Gussti, Nicked & Perspective VS Qnivqast, Nybbe & Aioli
______/Perspective\_______ Ni ställer er mot oss, alltså är det fritt fram att få era självförtroenden att sjunka som Big Pun i kvicksand Qnivkast är typen som tycker att dansa är skitskoj så vi ställer oss på hans käke och kör "Stampa med Leroy" Ni är så fula att ingen skulle gå igång på er om ni så va marken under ett jävla kongaled (AAAA) Den av er idioter som ens kollar åt mitt håll slår jag ned och frågar "VA GLOOOR DU PÅ?" som Organism 12______/Nicked\_______ Aioli blir träffad av ett Qnivqast från Nybbe och beskriver smärtan med fler A:n än Jeppe fast Aioli är överkänslig och är i all hast att grina och Nybbe = Frodo som emo: för dålig för att kasta knivar Medans Qnivqast klagar på att hans isglass är iskall är Nybbe på plattan och slipar på knivar för att sedan återskapa stockholmsblodbadet och djupt inne i Aioli's röv hittade doktorn mordvapnet______/Gussti\_____ Qnivqast är skitkass samt pinsam som E-type, när han skriver texter på timmar och kallar dem freestyles Medans jag är så smokin' hot att Aioli och Nybbe, Springer iväg i skräck men får kol på flykten Keffa jävla bögar, ville ni verkligen battla mot mig? När ni behöver milslånga linjaler för att mätas med mig! Jag hade skrivit nåt seriösare, om jag hade haft orken men, ni ska få äta upp vad ni gjort som kannibalistiska våldtäktsmän VS______/Nybbe\_______ Ska vi verkligen battla Nicke gussti och Jeppe? som släpper mer skit än när jag ligger under mitt täcke som gör stopp i din toa, Markus var namnet, ni kan säga Rocky Balboa nu har jag inget emot att slösa min tid när man har att göra med nördar och får döda med rim Jag tar Gussti som tavla och Nicke som pil Stackars lilla Jeppe som jag sticker med kniv när jag dricker min sprit som jag spottar i fejjan på bitches som ni !_____/Aioli\_______ ängla, nej menar nicke du blir "kid"nappad// och jag nämde barn, "kid" medvetet för jag vet att du blir qnivqastad// jespher ser det som en skönhetsbehandlig// när jag ger dig en helkroppsmisshandling// för det blir domedagen för cpbarnen// när jag bryter av ryggraden och sparkar Gussti i magen// Jesper, viker upp dig som blöta tidningar// och du var trång. så du fick töja slidväggar//____/Qnivqast\____ Vi är underbarna, och när det kommer till att lämna er sönderslagna ...så är jag lika taggad som en tunnelbana Jag skickar tillbaka magdansösen Gussti till Saharaöknen Då får han så mycket spel att han kallas för datanörden! Nicke är en lustig bög som är ruskigt störd Och han är fan inte muskulös, han är muskel-lös! Era karriärer blir uppskjutna som en NASA-raket Haha... ni skulle inte ens få mus om ni köpte ett datorpaket! Försten till 7, lycka till gräbz.
Blunted in stockholm
Persp "Ni är så fula att ingen skulle gå igång på er om ni så va marken under ett jävla kongaled" - haha :) Den av er idioter som ens kollar åt mitt håll slår jag ned och frågar "VA GLOOOR DU PÅ?" som Organism 12 - Småkul Nicked Aioli blir träffad av ett Qnivqast från Nybbe och beskriver smärtan med fler A:n än Jeppe - Rimmet var ju ingen höjdare men punchen vägde upp till de. fast Aioli är överkänslig och är i all hast att grina och Nybbe = Frodo som emo: för dålig för att kasta knivar - Kul men det var ju nån av Marie( ? ) o Pippin som var för dåliga ;) Medans Qnivqast klagar på att hans isglass är iskall är Nybbe på plattan och slipar på knivar för att sedan återskapa stockholmsblodbadet och djupt inne i Aioli's röv hittade doktorn mordvapnet - Schysst gillar sista rimmen Gussti Medans jag är så smokin' hot att Aioli och Nybbe, Springer iväg i skräck men får kol på flykten - Ända jag gilla du underpresterade :/ ---------------------------------------------------------------- Nybbe Gilla inget:/ inget hoss Fisk såsen heller Qnivqast Jag skickar tillbaka magdansösen Gussti till Saharaöknen Då får han så mycket spel att han kallas för datanörden! - Haha digga andra raden Nicke är en lustig bög som är ruskigt störd Och han är fan inte muskulös, han är muskel-lös! - Räääääätt schysst men min röst går ju solklart till Lag 1
Jag lägger rösten på Gussti & Perspective & Nicked då de alla tre höll en bra nivå medan det i andra laget bara var Qnivqast som kunde skriva bra. Den ni!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Fan vad ni underpresterade, muskel-lös/muskulös är för övrigt asgammalt. Nästan allt är asgammalt. Rimma på "freestyles" är för övrigt inte så kul längre, gussti, i alla fall inte med "skitkass" och "e-type". Det heter stockholms blodbad heter det, icke fri böjning här. Mäta med långa linjaler är också rätt gammalt. Perspectives lag får min röst, för Perspective sken här. Men ett litet ljus kan se mer ut än vad det är i ett mörkt rum. Eller okej, du var väl en glödlampa ändå. Total underprestation, ni kan bättre allihopa, möjligen inte Aioli och Nicked som jag inte känner till. Ni andra underpresterade bara. Tråkigt. Röst till övre laget, tack vare en 7/10-insats från Perspective. Ni får kortfattade betyg, för jag tänkte vara snäll i slutet när jag har varit elak och skällt på er. Perspective (som sagt) - 7/10 Nicked - 3/10 Gussti - 4/10 om inte en svag 5/10 Nybbe - 4/10 Aioli - 2/10 om ens det. Qnivqast - 5/10 sist jag såg dig skriva var det verkligen najs, inte lika bra nu. Du kan bättre...
Sämsta jag har gjort tror jag
Evangeliet
har ändå aldrig tyckt om att battla så jag ska inte fortsätta med det heller !
Evangeliet
Word på Nybbe. Tack för konstruktiv kritik Limp & Anenkefali!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
ganska bra.. jeppe va okej, kan bättre, o de mesta känns igen från hans text (som han skrivit själv förut alltså) nickes va okejbra, gussti med. nybbe hade skumma rader, och raviolikillen; "och jag nämde barn, "kid" medvetet för jag vet att du blir qnivqastad//" WHAT? drog ner hela laget.... qnivqast va i klass me jeppe, bättre här t.o.m tror jag... MEN, eftersom hans lagkamrater som sagt inte höll måttet som fumliga skräddare ("-.-") - så är det självklar vinst till gus nick o jepp. orkar inte ta ut fler rader o ge kritik o shit, men de va aiit av er (vinnarlaget) V; persp, nicked & gussti.
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
Hahaha roligt, roligt :D
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
jeppe va okej, kan bättre, o de mesta känns igen från hans text (som han skrivit själv förut alltså) Mannen, va? :) Alla mina rader är nya, har inte använt någon av de innan. Visserligen kanske du menar att jag har kört samma stil innan, vilket förmodligen stämmer. Å andra sidan ser jag inte hur det skulle vara relevant nu.
Tack för rösterna, and keep 'em coming.
jepp; syftade väl på org 12-raden ("VAD GLOR DU PÅ?") - du har använt quotes ett antal gånger (känns de som), i din lyrik , o ja ja vet att de va del av punchen, men de ofta du slänger in ett uttal i en rad, blablablabla så säger vi "blabla!"/ vi får er säga "blablabla" - osv.. ställer oss på hans käke och kör "Stampa med Leroy" likt nåt du sa i våår battle om stomp the yard på käken. ;) DOCK menar/säger jag ej att du återanvänder samma/baitar elr nåt sånt. men ja, liknande stil, inte negativt but stiill, 's all guuud, homeeyy.
Remember, whatever you do, there WILL always be that kind of people around you, called "haters".
jeppehehe Tror han syftar på "(AAAA)". Tycker att du använder den lite för ofta, grym punch, men lite uttjatad. Också sett den i flera av dina texter, och börjar faktiskt tröttna på att du återanvänder den så ofta.
Alltså, fattar man inte vad (AAAA) åsyftar så bör man hålla munnen stängd. Internskämt.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Alltså, fattar man inte vad (AAAA) åsyftar så bör man hålla munnen stängd. Internskämt. måste hålla med lite.
jespher gjorde att första laget fick den, rakt igenom bra text och skön punchline vid (AAAA) tillfället.. Qnivqast hade lite för mkt välkända liknelser/punchlines, dock har jag inte sett taggad som en tunnelbana förr, ganska kul faktiskt..
v; laget jeppe var med i.
App Om du lyckas få bort vad du nu verkar ha ohälsosamt långt upp i rektum så kanske du ser den öppna ironin i det jag skrev? Liksom, om jag kommenterar en text med "Jag tycker att det börjar bli tjatigt att du utgår från det latinska alfabetet, har sett det i flera texter av dig och det är visserligen ett jäkligt tungt sätt att skriva på, men du gör det i nästan varje text.", när någon säger att personen som skrivit texten använt samma "stil" tidigare, så är det väl uppenbart att jag driver? Vet för övrigt vad (AAAA) åsyftar, blev tvungen att fråga herr Perspective första gången han hade med det i en text. Även om jag inte hade haft en susning så är det solklart att jag inte tycker (AAAA) är en fet punch. För att följa tråden lite så är rimmet "dansa är skitskoj - Stampa med Leroy" onpoint som tusan.
YOU GO GIIRL!
Blunted in stockholm
Det har varit så satans mycket snack och åsikter om den grejen till höger och vänster att jag börjar tröttna påt, det där är något av ett nuvarande rutinsvar såfort folk känner sig nödgande att reagera på skiten.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
s m f . okej, så samtliga begriper, oavsett längd på eventuellt uppkörda materia: jeppe använder citat väldigt ofta i sina texter. efter jag kommenterat här kollade ja i en lyricismtävlingstråd; o där hade han oxå använt sig av "blalba du säger "blabla" ". om det är boring elr varierande kul beror på personen i frågas fyndighet hur han slår in det. NOW y'all kno' the deal.
Remember, whatever you do, there WILL always be that kind of people around you, called "haters".
den var helt ganska skaplig nästan okej fast
http://www.aktivdemokrati.se/
P bäst på hela denna battle... Nicked och Gussti förstörde tyvär.. Lag 2: hållde mer jämn nivå.. Vote : lag 2
Riktigt Brutala <3
E-type, rimmar inte med freestyles Aioli och Nybbe, rimmar inte med flykten Vote : lag 2
RenegadeHard Har du käkat svamp eller? "i-tajp/fristajls" och "nybbe/flykten" rimmar.
nope urkasst, cpkasst, mongokasst välj nått
Haha va?
Beat the odds like an abusive freak show owner
jag vill inte vara negativ men kan inte Gussti köra upp micen i röven och försöka göra lite ljud, kan nog bli nått
Okej, eftersom att den här tråden uppenbarligen blivit en samlingsplats för downisar så är det sedemera bestämt att alla röster måste innehålla någorlunda hyfsade motiveringar, i och med det står det alltså 4 - 0 till lag Perspective. Jag förmodar att inga tävlande har något emot det?
Blunted in stockholm
Nej, bryr mig inte om vad poängen blir.
Rh talar från hjärtat o han faller inte för grupptrycket men... han e dum i huvudet
... boring
jobbar fortfarande på låtar
kul att kalla sig efter vitlöksmajonäs
eee. det finns en historia bakom det ...
Tyckte bara Jeppe och Qnivqast hade något att tillföra till battlen, och tyckte att Qnivqast hade bättre rim, så min röst går till lag 2.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
aioli vad? att din brud tyckte du luktade vitlök å smakade majonäs?
c-Chaos: Blev du sur på grund av hans namn? :(
Vote lag 1 Gussti, Nicked & Perspective detta trots att Qnivqast var bäst av alla men sammalagt var lag 1 bättre.
Zuuuuttt
c-Chaos nää inte rigtigt. om jag säger så här.. jag är inte helsvensk och folk gillar och kalla "oss" för roliga saker .. du kan gissa resten ... så jag tyckte det var roligt och var inte tillräckligt kreativ för att komma på något sj.. låter skumt som ett bubbelbad men så äre..
qnivkast haha nej jag blev inte arg :P vitlöksmajonäs så du är italienare? :p
P bäst på hela denna battle... Nicked och Gussti förstörde tyvär.. Lag 2: hållde mer jämn nivå.. Vote : lag 2 Så du kallar inte detta motivering
Gussti ?
Klart som fan Lag 2 ska ha sina röster!
även om de inte är motiveringar...
Kräver ni motiveringar så ska ni skriva de i tråden innan!
Riktigt Brutala <3
HAHAHA! Beat får kuk i alla möjliga trådar! FAN VAD KUL!
Att du ens orkar Anenkefali jag gav min vote och motivering .. vad mer krävde dom?
Riktigt Brutala <3
jag ger min röst till beat
Tack :D
Riktigt Brutala <3
heHehEheHeHE
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx