Studs P12 Vs Topic F18 :-)
Studs P12: John är jätteblond inte bokstavligt talat// För alla vet att era rader är ostavligt stavat// Jag menar du är inte smart// Nu möter du en krigsveteran!// Och jag möter ju åldrande topic// För han är lika ghetto som hans sovande kompis!// Fan ni är det sötaste par SKOR jag sett// Knullar varandra på närmaste toalett// Topic P (ska vara F)18: Mina rader blir din död , dom exploderar som en brevbomb Topic kommer upp för att slå på fröken P12 Du är dålig så du borde inte käfta Men klart att du blir dryg när du fått vällingen spettsad Du är riktigt kass, bara sluta nu Du gillar Disneydags, o gillar att suga kuk Att du orkar, du fick en omgång av John Blond o smäller på ögonen tills dom blev snea som Hongkong Lycka till Fröken F18 :-)
Studs är kär i Engla la la la la la la
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hade du sagt det till johnblond hade jag sagt att kärlek alltid börjar med bråk :)
Därför din mamma slår dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nejj nejj , Skillnad på den sortens kärlek :) Men kan du sluta förstöra tråden genom att chatta?
ingen som är så bra av er två, och som jag sakt topic det är fult o nämna namnet i sånna trådar ... MENMEN... vote: STUDS
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
måste rösta på studs; inga TRÅKIGA BÖGSKÄMT. shiit.... "gillar suga kuk" ÄRE EN DISS? svara och säg om det är en diss. fuckin P19.... ? v; studs
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
studsmupp.. har redan ägt sönder dig i andra tråden! vare inte du o topic som skulle köra i denna? BESTÄM dig dumhuve!
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
nu börjar han igen.....
Min röst går till Topic , inte för att han är äldst utan för att han är bättre än dig så det skriker om det.. För övrigt gillar att samla på bokmärken, rita och se på film med mina hamstrar..
"Jag hatar citat"
självklart krossar topic barnet.. barnet leker för mycke när han borde sova.. o äcklet eighty-k kan göra nåt annat.. du e inte ens rappare din fjant! du har myspace men 0 låtar o inte ens 50 vänner HAHA!
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
dos-dos då :) de är ganska roligt att ja får vote emot mig för att ja nämde engla o suga kuk:P
men haja.. pojkarna e bittra, för de eenda dem kan! e battla , dem spelar inte in låtar, har inte ens råd o köpa hem en fucking data-mic.. driver dem??
hahahaha, han har ju inte ens lyckats regga ett artistkonto :D
du har myspace men 0 låtar o inte ens 50 vänner HAHA! va e ditt problem? jag har rappat skrivit + SPELAT IN låtar i flera åår, din fjant.. jag lägger inte upp gammalt, ska lägga upp mina nya; men jag rappar på engelska och din ADHDhjärna verkar inte förstå språket så bra, din koncentrationsstörda kromosomsaknande nosapa.
stäng igen kakhålet nu..
johnblond kan inte skriva texter, battla OCH rappa. "LOL"
och va spelar de för roll hur många MYSPACEvänner ja har? nymedlem o inte ens gett ut den till folk... jag räknar mina vänner IRL, inte på nån internetsida. gayguy.
ONTOPIC: sorry topic; men tycker studs va lite bättre bara, punkt slut. johnnblond gråter för att studs vann över honom på battle i en annan tråd ;P haha. så kan de gå!
http://www.ubetoo.com/Artist.taf?_ArtistId=6480 kika där fagget! säg sen om ja kan rappa eller inte, seen.. ska du kolla ALL kritik ja får, om du e modig nog asså, för om du inte gör de, kan du inte veta va folk tycker! idiot..
lägg upp dina kisslåtar du spelar in hemma me en mic från teknikmagasinet haah..
ja fortsätter i studion där en neumann mic för 15 000 finns redo för mina tunga texter ;) din jävla råtta..
sluta beefa nu fan
Vote : Studs Han var helt enkelt lite bättre
www.myspace.com/Sagoztyle
Jämt men jag röstar på topic! bättre rim, men vet i katten roligare rader men, fan vad fjantigt att skriva p 12 o f 18 i rubriken vad spelar det för roll hur gammal man e? studs e inte bra för att han är 12
V:Studs han va mycke bättre
chillar , ofc
yes , det är så alla tycker :-)
hahahahahaha rätt jävla märkligt att fler p12 kommer in i bilden, sluta ragga votes
o förövrigt så visade du tydligt att du inte kan räkna, 4-3 till din favör
4-4 :)
Sry men jag fattar inte hur studs kan få votes ? är det kul för en 12 åring å ragga friendvotes för att kunna vinna eller? vet inte vem topic e inte sett dina battles förr men du körde över studs och la i backen, och körde över igen, och la i backen, and so on.. Vote: Topic
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Och vrf skulle det va en kompisvote för att det är en tolvåring? FBWS Fan du är 19 år hur kan du komma in och rösta på topic :O?
5-4 iaf, och killen som klaga om det med ålder, meningen med det var: För att reta topic skrev jag F18 istället för P18 :-)
Topic tog segern utan problem, knäckt jävla wangsta =)
vad gör hans rader gangster? Och vart påstår jag att jag är gangster? Enda jag påstår är att topic och johnblond är ... väldigt dåliga och att dem fan inte är gangstrar :O
vote: topic skönare :>
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
då va de avgjort :)
varför jag klaga va väl direkt inte åldern de va väl mer att din text e helt värdelös jämfört med topic's men ändå kommer det in 12 åringar å grejjer å votar på dig, men justice has been done.. moahahah
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
EXAKT! äntligen börjar folk inse sanningen era dumma småkids.. du skulle aldrig våga / kunna stå framför varken mig, topic eller nån annan som äger dig o battla live på scen, för du skulle bli överkörd! förstår du inte de? då lider ja me dig..
?? O_o jag förväntar mig att johnblond inte har fattat att det va topic jag mötte och inte johnblond? O_o
men vadå.. du krossar ju både mig o han sa du innan! eller? alla dina gangster "anhängare" säger samma sak, men du e för korkad för att inse att de e pga att dem vill va snälla mot dig! för du ett litet spädbarn. seriöst, du måste släppa din dröm om att du e tung mc me grymma rim.. du e INGENTING, ja battlar dig o alla du känner på alla punkter när du vill, här i rutan, på scen, på gatan, i en låt, mixtape, skiva, demo .. you name it! 12 år o så kaxig me sånt storhetsvansinne.. de e tamefan otroligt!!
Studs Nu haru fått din battle, o du torskade , jag hoppas du stänger din fula käft nu
stor risk, han ringer / smsar sina thug homies nu! för att få mer röster haha
Mot dig topic... för ett tag iaf :) Men fan heller mot johnblond :-)
aa du har torskat mot mig, för gott.. jag pallar inte med dina fattiga ursäkter för att du är keff så de blir ingen rond2
jobbigt att man e envis, får väl göra som i new york snart, bjuda in pojken på en gatu battle me publik som får bedöma efter? haha! skulle va riktigt kul nån regnig sönda..
johnblonde var är det för bondeplats i sverige du lever i haha som i new york ...... har du aldrig sett det i sverige
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
plutten.. hiphop battles i sverige hålls INOMHUS! idiot, har ffs själv vart me på en i kulturhuset , du vet nog inte ens vart de ligger men ok..
den här tråden har ballat ur
Jag bor vid kulturhuset :-)
topic.. vi låter dem svara, ja kommer iaf iaf inte ens orka titta på skiten.. har texter o skriva till plattan som ska va klar till sommarn ungefär.. peace and love till alla äkta! dvs inte barnen..