
ey , beatet e fett bra :) , lillerbror , känner du igen mej ? ;) as bra beat :D
Den Vise Visic
Yeah thx bwoi;) Haha självklart mannen;)
fi fan va skönt de va =)
Konse''
Hehe thx bror:P Kickas de på de hä beatet vill vi gärna höra resultatet:P UPP!:D
Merr?? Det e fan värt att droppas på å kommentera:D
Sista upp för idag:D
mayne !:d det blir fan kicka på dehär mayne !:D peyz ! <3
myspace.com/herrolsson026
de var skönt, men klena trummor :)
PSP '11
Diggar det som fan :P Fast trummorna känns väldigt enformiga! :P Men ändå jävligt skön till en session låt :P ska nog kicka nått :) Säger till dig om/när jag har kickat på det :P Peys
Signatur?
Ingen bas? ;/
För att det är ute med forumsignaturer.
Fett Kefft har aldrig hört sämre ;) Hahaha just kidding Broe ;). Nice vare haha. ;). UPP UPP AND AWAY WITH IT :D ! Hajdoo ! <3
*TADSTARS* SPADER ESS!
Aso de är nice beat som fan men jag fattar fortfarande inte hur man kan rapa i de :X de kan man dock men jag fattar inte hur man gör :P man kommer ju bara ur sig hehe sköt beat iaf ! :P
SÅDESÅ
Känns som det aldrig kommer igång riktigt,nae..tyvärr
När ja sitter o lyssnar på beatet väntar ja bara på att där ska komma in tyngre drums och beatet gå igång lite mer. :P Men annars nice work. Peys
VA FERM!!!!! :@
Tack alla som kommenterar:P Sen de där med att man väntar på att beatet börjar så e de bara att börja när man vill haha ..det va snabbt gjort som sagt (inget som jag skyller ifrån mej lr nåt) Å dom som kommer droppa på de så förväntar jag mej att audio läggs här i tråden så många fler å inte bara jag får höra hur de gick å sånt:P Aja Upp nu Whoa:D
va duktig du är babe !! riktigt skönt beat .. :D pussspåre gullet <3
kakka i brallan ;)
Detta var bra gjort av Haxnot!.. :D.. skön!! Peace!
-eh
sänta: Thx brow:P Ratanan:Hehe hell yeah;) Upp:D
ey :D ja tror ja ska kicka på det , lägger upp länk när ja har kickat :D
Den Vise Visic
Hell yeah bwoi gö så:D:D
UPP !!!! =)
kakka i brallan ;)
Beatet var nice för att vara ett freebeat, kunde dock bli lite enformigt till slut men det funkade! Tack för ni ens orkar göra freebeat till oss fattiga rappare ;) Peace!
hagel: Hehe vet att det vart lite enformigt men den som droppar på de får se till att inte lägga enformig rapp på de hehe;) Hehe vi alla e fattiga rappare som behöver beats:D UPP!:D
Wiiiiiiiie:D
sho brushan de blir en kick på en här .. :) fan 2 polare har åkt till himlen förra månaden så det blir perfekt .. om det är okej att jag kickar skickar länk till dig sen Bro ! peace brushan! BTW .. låten va fett nice! Respekt till haxnot!!
Make Peace Not War
Aiight..beklagar brow R.I.P man.. Yeah man länka sen:P Hell yeah thx bwoi respect 2 yaa bwoi
Hell yeah Sliez gö så:D
haxnot rules everyone ;) BUT THERE IS ONE THAT IS BETTER , ''shadyrecords'' :D låten är snart klar :D
Den Vise Visic
hihi de e ju vi som äger inte nå Shadyrecords;) Haha;) Aiight länka så fort den e klar man:D
Har 253 nerladdningar men ett pa ensataka kommetarer haha de e ganska komiskt haha;)
nu vill jag uppa en gång =)
Konse''
Hihi jag vill å uppa en sista gång för nu tänker jag ära måat sen sova hihi;) Så imon när jag kollar så vill jag ha MASSOR av kommetarer:D Sen dom som kickat komihåg att länka;) UPPPPPPPPP!!!!!!!!:D
Som nån sa så känns det aldrig riktigt som om det kommer igång, kan va att det skulle vara nån form av bättre info kanske annars... Sen känns det inte som att trummorna är så bra synkade(?) med beatet, kan inte rikitgt förklara det... Men det är helt klart ett okey beat, och det är ju trotsallt bara free...! Keep 'Em Comin'!!
Hehe vet att beatet inte kommer igång riktigt men asså de va lite halvsnabbt hehe.. Yeah i will keep èm Comin bwoie:P Lajka hella yeaha
285 ggr!!!!!:O som sagt så många nerladdningar men knappt kommentarer hihi Whoaiter komigen nu KOMMENTERA å sluta runka :D
tyckte det var fett nice mannen ;) kanske blir kick framöver på det! keep it up!
Yeah man:P Upp:P
hmm nån borde väl ha hunnit kickat på de under denna tid som gått^^
Asså vart fan e kommentarerna??=/
Haha de fan bara jag som skrver i tråden så KOMIGEN NUUU Whoa å va inte snåla fan:P
as härligt beat! när jag lyssnade på den fick jag direkt en text i huvudet!Peace
häärligt Unknownme:P